eitaa logo
سفیر روشنگری
1.4هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
10.6هزار ویدیو
35 فایل
❁﷽❁ تاسیس؛ "۹۸/۲/۸" با موضاعات روشنگرانه در مسیر زندگی متعالی تحرک،پویایی و رشد و کمال... ارتباط با ما؛← https://harfeto.timefriend.net/1 کانال های دیگر ما با موضوعی بسیار متفاوت← 🥀 @morvaridkhaky 🥪 @ye_loghmeh
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
هيچ حرفی برای گفتن ندارم...😔 اما این راه بی رهرو نخواهد ماند...🌱 @safir_roshangari🇮🇷 .
ما نسلی هستیم که رجایی را شنیدیم و رئیسی را دیدیم... @safir_roshangari🇮🇷 .
پیام فرمانده کل سپاه به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور 🔹حافظه تاریخی ایران عزیز امروز یادآور حوادث و رخدادهایی به مانند وقایع تروریستی هفتم تیر ماه و هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ و شهادت شخصیت‌های برجسته کشور از جمله شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر محبوب و مردمی وقت کشور و نیز آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و امت است که با الطاف خداوندی بر خلاف خواست دشمنان خبیث انقلاب و نظام، تقویت وحدت و اتحاد ملی و تولید سرمایه و اراده قدرتمند و نافذ برای تداوم انقلاب و گشایش دروازه‌های پیشرفت ایران عزیز را رقم زد‌. 🔹سبک و سیره عملی رئیس جمهور شهید که به گوهر تقوا ،اخلاص، ساده زیستی، عدالت طلبی، فساد ستیزی ، توکل به خدا و ولایتمداری مزین است ، زیست تراز سبک زندگی و مدیریت علوی را برای آحاد شیفتگان خدمت بی‌منت و صادقانه به ملت معنا بخشید و پرچم ایثار و جان دادن در "خیمه ولایت" و "میدان خدمت" را در این سرزمین همچنان برافراشته و راهنمای ایرانیان در آینده پیش رو قرار داده است. 🔹او در اوج آرامش و سکینه قلبی ، ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست و شبانه روز در اندیشه و تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم و همراه سازی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا بود. @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📋منزل مادر آقای رئیسی کجاست؟! من فقر را ندیده ام، بلکه چشیده‌ام. یادم نمیاد برنج یه کیلویی خریده باشیم، یا نیم کیلو گوشت... بساط پهن می‌کردم و کار می‌کردم. @safir_roshangari🇮🇷 .
تلاشهایت برای فلسطین رو فراموش نمیکنیم آقای دیپلمات @safir_roshangari🇮🇷 .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🎥 | حاج آقا اگر شما نبودید هپکو هم نبود... امروز کارخانجات کشور نیز عزادار مردی هستند که تا پای جان برای تولید زحمت کشید. @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ نوید رو هر جا میتونید منتشر کنید... حرف دل همه ماست... برای اونایی که دارن مسخره میکنن... اونایی که ادعای انسانیت دارن و خوی حیوانیشون رو این روزها نشون میدن... به احترام مسئولی که توی میدونه باید ایستاد... پیج نوید جعفرزاده @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔹 تصاویری از لحظه پیدا شدن انگشتر آیت الله رئیسی 😭 🔹این انگشتر را رهبر انقلاب به رئیس جمهور هدیه داده بودند 🔹وای از این انگشترها که دلها رو خون میکنه 😭😭😭 @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️قالَ رَسُولُ اللّهِ صلي الله عليه و آله: مَنْ اِرْتَـقَبَ الْمَوْتَ سارَعَ فِى الْخَـيْراتِ. ✍️رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود: هر كس كه چشم به راه مرگ باشد، در كارهاى خير، شتاب مى كند. 📚بحار الانوار، ج 77، ص 171 @safir_roshangari🇮🇷
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🏴 یه کاربر هند در پلتفرم ایکس نوشته: ▪️◾️▪️ ▪️وقتی حضرت حمزه به شهادت رسید، هند جگرخوار به جشن و شادی پرداخت. ▪️معاویه (لعنت الله علیه) هم زمان شهادت حضرت علی و امام حسن به جشن و شادی پرداخت. ▪️یزید هم زمان شنیدن خبر شهادت امام حسین، شادی کرد. ▪️اسرائیل و وهابیون هم برای شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش دارند خوشحالی میکنند... | @safir_roshangari🇮🇷
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت های امام خمینی رحمه الله علیه صبح روز ۹ شهریور ۱۳۶۰ بعد از شهادت شهید رجایی و باهنر: انا لله و انا الیه راجعون با این منطق ،هیچ قدرتی نمی تواند مقابله کند @safir_roshangari🇮🇷
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🏴 علائم صداقت ▪️◾️▪️ ▪️با ریاست جمهوری شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ۱) را که قول داده بود، جمع کرد. ۲) اقتصاد را به برجام گره نزد. ۳) هر جا مردم گرفتار بودند، حاضر شد، هم خودش و هم وزرای دولتش. ۴) حق آبه ایران از افغانستان را وصول کرد. ۵) پول بی‌پشتوانه چاپ نکرد. ۶) یارانه‌ها را بیش از ۹ برابر کرد. ۷) کارخانه‌ها و شرکت‌ها را فعال کرد. ۸) ابر بدهکارهای بانکی را افشا کرد. ۹) یک و نیم میلیون مسکن را در مراحل مختلف ساخت دنبال کرد. ۱۰) رتبه‌بندی معلم‌ها را پس از چهل سال عملیاتی کرد. ۱۱) بودجه مناطق محروم را چند برابر کرد. ۱۲) از قاچاق هزاران تن آرد، روغن یارانه‌ای جلوگیری کرد. ۱۳) انبارهای کالاهای متروکه را ساماندهی و درآمد ده‌هزار میلیارد تومانی حاصل کرد که قبلا فقط ۲۰۰میلیارد تومان بود. ۱۴) صنعت فضایی را فعال کرد و ماهواره‌ها یکی پس از دیگری به فضا پرتاب می‌شوند. ۱۵) ایران را عضو شانگهای کرد. ۱۶) کرویدر شمال جنوب را فعال کرد که در آمد حاصل از آن در آینده به اندازه فروش نفت خواهد بود. ۱۷) فروش نفت با قیمت بالای صد دلار را به حد مطلوب رساند.ادامه دارد | @safir_roshangari🇮🇷
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🏴 علائم صداقت ▪️◾️▪️ ▪️با ریاست جمهوری شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ۱۸) ۴۰ میلیارد دلار فقط از روسیه سرمایه خارجی جذب کرد. ۱۹) پترو پالایشگاه‌ها را فعال کرد تا از خام‌فروشی جلوگیری شود. ۲۰) کشت فرا سرزمینی را در روسیه و ونزوئلا و... فعال کرد. ۲۱) صادرات خدمات فنی مهندسی را به ۸ میلیارد دلار رساند. ۲۲) ساخت هواپیمای مسافری را با مشارکت چین و روسیه آغاز کرد. ۲۳) فروش کشتی‌های اقیانوس‌پیما را آغاز کرد. فعلا دو فروند به ونزوئلا فروخته شد. ۲۴) کف حقوق بازنشستگان را ۵۰ درصد افزایش داد. ۲۵) اغلب هفته‌ها سفر استانی داشت و به درد دل مردم گوش کرد. ۲۶) بسیاری از شوراها که ده سال تشکیل نشده بود، با حضور خودش تشکیل داد. ۲۷) ظرفیت پزشکی را ده درصد افزایش داد. ۲۸) پرداخت وام درمان ناباروری ۲۹) پرداخت وام فرزندآوری ۳۰) وام ودیعه اجاره مسکن داد. ۳۱) وام میلیاردی به شرکت‌های دانش‌بنیان داد. ۳۲) نرخ خرید گندم از کشاورزها را ۳ برابر کرد. ۳۳) مشکل نهاده‌های دامی را حل کرد. ۳۴) مشکل قطعی برق که پشت سر هم قطع می‌شد را حل کرد. ۳۵) سامانه صدور بر خط صدور مجوزها را راه‌اندازی و امضاهای طلایی را حذف کرد. ۳۶) استخدام و جذب کلی نیرو برای خرید خدمات ۳۷) متناسب سازی حقوق بازنشستگان را بعد از سالها به تصویب رساند و قابل اجرا نمود. ۳۸) و... | @safir_roshangari🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 🔸من میترسم همانند سخت بودن پیدا کردن جسد مطهر ایشان،پیدا کردن همانند ایشان در دل تاریخ هم سخت باشد... 🔸در غم و اندوه دوستان اهل بیت اشک ریختن مانند اشک ریختن برای خود امام است... @safir_roshangari🇮🇷 .
. ☢وقتی خدا عزت می دهد ▪️عزای عمومی برای یک چهارم جمعیت جهان به مناسبت درگذشت رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه ➕جمعیتی که برای آنان عزای عمومی اعلام شده است در ۸ کشور، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر است. این جمعیت معادل ۲۳ درصد -یک چهارم- کل ساکنان جهان است. 🔹دولت ایران ۵ روز 🔹دولت سوریه ۳ روز 🔹دولت لبنان ۳ روز 🔹دولت عراق ۱ روز 🔹دولت هند ۱ روز 🔹دولت ترکیه ۱ روز 🔹دولت پاکستان ۱ روز 🔹دولت تاجیکستان ۲ روز @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جانِ ایران کُجاستی...😭 دست او در آسمان دست شهادت را گرفت بال در بال شهادت مزد خدمت را گرفت از سر شب هی خبر می آمد از پرواز او رفته رفته این خبر‌ رنگ حقیقت را گرفت می‌توانست او نباشد در میان کوه و دشت آسمان اما صدایش کرد، دعوت را گرفت کار کرد و کار کرد و‌ کار کرد و کار کرد این دویدن‌ها مسیر بی نهایت را گرفت از علی بن ابی طالب (ع) نشان مِهر را از حسین بن علی (ع) مُهر سیادت را گرفت او دلش تنگ امام مهربان خویش بود در شب میلاد او اذن زیارت را گرفت.. @safir_roshangari🇮🇷 .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید ابراهیم رئیسی وقتی مهرعلیزاده به او تهمت زد شش کلاس داری، بعد از مناظره به او چه گفت؟ ننگ بهت مهرعلیزاده این تهمتت تا همین الان هم زیر زبون مسخره‌کنندگانه، و خداروشکر که تو این سه سال بخاطر شهید حرص خوردم فقط بخاطر این جمله که از دیگران شنیدم. همه‌ی این گناهان برای مهرعلیزاده نوشت میشه @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تبریز جای سوزن انداختن نیست مردم در سوگ رئیس جمهور شهید قیامت کرده اند 💔😭 @safir_roshangari🇮🇷 .