❌افشاگری کیهان از پروژه تخریب نیروهای انقلابی خدوم و مورد اعتماد مردم توسط نفوذیها در آستانه انتخابات
روزنامه کیهان:
✖️در جامعه افرادی شناخته شده وجود دارند که مردم آنان را تجربه کرده و به تواناییها و صلاحیتهای آنان در بهبود شرایط کشور باور دارند. وقتی این افراد وارد صحنه انتخابات میشوند، مردم با اعتماد به توانمندیها و صلاحیتهای این افراد، رأی میدهند. حالا دشمن برای گرفتن این نقطه قوت از کشور، افراد شاخص خدوم مورد اعتماد مردم را زیر فشار تبلیغاتی گرفته و بدنام میکند.
🔶اینکه مثلاً بیبیسی به همراه یک جریان سیاسی و به اضافه چند نشریه و سایت که عنوان ظاهری انقلابیگری را هم یدک میکشند، در آستانه انتخاباتی که مشارکت پرشمار مردم در آن در کانون توجه نظام قرار دارد، شروع به تولید ابهام و پروندهسازی راجع به اشخاصی که خروجی دلسرد شدن مردم از آنها در انتخابات، کاهش مشارکت است، عادی نیست
🔷نفوذیها وقتی بخواهند رودرروی مردم ایفای نقش کنند، لزوماً باید وجههای مذهبی و انقلابی داشته باشند.تندهایی که بر عطش دانستن مخاطب سوار میشوند و با بیپروایی هر عنوانی را بر فردی که با تخریب او درصدد اثبات خود هستند، میدهند و عدهای هم دنبال او راه میافتند. نفوذ در اینجا نسبت به نفوذ از نوع امنیتی آن پیچیدهتر و قدرت تخریب آن بیشتر خواهد بود.
🔶اگر رد نفوذیهایی که در آستانه انتخابات، مشغول آشوبناک کردن صحنه از طریق سلب اعتماد از افراد مؤثر اجتماعی و در نهایت انجام مأموریت کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات هستند، پی بگیریم، بدون استثنا به افرادی میرسیم که علیرغم ظاهر فریبنده، هیچ اعتقادی به گفتمان مذهبی انقلابی ندارند، دریدهگو و در بیان نظر راجع به افراد بیپروا هستند، از نظر مالی بهشدت آلودهاند و سر در دهها آخور و رانت دارند،، نسبت به نهادهای انقلابی اعتقادی ندارند، هر چند با تدلیس در طول سالها از منابع آنها به صورت مالی یا معنوی ارتزاق کردهاند.
🔷این نیروهای «پروژهبگیر» در آستانه هر تحول بزرگ جامعه انقلابی ایران، به پروژههای دشمنان خارجی وصل میشوند و به خط تخریب میپیوندند. باید از اینها برحذر بود و برحذر داشت.🇮🇷🇮🇷🇮🇷
#پروژه_ناامید_سازی
#جنگ_شناختی
#بصیرت
بانوی فاطمی
هدایت شده از ..: برای ایران :..
📌 شهید #عبدالرسول_زرین
برترین تکتیر انداز تاریخ جهان
به مناسبت ۱۱ اسفند سالروز شهادت ایشان
🔰 اثر هنرمند: نازنین اسماعیل زاده
🔺 @parvaneshoo313
"استفاده از مطالب و آثار این کانال،
فقط با ذکر منبع و برای مصارف غیرتجاری بلامانع است."
🔻#برای_ایران @foriran1401
🔺 سایت | ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام
هدایت شده از بچه حزب اللهی
❌️به نمایندگان مجلس
🙏باسلام ، به استحضار تمام نمایندگان منتخب مجلس جمهوری اسلامی ایران میرسانیم ، تکلیف ما نبست به دعوت مردم و مشارکت انان در انتخابات بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نحو احسن انجام گردید ، هم اکنون نوبت اثبات عیار و صدق و راستگویی شما در وعده ها و برنامه هایتان رسیده است
چنانچه از وظایف خود سرپیچی و تخطی نموده ، بدانید که فراتر از ظرفیت و توانمان شما را رسوا خواهیم کرد
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
هدایت شده از بچه حزب اللهی
💠ترکیب مجلس اینده
⭕️🖊تحلیل نتایج انتخابات مجلس رو میشه اینگونه تصور کرد
🔷خوشبختانه اصلاح طلب ها به چاه انداخته شدند و اکثریت مجلس بین اصولگراها و مخصوصا انقلابی ها تقسیم شد و ظهور انقلابی ها بدین شکل در این عرصه پدیده تازه ایست...
🔷گرچه تمام مجلس باید انقلابی میبود ولی همینکه این بخش وارد شد و همچنین اصلاح طلب ها انتخاب نشدند خودش بسیار خوب است
🔷به صورت کلی این مجلس عالی نیست ولی خوب است و کمتر شاهد سنگ اندازی مجلس جلوی پای دولت خواهیم بود
🔷همچنین وجود اقلیت کمی از اصلاح طلب ها در این مجلس خوب است، زیرا به دلیل رقابت های سیاسی میتوانند مانع زد و بند کل در مجلس شوند
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
هدایت شده از بچه حزب اللهی
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠نماهنگی زیبا از اقتدار وصلابت مدافعان ایران زمین
(دانشکده افسریه امام حسین (ع)
ماندن در صف
عاشورایی امام عشق
تنها با یقین مطلق
به دست می آید.
🇮🇷شهید مرتضی آوینی 🇮🇷
#بچه_حزب_اللهی
@BACHE_HEZBOLLAHi
حضرت آیتالله العظمی بهجت«ره»:
[آیتالله قاضی رحمتاللهعلیه] در نجف میگفتند:
«من ضامنم کسیکه این نمازهای پنجگانه را در اول وقت بخواند، به مقامات عالیه میرسد».
خیلی کلام بزرگی ایشان گفت؛
گفت:
«اگر نمازهای پنجگانه را در اول وقت خواند، باز هم نرسید به آن مقامات عالیه، به من لعن کند!».
خیلی عجیب است! خیلی عجیب است! معلوم میشود این، چیزی هم نیست؛ هر کاری دارد، یکی از این نمازهای پنجگانه را میتواند در وسط آن کارها انجام دهد؛ چون اول وقت است.
«شادی روح مطهرش صلوات»
☫ جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی
هیئت نباید بری!
چرا..؟!
مگه نگفتی من سوریه نرم.
من سوریه نمیرم، اسم تو هم سمیه نیست،
اسم جدیدت آزیتاست. اسم منم دیگه مصطفی نیست کوروشه.
اسم فاطمه رو هم عوض میکنیم. هیئت و مسجدم نمیریم و فقط توی خونه نماز میخونیم،
تو هم با زنان کوفی محشور میشی!
اصلا نگران نباش هیئت نمیریم!
بعد از ظهر نرفتم شب که شد، دیدم نمیشود هیئت نرفت.
گفتم: پاشو بریم هیئت!
قرار نبود بری آزیتا خانم..!
چرا اینجوری میکنی آقا مصطفی؟
قبول میکنی من سوریه برم،
تو اسمت سمیه باشه و اسم من مصطفی
اسم دخترم فاطمه اسم پسرم محمد علی..؟
در آن صورت هیئت و نماز و مسجد هم میری..!
من رو با هیئت تهدید میکنی؟
بله یا رومی روم یا زنگی زنگ!
کمی فکر کردم و گفتم: قبول اسم تو مصطفیست!
شهیدمصطفی صدرزاده🥀
شادی روح مطهر شهدا صلوات