eitaa logo
«همسفرتابهشت» 🇮🇷🏴
1.2هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
5.3هزار ویدیو
149 فایل
چیزیکه نمیتوانی درقیامت ازآن دفاع کنی نه ببین نه بنویس نه بشنو نه بگو (استادجوادی آملی) . ✔️لطفا کانال رابه ۳نفرمعرفی کرده وبا ۳صلوات جهت سلامتی وتعجیل درظهورحضرت اباصالح المهدی علیه السلام #کپی_کنید .
مشاهده در ایتا
دانلود
🕊چله زیارت عاشورا روز بسم الله الرحمن الرحیم به از کل اموات اهل ایمان وجمیع شهدا به سلامتی وتعجیل درظهورحضرت مهدی موعود امام زمان علیه السلام ورفع موانع فرجش زیارت عاشورا میخوانیم قربه الی الله 🟢بعداززیارت عاشورا دعای الهی عظم البلاء... 🟢وبعد ۴۰ مرتبه👇 الّلهُمَّ‌عَجلْ‌لِوَلِیِّک الفَرَج 🌺🕊🌺🕊
اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنَا فِیمَا مَضَی مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ... خداوندا اگر در روزهای گذشته شعبان ما را نیامرزیدی، پس در روزهای باقیمانده بیامرز... .
🔹 کمترین مشارکت: تهران و البرز 🔺بیشترین مشارکت: کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی و ایلام 🔺 میدونید یعنی چه؟ یعنی مترو، فرودگاه، بهترین اتوبوسها، بهترین مدارس، بیشترین امکانات و ثروت را دادید به تهران ، کرج ، و..... 🔺کمترین به کهگیلویه و سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی و خراسان جنوبی و ایلام ... ⭕️هر کی از سفره انقلاب، بیشتر میخوره، کمتر به درد انقلاب میخوره.. 🇮🇷سلام خدا بر امام خمینی(ره) که فرمود: فقط این پابرهنگان و مستضعفان هستند که تا آخر با انقلاب می مانند... 🇮🇷سلام خدا بر کسانیکه بافشارهای اقتصادی وکمبودهای مالی بازهم آبرومندانه پای انقلاب وشهدا مانده اند وسلام بر دستهای زحمتکش زنان و مردان کهگیلویه و سیستان و بلوچستان و خراسان و ایلام ... ✅سلام خدا بر قدرشناسان انقلاب .
Parhizgar051.mp3
1.07M
❤️حضرت امام صادق علیه السلام فرمودند :  هرکس سوره‌ی وَ الذَّارِیَاتِ را در هنگام روز یا شب بخواند خداوند اوضاع (دنیاوآخرت) او را سروسامان خواهد کرد . و (مالی ومعنوی)زیادی به او خواهد داد و در داخل یک چراغ پر نور تا روز قیامت بر او نور افشانی خواهد کرد.  ✅ثواب الأعمال، ص۱۱۵
۲۱ با ریاکاری و دروغ و حقه بازی، به محبوبیت و عزت نمیرسی! قلبِ آدما، هوشمنده و طعم اخلاص رو می شناسه! رفاقت حقیقی با خدا، ازت یه دُرّ خالص میسازه که همه دوسش دارن! ❌سعی نکن، با گناه، عزیزِ کسی بشی! گناه، چهره ی باطنت رو خراب میکنه! نه تنها محبوب نمیشی... که یه جایی منفورش هم میشی! .
🌹امام خمینی (ره): 🟢اهل آخرت هم در دنیا راحت اند و در آخرت نیز غرق در رحمت حق می باشند. ❌بخلاف اهل دنیا که هم در دنیا و هم در آخرت مُعَذَّب هستند. ‌.
💐امام خامنه ای: حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۲ یک وظیفه تمدنی و یک جهاد بود/ دشمنان ایران یک سال تلاش کردند انتخابات را از رونق بیندازند 💐امام خامنه ای : صبح امروز پس از کاشت نهال به متاسبت روز درختکاری: 🔸لازم میدانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم بخاطر حضورشان در پای صندوقهای رأی. هم یک وظیفه‌ی اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند، هم یک جهاد انجام دادند. 🔸میگوییم جهاد؛ چرا؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال، دشمنان ملت ایران، دشمنان ایران اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات و انتخابات را از رونق بیندازند. 🔸مردم با حضور خودشان در پای صندوقها، در مواجهه‌ی با این حرکت دشمنان، یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین این یک جهاد بود. 🔸همچنین از دست‌اندرکاران انتخابات، از مسئولین برگزاری، از مسئولین تبلیغات، از مسئولین امنیت، از همه‌ی کسانی که به‌نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند، تشکر میکنیم. ۱۴‌۰۲‌/۱۲/‌۱۵ .
کاشت درخت زیتون یک اقدام نمادین برای ابراز سلام به ملت مقاوم فلسطین بود 💐امام خامنه ای: برای اعلام همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و و بسیار مقاوم فلسطین، یکی از درخت‌هایی که امروز کاشته شد، درخت زیتون بود و این اقدام نمادین در واقع برای ابراز سلام به آنها بود و اینکه بگوییم همواره حتی در کاشت درخت نیز به یاد مردم فلسطین هستیم. ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ 🔹️درخت زیتون: نمادی از مقاومت، تاریخچه مالکیت زمین و روحیه پایدار مردم فلسطین است. ✅ این درخت حتی در برابر خشکی و شرایط خاک نامناسب نیز توانایی بقا و رشد دارد و نمادی از اراده بی‌نهایت فلسطینی‌هاست و با هویت فرهنگی و تاریخی این ملت نیز گره خورده است. .
. صلوات خاصه و سوره وادعیه مهم وپرفضیلت🌱
دَرهَیاهو‌یِ‌دنیایی‌ پٌـرازجمعیٺ سَلٰام‌بَـراو‌ڪہ‌جـایَش‌ هَمہ‌جـٰاخـٰالۍاست...
🌹آیت‌الله خوشوقت رحمة الله علیه : 💠 مؤکّدترين مستحبات دوجور است يکی مربوط به خداست و يکی مربوط به خلق است. 👈🌱 آنچه مربوط به خداست ، تهجّد و نمازشب است. 👈🌱 آنچه مربوط به خلق خداست ، کمک مالی به کسانی است که نیازدارند.(کمک وخدمت به خلق الله) .@Safartakhoda
به یقین انسان طغیان می‌کند، همین که خود را بی‌نیاز می‌پندارد. 📖آیه ۶ و ۷ سوره علق . .
💫نماز بسیار مهم شب بیست و پنجم ماه شعبان (امشب) ❤️پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله: هر کس در شب بیست و پنجم شعبان، ۱۰ رکعت نماز (۵تا نماز ۲رکعتی) در هر رکعت بعد از حمد یکبار سوره تکاثر (آیات درون تصویر بالا) را بخواند، 💐خداوند متعال ثواب آمران به معروف و ناهیان از منکر و نیز ثواب ۷۰ پیامبر را به او عطا می‌کند. (اقبال الاعمال سید ابن طاووس) .
هرگز نحسا کومله فراموش نمیشود زن، زندگی، آزادی، واژه ای شد تا باطن خوکی کسانیکه دم از مسلمانی میزدند آشکارشود. حتی آن دسته از مسئولان بیغیرت که دم از اسلام میزدند، نیز باطن خبیث شان شناخته شد. بزرگترین دروغ قرن دوچیز بود: ۱)کرونا ۲)کشته شدن نحسا کوموله توسط پلیس ایران به دلیل بدحجابی😳 👈🏻 و هر دو دروغ هزاران ایرانی را به سینه ی قبرستانها روانه کرد لعنت الله علی القوم الکذابین، والمنافقین .
🔺بیچاره اون زنان و دخترانی که تحت تاثیر الفاظ و تعابیر عاشقانه جماعتی شهوت ران در خیابان، زندگی خود و اطرافیانشان را تباه میکنند 🔸️زنِ زندگی در خیابان پیدا نمیشود همانطور که طلا در خیابان، فروخته نمیشود🤔 https://eitaa.com/omidreza_sattari https://rubika.ir/Omidreza_sattari
🛑 بازداشت پنج فرد مکشفه پس از شناسایی از طریق سامانه ناظر ۳ 🔹بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر کشف حجاب علنی در اماکن عمومی توسط برخی از افراد هنجارشکن ، موضوع در دستور کار شبکه امنیت اجتماعی سجاد قرار گرفت و گزارش پنج فرد را تنظیم و جهت برخورد به نهادهای مربوطه ارسال نمود که با دستور مقام محترم قضایی و ورود بموقع عوامل پلیس امنیت اخلاقی افراد مورد شناسایی قرار گرفته و پس از احضار به مرکز پلیس ، تشکیل پرونده انتظامی انجام و به 👈🏻 مراجع قضایی معرفی شدند 🟩کاش مسئولانِ باقی شهرهای ایران ، مثل مسئولان شهرمقدس قم ، وظیفه شناس بودند. .
سفرپرماجرا ۴۴ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽ اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً .
🕊 شروع ادعیه مهم و پرفضیلت روزانه 🕊