امسال سیزده به در، یه کار متفاوت کردیم.
ریزگرد ها و طوفانهای گرد و غباری که ما توی قم باهاشون سروکار داریم، خصوصا توی تابستون که خونه ها رو پر خاک میکنه، معمولا از بیابون های اطراف قنوات میان.
امسال یه گروه جهادی برای سیزده به در، کاروان خودرویی به سمت یکی از روستاهای قنوات راه انداخت برای درختکاری!
ماهم همراه این کاروان خودرویی اومدیم به بیابون کنار یکی از روستاهای قنوات که گویا قبلها جنگل تاغستان بوده. ما رفتیم و توی زمین بومی این گیاه، نهال های تاغ و گز کاشتیم.
به امید از بین رفتن همه ریزگردهای ایران.
سرراه اومدیم امامزاده یکی از روستاها، یهو دیدیم دیوار مسجد به دیوار شترداری متصله و شترها اینجوری دارن فیض میبرن! 😆
برام شتر بخرییییید.