من بعد از اینکه وسطای سریال شخصیت های اصلی به هم رسیدن و عشق و عاشقی و ازین حرفا: 🤢
من وقتی در دقایق آخر قسمت آخر دوتا شخصیت کاملا فرعی که ازهم بدشون میومد شروع به دوست داشتن هم کردن و فقط دست همو گرفتن: 😇
↝#Screenshots
بچه ها، دیشب خواب دیده بودم که داشتم نقاشی رو امتحان میکردم.
با آبرنگ و ماژیک و مداد شمعی.
توی خواب خیلی بهش علاقه داشتم و انگار واقعا داشتم عشق میکردم.