eitaa logo
ثامن اردبیل
319 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.7هزار ویدیو
399 فایل
کانال معرفتی، بصیرتی ثامن اردبیل ارتباط با ادمین: @Jt_1359
مشاهده در ایتا
دانلود
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 شهید همت: زمان بازرگان به ما برچسب چریک زدند، زمان بنی صدر هم برچسب منافق، الان هم برچسب خشکه مقدسی و تحجر، هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم برچسب بارمان کردند، حالا روزی ده برچسب دشت می کنیم اما بسیجیان دلسرد نباشید حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند … ۱۷ اسفند، سالروز شهادت ، فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله گرامی باد .‌... 🌷🇮🇷🌷 علت زیبایی چشمان شهید از قول همسر ایشان اشک سحرگاهی عدم نگاه به نامحرم
هدایت شده از بچه حزب اللهی
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ سالروز شهادت بیدارگر مشرق زمین ۱۸ اسفند سالروز بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی سید جمال الدین اسدآبادی آغازگر بیداری در کشور‌های اسلامی و در زمان حیات خود با اندیشه‌های درخشانش از رهبران نهضت ضداستعماری در جهان اسلام بود. @BACHE_HEZBOLLAHi
هدایت شده از بچه حزب اللهی
🔻 🔹وحید اشتری نتوانست ادعاهای خود در مورد خرید سیسمونی توسط خانواده قالیباف در سفر به ترکیه را ثابت کند و در دادگاه تجدید نظر بابت ادعای دروغ خود درباره ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است(البته در دادگاه تجدید نظر). وحیداشتری ماموریتش رابه نحواحسن درتخریب قالیباف تحت عنوان سیسمونی گیت وکاهش مشارکت مردم درانتخابات انجام دادحالا این چندماه زندان آبروی رفته وخسارت وارده راجبران می کند؟ آخی حالا چرا اینقدر این اشتری بیچاره رو بردن زیر سوال🤪 روغنشو داغ کردن که اگه اشتری زندان بره بازم جبران خسارات و آبروی رفته ووووووووو ..... مظلوم نمایی و وامصیبتا... ⭕️🖊 البته کاری هم به عکسهای موجود در دادگاه از گیت مورد نظر نداریم. کاری هم به ایجاد التهاب عمدی از طرف قربانی و عواملش جهت مظلوم نمایی نداریم. و البته کاری هم به التهاب ایجاد شده توسط رقبا در ایام انتخابات هم نداریم. اما سوال اصلی اینه که اگر وحید اشتری بره زندان(حتی 14ماه)، تکلیف ادارهء اون کافی شاپی که این بندهء خدای عدالت خواه(یا خوار) که با هزار امید و آرزو و با پول قلمبهء ایجاد اون التهاب و گیت سازی بدستش رسید، اونم توی منطقه 1 شمیرانات ، اونم بر بلوار اصلی !!! چی میشه ؟؟؟! @BACHE_HEZBOLLAHi
هدایت شده از بچه حزب اللهی
هدایت شده از بچه حزب اللهی
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️به بهانه سالگرد شهادت محمد ابراهیم همت؛ فرمانده پیروز لشکر محمد رسول الله 🔹️شهید همت الحق جانشین شهید متوسلیان بود خدا می‌داند بعد از ربوده شدن احمد چقدر در سوریه گریه کرد و گفت بعد از احمد چه کنیم؟ شهید همت تکیه گاه شهید متوسلیان بود. شهید همت نور چشم احمد متوسلیان بود، شهید همت.... ⭕️سردار سلیمانی: شهید همت سوار بر موتور -نه سوار بر بنز ضدگلوله- به صورت ناشناس به شهادت رسید و تا ساعتها کسی نمیدانست او همت است... 🔹️امروز سالگرد شهادت محمدابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) هست شادی روحشان صلوات 🔹️چقدر شهید مصطفی صدر زاده منو یاد شهید همت میندازه شادی روح هر سه شهید نام برده صلوات. @BACHE_HEZBOLLAHi
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌍 پروفسور ایلان پاپه، یکی از مشهورترین مورخان یوم‌النکبه: ما شاهد پایان صهیونیسم هستیم که خطرناک ترین مرحله است زیرا برای بقا می جنگد، بسیار ظالمانه و خشن... این تاریک ترین مرحله در تاریخ فلسطین است اما تاریکی قبل از طلوع آفتاب است! ﹏﹏⃟🌻﹏﹏
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌍 بارها دیدم و گریستم !!!؟؟؟ 🔹متاسفانه با گذشت زمان حساسیّت و توجّهی که در ابتدای جنگ غزه بود ازبین رفته است. 🔹بچه ها حواسمان هست!؟ این عادی انگاری همان خواست صهیونیست هاست! در انتشار این پیام کوتاهی نکنید ... 🔹کلام آخر ... اگر ایران امروز دارای امنیت است به واسطه خون شهداست ، پس در میدان بمانید. کانال دکتر شیرودی.🌻 ﹏﹏⃟🌻﹏﹏
🌍 شما را با برادران طیبی آشنا میکنم: 🔹مسیح و مسعود طیبی ثروتمندترین ایرانیان مقیم آمریکا و پشتیبان جامعه بهایی،پیمانکاری وزارت دفاع آمریکا تا ارتباط با فائزه هاشمی ، 🔹مسیح و مسعود با ثروتی بالغ بر شش بیلیون دلار بدون سر و صدا حمایت مالی خودشون رو از هرکسی که بچه های اکبر بگن اعلام میکنند ، 🔹دیدار فائزه با بهائیان و بوسه محمد نوری‌زاد بر پای کودک بهایی و ناگهان فروش رفتن تابلوی نوری زاد بمبلغ دویست و پنجاه هزار دلار همه قطعه های این پازل رو کامل میکند ، 🔹جنبش اخیر ززا بدون حمایت مالی این دو برادر قطعا به مشکل برمی‌خورد مسیح کمی متعادل تر از مسعود هست ، در جلسات بهاییان اسم این دو برادر زیاد شنیده میشد ، تا اینکه در مهمانی بیژن کیان این دو نفر دیده شدند ، ، 🔹مسیح سیاستمداری بی رحم که فقط یک هدف دارد اسرائیل بزرگ و من بیشتر اینها رو یهودی میدونم تا بهایی،از کمک به فخرآور گرفته تا دفتر مشنگ همایونی و اسمال خان همگی نمک گیر این دو برادر هستند، 🔹حتی اکبر پونز گنجی اومد و منکر امام زمان شد قبلش سیبیلش توسط اینا چرب شده بود ، 🔹این دو برادر بصورت غیر مستقیم همه این احمقها رو کنترل می‌کنند و ملاقات سال دوهزار پنج مهدی هاشمی در لندن با مسعود خان علنی شد ولی کسی توجه نکرد،این مشنگ ها امثال فخرآور و اسماعیل و مسیح ، اینا همه عروسک خیمه شب بازی هستند در دستان طیبی ها ، 🔹حمایت و خارج کردن بهاییان و تحصیل آنها همه توسط بنیاد طیبی امکان پذیره،همچنین اینها علاقه زیادی به فعالیت مخفیانه در ایران دارند و اگر شما بهایی شوید در امریکا خیلی کمک میکنند 🔹حتی در همان ایران برای نو کیشانِ بهایی امتیازات ویژه ای قائل هستند و شرکت دانش بنیانی که روی سلاح های میکروبی مطالعه میکنه و همچنین نقش این دو برادر در خرید واکسن کرونا برای ایران و فرستادن آن به کشور و مسئولین احمقی که صدها هزار ایرانی را موش آزمایشگاهی این دو برادر نمودند، 🔹لیست اهدا کنندگان واکسن به ایران را مطالعه کنید کل بازی را خواهید فهمید ارتباط شرکت های زیر مجموعه اینها تحت عنوان موسسه غیر دولتی اخیرا رابطه زیادی با شرکت های نو بنیان پیدا کرده اند و سعی در جذب و خارج کردن متخصصین دارند 🔹هیچ خانواده بهایی وجود ندارد که از کمک های این دو برادر بی بهره باشد اگر امروز خواننده مبتذلی مثل ساسی به تخریب امیرکبیر میپردازد مطمئن باشید از طرف این بنیاد پول گرفته راجع به شرکت بریج گروپ و فعالیت های ضد بشری آن ‎ 🔻 تنظیم a.s ﹏﹏⃟🌻﹏﹏