eitaa logo
Sad Sleep
60 دنبال‌کننده
367 عکس
344 ویدیو
1 فایل
آشفتگی_های_روزانه_ی_من
مشاهده در ایتا
دانلود
اونجا که مولانا میگه: «من از عالم تو را تنها گزینم روا داری که من غمگین نشینم؟!» خیلی غربت و تنهایی داره؛ گلایه‌دار میگه بین همه‌ی کسایی که میتونستم انتخاب کنم، فقط تورو خواستم ولی انگار برات مهم نیستم و اهمیتی ندادی به غمم، ولم کردی یه گوشه که تکی خون دل بخورم… @Sad_Sleep
با این عکسا واقعا به این نتیجه میرسم گربه ها خیلی احساسی تر از آدمان
باب اسفنجی سندی و گری رو هم داشت، ولی وقتی پاتریک باهاش قهر بود جور خاصی بود انگار هیچکیو نداشت، تو اونجوریی واسم.
بابا حداقل آنبلاک کن حرفمو بزنم :|
‏یه لحظه آنبلاک کن کارت دارم :)
حرف بزنیم...
سلاممم
تا این حد؟!
یه چی امروز دیدم دلم گرفت... نوشته بود ازونی ک تایم خوابتو براش میزدی بهم چه خبر.... 🚶‍♂ یادمه یه جمعه ای شب قبلش تا ساعت ۵ صبح بیدار بودم باهاش حرف میزدم .. صبح ساعت ۱ بیدار شدم... کلی تعنه و توهین شنیدم 🚶‍♂ ک چرا ۱۴ ساعت خوابیدی
پایه گپ هستید؟🤔✨
هرچه به گِرد خویشتن می‌نگرم درین چمن آینه‌ی ضمیر من جز تو نمی‌دهد نشان ... هوشنگ ابتهاج @Sad_Sleep