ناراحتی از «عقیدهمون فرق داره» درست نمیشه، از «عقیدهمون فرق داره و تو اشتباه میکنی» درست میشه.
بالغ شدن يعنى بفهمى يه گفتگوى عميق و يه معذرت خواهى، مى تونه خيلى از تنشها رو حل كنه؛
ولى خيلى از آدما به اين اندازه بالغ نشدن.
بخشش فرآیندی پیچیدهست، که به معنای فراموش کردن، آشتی کردن، مبرا دانستن اشخاص از تقصیر، اغماض کردن و اجازه دادن به شخص خاطی برای تکرار خطا نیست.
بخشش فرایندی است که موجب آزاد کردن نیروهایی می شود که زمانی برای آزردگی، مرارت و مراقبت از زخمهای عاطفی التیام نیافته صرف می شد.
اسنپی های مودب / اسنپی هایی که تا میشینی برات آرزوهای خوب میکنن>>>
وای ازین دخترایی که میان کلاس هلال احمر و بعد اه و اوه میکنن و قیافه میگیرن حالم به هم میخوره. خب تو که جنبه و تحملشو نداری لازم نکرده بیای امدادگر بشی. :/
هدایت شده از ویلوبی'
لول واقعی آدمها رو بعد از دعوا و قطع ارتباط میفهمی.
همزمان هم از شادی این تولد توی پوست خودم نمیگنجم، هم از دلتنگی سینهام داره فشرده میشه.