میخوام یچیز خیلی مهم بهت بگم.
خیلی فرق هست بین اینکه عمرت داره میره، یا اینکه دیر میشه.
نه! هیچوقت دیر نمیشه. همیشه میتونی هرکاری رو انجام بدی، همیشه میتونی تصمیمات جدید بگیری. با گفتن اینکه اگه همین امسال فلان کار رو نکنم - مثلا کنکور قبول نشم - بیچاره میشم، اضطراب رو درونت تولید نکن. با این چیزا عمرت هدر نمیره، دیر هم نمیشه.