هدایت شده از •عقاید یک بیکار•
گاهی حس میکنم اینجور کتابا برای سنین پایین گذاشته شدن و از برداشتنشون خجالت میکشم ولی واقعا اطلاعات جالبی دارن
سبزِ دریایی؛
گاهی حس میکنم اینجور کتابا برای سنین پایین گذاشته شدن و از برداشتنشون خجالت میکشم ولی واقعا اطلاعا
من بابت خوندن دایرة المعارف کودکان تو سن ۱۰ سالگی، هنوز که هنوزه اکثر مطالب علوم رو از قبل میدونم
یعنی این کتابه تا نهم برام کاربرد داشت، بعد من موندم چرا باید واسه کودکان باشههه