لبخندشو...
ولی قبول دارید حتی لبخندش هم رگههایی از غم داره؟
↝#Screenshots
↝#Snowdrop
「خوشحالی فروشی ساکورا」
غمگین ترین کلمهی دنیای کیدراما؟ «هیونگ».
اگه قسمتای آخر یه سریال اینو شنیدید، همونجا بزنید روی استپ.
اسنودراپ باهام کاری کرد که اسم نودل لیوانی و مرغ سوخاری که میاد دلم میخواد گریه کنم.
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کاراکتر خیلی خوب بود. اولش یه یه ترسوی ضعیف بود، ولی کمکم هم ترسشو گذاشت کنار و کار درستو کرد، هم آخرای داستان درسته هنوز نمیتونست مبارزه کنه اما انقدر قوی شده بود که وقتی اون همه زدنش، هیچی درباره رفقاش رو لو نداد، حتی وقتی نزدیک بود بمیره. :)
↝#Video
↝#Weak_hero_class
⎯★𝗵ꫀ𝗋ꫀ