eitaa logo
ثامن اردبیل
320 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
398 فایل
کانال معرفتی، بصیرتی ثامن اردبیل ارتباط با ادمین: @Jt_1359
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دیده بان
🟡 بعضی‌ها هر چی در مورد دوران سیاه پهلوی براشون حرف میزنی و دلیل میاری میگن کو سند، کو منبع و مدرک؟؟؟ 🟢 تمام اسناد و مدارک رو براتون یه جا جمع کردم👇 ▪️اوضاع دوره پهلوی محمدرضا پهلوی: اعتراف به اشتباهات و ظلم و ستم و نبود آزادی و... 📽اینم فیلمش📽 بختیار: کارنامه سیاه حکومت پهلوی 📽اینم فیلمش📽 بنی صدر: گوشه ای از کارنامه سیاه رضاشاه 📽اینم فیلمش📽 بختیار: پاسخ به مدعیان پیشرفت در دوران پهلوی 📽اینم فیلمش📽 روزنامه های دوران پهلوی: گزارش مشکلات و نابسامانی ها و گرانیها 📽اینم تصاویرش📽 وزیر اطلاعات پهلوی: عمق بی درایتی در دوران پهلوی 📽اینم فیلمش📽 علی امینی، نخست‌وزیر پهلوی: بی برنامگی و اشتباهات بزرگ ساواک و مشکلات بزرگ معیشتی مردم و عدم آزادی در دوران پهلوی 📽اینم فیلمش📽 نمایندگان مجلس دوران پهلوی: اعتراض نسبت به نابسامانی ها و مخارج نجومی جشنهای دربار و ... 📽اینم فیلمش📽 داماد شاه: علل سقوط حکومت پهلوی و آینده روشن جمهوری اسلامی ایران 📽اینم فیلمش📽 «علینقی عالی خانی»وزیر اقتصاد پهلوی بمدت۷سال: پس رفت حکومت پهلوی و خفقان و ترس از انتقاد و... 📽اینم فیلمش📽 تفریحات نجومی شاه و خانواده اش با وجود اوضاع وخیم مردم 📽اینم مدارک و عکسش📽 ▪️گرانی و تورم محمدرضا شاه: گران شدن 200 تا 400 برابری اجناس از 50 تا 52 📽اینم فیلمش📽 مروری بر وضعیت گرانی ها در دوران پهلوی 📽اینم فیلمش📽 رئیس دانشگاه تهران در دوران پهلوی: گرانی شدید آن دوران 📽اینم فیلمش📽 محمدرضا شاه: اعتراف به بحران مسکن و اجاره 📽اینم فیلمش📽 ▪️دزدی و اختلاس و فساد یکی از نویسندگان دوران پهلوی: توصیف بخشی از دزدی های رضاشاه به همراه معرفی کتاب انگلستان و رضاشاه 📽اینم فیلمش📽 فردوست (رئیس دفتر ویژه اطلاعات بازرسی پهلوی): فساد مالی گسترده و نجومی در دوره پهلوی، پرونده‌های بالای صد میلیون ۳۷۵۰ مورد. 📽اینم فیلمش📽 وزیر آموزش و پرورش پهلوی: فساد مالی گسترده وابستگان شاه 📽اینم فیلمش📽 پسر شاه: بزرگترین اختلاس تاریخ ایران توسط شاه و دیگر غارتگری ها و چپاول و ... 📽اینم فیلمش📽 ▪️شکنجه و کشتار مخالفین محمدرضا شاه: اعتراف به اعدام مخالفان حکومتش 📽اینم فیلمش📽 روایت مردم از کشتارهای رژیم پهلوی 📽اینم فیلمش📽 ◼️سیاست خارجی پرداخت حقوق نجومی و حق توحش به نظامیان آمریکایی مستقر در ایران از سوی دربار پهلوی 📽اینم فیلمش📽 روزنامه نگار آمریکایی: استعمار ایران توسط انگلیس و آمریکا و دخالتها و... شاه را آمریکا برای منافع خودش روی کار آورد … 📽اینم فیلمش📽 محمدرضا شاه: اذعان به اینکه ایران گاو شیرده کشورهای غربی بود در زمانی که کشور درگیر مشکلات بود 📽اینم فیلمش📽 عرب پرستی شاه ایران 📽اینم فیلمش📽 مقامات سیاسی رژیم پهلوی: خیانت رژیم پهلوی در جدایی بحرین و بی توجهی به ایرانیان جدا شده از وطن 📽اینم فیلمش📽 ◼️شخصیت متزلزل و فساد اخلاقی شاه وزیر بهداشت پهلوی: مرگ شاه در اثر مصرف داروهای جنسی 📽اینم فیلمش📽 درباریان پهلوی: شخصیت متزلزل محمدرضا پهلوی و فساد جنسی و خیانت به ناموس ایرانی 📽 اینم فیلمش 📽 ◼️عاقبت اعتماد شاه به آمریکا خاطرات فرح از رفتار توهین آمیز آمریکا با شاه بعد از فرار از ایران 📽اینم فیلمش 📽 🌐 شبکۀ محتوای جهاد تبیین ⬇️ https://eitaa.com/joinchat/3464889017C923649e004
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وصیت جالب خواجه نصیر الدین طوسی! ماجرای بنده پروری امام موسی کاظم و امام جواد علیهماالسلام در حق دانشمند بزرگ خواجه نصیرالدین طوسی که وصیت کرد او را در پیش پای این دو امام بزرگوار به خاک بسپارند و بر روی قبرش این آیه سوره کهف را بنگارند : «و سگ آنها دستهایش را بر دهانه غار گشوده بود» چون قبر خواجه را در پیش پای این دو امام بزرگوار حفر کردند ناگهان سردابی ظاهر شد ... ۵ اسفند روز تولد و روز مهندس مبارک🌸 @BisimchiMedia
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
⁉️مجلس چه کرد؟! 🔴با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، برای بعضیا سواله که مجلس فعلی چه اقدامات مثبتی انجام داده؟ ♦️باتوجه به اینکه کار مجلس قانونگذاری هست و یک کار اجرایی نیست، بسیاری از مردم چندان پیگیر اقدامات مجلس نیستن و چندان از اونها خبر ندارن 👇فقط چندتا از قوانین مهمی که مجلس فعلی مقرر کرده: 🔵«قانون اقدام راهبردی» که با مشخص کردن برخی اقدامات متقابل، دولت را مکلف کرد از موضع انفعال در برجام خارج شود و بلاخره جمهوری اسلامی ایران را از بن بست برجام خارج کرد. 🔵«قانون شفافیت قوا» که در اون مقرر شد کلیه مواردی که در سه قوه با رای گیری انجام میشه، باید کاملا شفاف باشه و مشخص باشه چه کسانی چه رایی داده اند 🔵«قانون افزایش حقوق سربازان» طی سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ متوسط حقوق ماهانه سربازان را ۷ برابر افزایش داد و در حال حاضر به حدود ۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان (بطور متوسط) رسیده 🔵«قانون مالکیت صنعتی و فکری» در جهت دادن حق مالکیت به افرادی که فکر و ایده ای نو را پیاده سازی می کنند. 🔵«قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار» که پس از ده‌ها سال، به رانت‌ها و امضاهای طلایی در این عرصه پایان داد و یک انقلاب در صدور مجوزها محسوب می گردد. 🔵«قانون جهش تولید دانش بنیان» در جهت تسهیل و توسعه کسب و کار و درآمد نخبگان 🔵«قانون جهش تولید مسکن» که دولت ها را مکلف می کند مسکن مورد نیاز مردم را بصورت سالانه تولید کنند. 🔵«قانون مالیات بر خانه‌های خالی» در جهت الزام محتکران به عرضه خانه های خالی در بازار اجاره و جلوگیری از افزایش نجومی اجاره بها 🔵«قانون اصلاح ساختار بانک مرکزی» که پس از پنجاه سال به عملکرد بانک مرکزی را سر و سامان می دهد. 🔵اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده 🔵«قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» که تکالیف حمایتی مهم و کاربردی را برای دولت در جهت حمایت از ازدواج و فرزند آوری مقرر کرده 🔵«قانون رتبه بندی فرهنگیان» که بسیاری از فرهنگیان سالها منتظر تصویب آن بودند 🔵قانون مهر آفرین در جهت استخدام معلمان سواد آموزی و ده ها قانون مهم و راهبردی دیگه که مورد نیاز کشور بوده... ✍️انتخابات مجلس بسیار مهمه، اگه نمایندگانی که توسط مردم انتخاب میشن افرادی باتقوا، متخصص و دارای روحیه جهادی باشند، قطعا منجر به پیشرفت هرچه سریع تر و قوی تر ایران عزیزمون خواهد شد. 🆔@Activism_ideas 🆔 @darseenghelab
هدایت شده از  نهج البلاغه 🇮🇷
▫️یعطفُ الهوی علی الهدی اِذا عَطفُوا الهُدی علی الهَوی، و یعطف الرأی علی القرآنِ اِذا عطفوا القرآنَ علی الرأی... و یُحیی میّت الکتابِ و السّنّةِ» 🟢 (حضرت مهدی) خواسته ها را تابع هدایت وحی‌می کند، هنگامی که مردم هدایت را تابع هوس‌های خویش قرار داده اند، و در حالی که نظریه‌های گوناگون، خود را بر قرآن تحمیل‌می کنند، او (مهدی) نظریه ها و اندیشه ها را تابع قرآن‌می سازد و کتاب خدا و سنّت پیامبر را زنده‌می گرداند. 📘 @nahjol_balagheh
هدایت شده از ایقانی
کافه گفتگوی دانشجویی 🇮🇷اثر رای من؟؟ 🇮🇷 از تاریخ ۶ الی ۹ اسفند ماه ⏱️ساعت ۱۶ الی ۱۸ 🏡 پیاده راه عالی قاپو بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل
https://eitaa.com/joinchat/2892038446C71c4eaa30d لینک گروه بقیه الله(فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل)برای عضویت و ارسال گزارش حوزهها وپایگاههابه ناحیه واطلاع ازبرنامه های ناحیه توسط فرهنگی حوزه وفرماندهان وفرهنگی پایگاهها https://eitaa.com/joinchat/2329543196C69c27b050d لینک گروه فتح قله ها جهت عضوت ومخصوص ارسال گزارش عملکردفرهنگی اجتماعی پایگاههاوحوزههاتوسط فرهنگی هنری حوزه وپایگاهها https://eitaa.com/RoshanaArdabil لینک کانال روشنای استان اردبیل صرفابرای عضویت واستفاده ازمحتوا وبرنامه هاومطالب آن برای اجرادر پایگاههاودرانتخابات
هدایت شده از هم عهدی
سلام همسایه‌ی عزیز نمی‌دونم از نامه‌های اسراییل خونه‌ی شما هم افتاده یا نه. ولی ما وقتی خوندیم ترس افتاد به جونمون. پسرداییم امسال رای اولیه، تازگی رفته سربازی. می‌گفت یکی از بچه‌های پادگان الان داره سربازیشو تموم می‌کنه. اون بهش گفته شماها که تازه هجده سالتون شده اومدین سربازی، هی میگین رای نمی‌دیم و چه وضعیه. ولی الان حقوقتون شیش هفت تومنه. قبلا چقدر بود؟ چارصد تومن. با چارصد تومن هیچ کاری نمی‌شد کرد. اما حالا که دوازده برابر شده یه کاری می‌تونیم بکنیم. رومون میشه حداقل به مادرمون بگیم برامون خواستگاری بره. خود پسر داییم می‌گفت به همه بگو رای بدن. به خاطر سربازا که حقوق بگیر دولتن. فرق میکنه کی اون بالا باشه. منم می‌خوام حرف اونو منتقل کنم. اگر نریم پای صندوق رای معلوم نیست کی میاد سرکار و چی کار میکنه. ولی اگر همه یک‌رنگ بشیم به یه نماینده‌ی خوب رای بدیم، قطعا اوضاع مملکت بهتر میشه. اگر قرار بود‌ با رای ندادن وضع تغیر کنه، اون موقع که فقط ۳۸ درصد رای دادن تغیر می‌کرد. خلاصه گفتم من که روم نمیشه بیام در خونه‌ها بگم رای بدن، ولی با این نامه حرفمو زده باشم. به امید روزهای بهتر سلام به هم‌محلی‌ها اینو یه نونوایی بهم گفت خواستم به همه بگم. برا همین دارم می‌نویسم و در خونه‌ها می‌اندازم. کاری‌ام با حرفای سیاسی ندارم و اصلا حالیمم نمیشه. فقط اینو که شنیدم وظیفه دونستم به همه محل بگم‌. می‌گفت دو سه سال داشتم دوندگی می‌کردم که بتونم مجوز نونوایی بربری محله مون رو بگیرم. چون دولت کلا مجوز به نونواییا نمی‌داد، باید می‌رفتی از تو دیوار با قیمت ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون از اونا که قبلا گرفته بودن می‌خریدی! من زور می‌زدم کل سرمایه‌ام میشد دویست و ده! که گذاشته بودم برا تنور و تغار و همزن و اجاره. هیچ جوره نمی‌تونستم دویست و پنجاه میلیون بدم فقط برای مجوز. الان ولی الحمدلله مجلس مجوز نونوایی رو آزاد کرده منم تونستم بگیرم. الانم مشغولم. این چیزی بود اون نونوا به من گفت. خودش می‌گفت بچه هروقت وقت رای دادنت شد، نگو رأی نمی‌دم تا مسیولین رو ادب کنم. تو چه رای بدی چه ندی مملکت که بی مسئول نمی‌مونه! ولی اگر تو رای بدی، به یه آدم درست هم رای بدی، به بقیه ام بگی به آدم حسابی رای بدن، خیلی جاهای مملکت درست و درمون میشه. حالا می‌خوام از شما همسایه‌ها که تو رو خدا هم رای بدین، هم تحقیق کنید و رای بدین! همینجوری الکی پانشین برین پا صندوق هرکس اسمش اول بود رو بنویسین! بپرسین هرکس خوب بود بهش رای بدین. کوچیک شما. یاعلی مدد سلام به ساکنین محله‌ی جوادیه اینکه این نامه رو تو خونتون انداختم شاید واقعا عجیب باشه. اما افتادن نامه‌ی اسرائیل تو خونمون، باعث شد منم دست به قلم بشم و بنویسم. برم سر اصل مطلب. من خیلی اعتراض دارم به وضع موجود. اقتصاد مملکت، اوضاع بالا پایین شدن قیمت و سخت گذشتن به پدر خانواده، اما چیزی رو که مطمعنم، اینه که اگر رای ندیم، دوباره همون بی‌دردهای مفت‌خور میان مسئول میشن. مردم باید رای بدن ولی نه به هرکی. نه به کسی که چون اول اسمش الف هست بالای لیست کاندیداهاست! نه به کسی که سالهای بیشتری نماینده بوده! نه به کسی فامیلشونه! به کسی که مرد تغییره. اینم که میگن فرقی نداره کی بیاد بالا، حرف چرته. دخترخاله‌ی من سال ۱۴۰۰ سه‌قلو باردار بود. فامیل همه گفتیم نرگس بدبخت شد! یسری میگفتن برو بندازشون. ولی الحمدلله از وقتی تصویب شده به چندقلوها زمین با ۱۲۰ تومن تسهیلات میدن، اوضاعشون خیلی تغیر کرده. قطعا فرق می‌کنه کی مسئول باشه. مرد با غیرت باشه وقتی یه عالمه بودجه زیر دستش خب خرج جای درست میکنه! درد مردم حالیش باشه، گرونی دارو حالیش باشه. بیکاری جوون تو خونه حالیش باشه اوضاعمون رو تغیر میده. من اومدم نامه نوشتم که همسایه‌ها اگر رای ندید چیزی تغیر نمی‌کنه. رای ندی دوباره همونا میان بالا. باید یاعلی بگیم یه مسئول خوب بفرستیم بالا کوچیک شما بچه محل. یاعلی
هدایت شده از هم عهدی
شابلون.pdf
حجم: 161.4K
جزئیات عملیاتی شابلون
هدایت شده از هم عهدی
اعلان شهری.pdf
حجم: 234.7K
توضیحات اعلان شهری