چروفوبیا (cherophobia)، نوعی ترس از احساساتِ خوب و یا خوشحالی است.
افرادِ مبتلا به این فوبیا فکر میکنند که موضوعِ غمانگیزی بعد از خوشحالی آنها حتما اتفاق خواهد افتاد.
این به این معنی نیست که همیشه این افراد ناراحت هستند؛ آنها همواره از خوشحال بودن هراس دارند و سعی میکنند خوشحالی خود را نشان ندهند.
«مطمئن باش كه من حتی اگه روشنايی رو تویِ بقيه ببينم بازم تاريكیِ تو رو انتخاب میكنم.»❤️
دوپامین به عنوان هورمون “احساس خوب” شناخته می شود. به شما حس لذت و شادی می دهد.
کسی رو داری که با دیدنش دوپامین توی بدنت ترشح بشه ؟ (بفرس براش)
بلاخره اردیبهشت شد😂
الان یادم اومددد
آقا اردیبهشت مبارک
بلاخره این فروردین طولانی تموم شد 😂
“همیشه به نظرم میرسد اگر آنجایی که هستم نباشم حالم بهتر میشود و این مسئله جابه جا شدن موضوعیست که مادامالعمر روح مرا به خود مشغول میدارد.” شاید به همین خاطر بود که بعدها فهمیدم مقصد محملی بیش نیست؛ تنها مهم، رفتن و دور شدن است..
شبدر
- قبول کن که اگر دیروز بیش از حد به بقیه محبت کردی مقصر خودت بودی و اگر امروز به خاطر دیروز تصمیم گرفتی کمتر محبت کنی باز هم مقصر خودتی؛