یچیزی یادم افتاد.
چقدر توی دینمون تاکید شده که توی همه چیز متعادل باشید، اعتدال رو رعایت کنید.
امروز یهو به سرم زد که برای چه چیزهایی بدون اینکه اصلا بفهمیم خیلی از اعتدال دور شدیم، حتی کوچکترین چیزها...
میخوام یچیز خیلی مهم بهت بگم.
خیلی فرق هست بین اینکه عمرت داره میره، یا اینکه دیر میشه.
نه! هیچوقت دیر نمیشه. همیشه میتونی هرکاری رو انجام بدی، همیشه میتونی تصمیمات جدید بگیری. با گفتن اینکه اگه همین امسال فلان کار رو نکنم - مثلا کنکور قبول نشم - بیچاره میشم، اضطراب رو درونت تولید نکن. با این چیزا عمرت هدر نمیره، دیر هم نمیشه.