eitaa logo
ثامن اردبیل
319 دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.7هزار ویدیو
399 فایل
کانال معرفتی، بصیرتی ثامن اردبیل ارتباط با ادمین: @Jt_1359
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بچه حزب اللهی
هدایت شده از بچه حزب اللهی
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️به بهانه سالگرد شهادت محمد ابراهیم همت؛ فرمانده پیروز لشکر محمد رسول الله 🔹️شهید همت الحق جانشین شهید متوسلیان بود خدا می‌داند بعد از ربوده شدن احمد چقدر در سوریه گریه کرد و گفت بعد از احمد چه کنیم؟ شهید همت تکیه گاه شهید متوسلیان بود. شهید همت نور چشم احمد متوسلیان بود، شهید همت.... ⭕️سردار سلیمانی: شهید همت سوار بر موتور -نه سوار بر بنز ضدگلوله- به صورت ناشناس به شهادت رسید و تا ساعتها کسی نمیدانست او همت است... 🔹️امروز سالگرد شهادت محمدابراهیم همت فرمانده لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) هست شادی روحشان صلوات 🔹️چقدر شهید مصطفی صدر زاده منو یاد شهید همت میندازه شادی روح هر سه شهید نام برده صلوات. @BACHE_HEZBOLLAHi
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌍 پروفسور ایلان پاپه، یکی از مشهورترین مورخان یوم‌النکبه: ما شاهد پایان صهیونیسم هستیم که خطرناک ترین مرحله است زیرا برای بقا می جنگد، بسیار ظالمانه و خشن... این تاریک ترین مرحله در تاریخ فلسطین است اما تاریکی قبل از طلوع آفتاب است! ﹏﹏⃟🌻﹏﹏
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌍 بارها دیدم و گریستم !!!؟؟؟ 🔹متاسفانه با گذشت زمان حساسیّت و توجّهی که در ابتدای جنگ غزه بود ازبین رفته است. 🔹بچه ها حواسمان هست!؟ این عادی انگاری همان خواست صهیونیست هاست! در انتشار این پیام کوتاهی نکنید ... 🔹کلام آخر ... اگر ایران امروز دارای امنیت است به واسطه خون شهداست ، پس در میدان بمانید. کانال دکتر شیرودی.🌻 ﹏﹏⃟🌻﹏﹏
🌍 شما را با برادران طیبی آشنا میکنم: 🔹مسیح و مسعود طیبی ثروتمندترین ایرانیان مقیم آمریکا و پشتیبان جامعه بهایی،پیمانکاری وزارت دفاع آمریکا تا ارتباط با فائزه هاشمی ، 🔹مسیح و مسعود با ثروتی بالغ بر شش بیلیون دلار بدون سر و صدا حمایت مالی خودشون رو از هرکسی که بچه های اکبر بگن اعلام میکنند ، 🔹دیدار فائزه با بهائیان و بوسه محمد نوری‌زاد بر پای کودک بهایی و ناگهان فروش رفتن تابلوی نوری زاد بمبلغ دویست و پنجاه هزار دلار همه قطعه های این پازل رو کامل میکند ، 🔹جنبش اخیر ززا بدون حمایت مالی این دو برادر قطعا به مشکل برمی‌خورد مسیح کمی متعادل تر از مسعود هست ، در جلسات بهاییان اسم این دو برادر زیاد شنیده میشد ، تا اینکه در مهمانی بیژن کیان این دو نفر دیده شدند ، ، 🔹مسیح سیاستمداری بی رحم که فقط یک هدف دارد اسرائیل بزرگ و من بیشتر اینها رو یهودی میدونم تا بهایی،از کمک به فخرآور گرفته تا دفتر مشنگ همایونی و اسمال خان همگی نمک گیر این دو برادر هستند، 🔹حتی اکبر پونز گنجی اومد و منکر امام زمان شد قبلش سیبیلش توسط اینا چرب شده بود ، 🔹این دو برادر بصورت غیر مستقیم همه این احمقها رو کنترل می‌کنند و ملاقات سال دوهزار پنج مهدی هاشمی در لندن با مسعود خان علنی شد ولی کسی توجه نکرد،این مشنگ ها امثال فخرآور و اسماعیل و مسیح ، اینا همه عروسک خیمه شب بازی هستند در دستان طیبی ها ، 🔹حمایت و خارج کردن بهاییان و تحصیل آنها همه توسط بنیاد طیبی امکان پذیره،همچنین اینها علاقه زیادی به فعالیت مخفیانه در ایران دارند و اگر شما بهایی شوید در امریکا خیلی کمک میکنند 🔹حتی در همان ایران برای نو کیشانِ بهایی امتیازات ویژه ای قائل هستند و شرکت دانش بنیانی که روی سلاح های میکروبی مطالعه میکنه و همچنین نقش این دو برادر در خرید واکسن کرونا برای ایران و فرستادن آن به کشور و مسئولین احمقی که صدها هزار ایرانی را موش آزمایشگاهی این دو برادر نمودند، 🔹لیست اهدا کنندگان واکسن به ایران را مطالعه کنید کل بازی را خواهید فهمید ارتباط شرکت های زیر مجموعه اینها تحت عنوان موسسه غیر دولتی اخیرا رابطه زیادی با شرکت های نو بنیان پیدا کرده اند و سعی در جذب و خارج کردن متخصصین دارند 🔹هیچ خانواده بهایی وجود ندارد که از کمک های این دو برادر بی بهره باشد اگر امروز خواننده مبتذلی مثل ساسی به تخریب امیرکبیر میپردازد مطمئن باشید از طرف این بنیاد پول گرفته راجع به شرکت بریج گروپ و فعالیت های ضد بشری آن ‎ 🔻 تنظیم a.s ﹏﹏⃟🌻﹏﹏
هدایت شده از 🏴baghdad0120🏴
«عزیزم! من از بی قراری و رسواییِ جاماندگی، سر به بیابان‌ها گذارده‌ام؛ من به امیدی از این شهر به آن شهر و از این صحرا به آن صحرا در زمستان و تابستان می‌روم. کریم، حبیب، به کَرَمت دل بسته‌ام، تو خود میدانی دوستت دارم. خوب میدانی جز تو را نمی‌خواهم. مرا به خودت متصل کن.» وصیت نامه سردار سلیمانی
ملیکا زارعی (خاله شادونه) به دلیل مواضع وطن دوستانه چهره سال فضای مجازی شد. @khabarekotahh
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به یک صادق بوقی جدید نیازمندیم بگو چرا ؟😅 @khabarekotahh
🇾🇪بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن "انصارالله": نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال یک ناو جنگی آمریکایی را با ۳۷پهپاد انتحاری هدف حمله قرار دادند. 🔹همچنین در عملیات شب گذشته یک کشتی آمریکایی «پروپل فورچون» را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب هدف قرار دادیم. 🔻حملات ما در دریا‌های سرخ و عربی تا پایان تجاوزات و رفع محاصره مردم فلسطین در نوار متوقف نخواهد شد. @khabarekotahh
هدایت شده از هم عهدی
برنامه_های_پیشنهادی_برای_فعالیت_در_ماه_مبارک_رمضان.pdf
حجم: 196.4K
🪴برنامه های پیشنهادی برای فعالیت در ماه مبارک رمضان 📿
هدایت شده از بچه حزب اللهی
🔔بمب باران افکار عمومی ⭕️🖊تصمیم گیرندگان جهان که همگی یهودی اند یه سری کارها رو انجام میدن که به ظاهر شاید اتفاق خاصی نباشه و حتی جذاب هم باشه و از توش پول درمیارن ولی آثار مخرب زیادی داره 🔹مثلا فرهنگ کشورها رو جوری با شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نابود کردن که دیگه هیچی برای جامعه باقی نمونه با اینستاگرام حیا رو نابود کردن مردم رو دم دمی مزاج کردن باعث شدن مردم به هم دروغ بگن همه فکر میکنند زندگی همونیه که تو اینستا هست همه تو خوشی اند همه بهترین رستوران میرن همه دائما تو سفرن همه هر روز بهترین لباسها رو میپوشندجوان ها رو هوسران کردن حجاب رو نابود کردن حتی مزاج غذایی مردم رو هم عوض کردن افکار عمومی رو جهت دهی کردن ذهن مردم رو بمباران افکار منفی کردن هر کی از جاش بلند شد اومد تفسیر کرد و همه رو نگران کرد و موج راه انداخت و... ❌️الانم که به راحتی ابزاری شدن برای مافیای بازار 🖊قبلا این رو هم تست کردن دو روز دیگه همین ها مردم رو میکشن کف خیابون و جوی خون راه میندازن داریم میبینیم این همه برنامه دشمن رو 🔹ولی به مردم بگیم ما داریم ابرقدرت دنیا میشیم تو تولید علم جزو سه کشور مطرح دنیاییم تو نانو سرآمدیم تو سلولهای بنیادین سرآمدین به جرأت قویترین استراتژی نظامی دنیا رو داریم بهترین موشک ها و پهپادهای دنیا رو داریم بیشترین شبکه گازرسانی دنیا رو داریم جزو بالاترین کشورها در حوزه حمل و نقل ریلی هستیم جزو کشورهایی هستیم که بیشترین راههای مواسلاتی رو داریم بهترین دانشگاه ها رو داریم تو علم رباتیک از خیلی از کشورهای اروپایی جلوتریم در جراحی سرآمدیم همه رو هم بگیم‌ تهش میپرسن دلار چند‼️ ؟ میدونید چرا؟ 🔸چون معیار مردم رو این مافیای اقتصادی با قیمت دلار و طلا تغییر دادن 📌دولت داره کار میکنه بازار رو کنترل کنه ولی این مافیا نمیزاره دولت بزودی وارد گود میشه و با سر دلار رو میکوبه زمین چون رفته با بریکس بسته که بعد از عید ارز مشترک ایجاد کنه و اونوقت دلار رو کنار بگذاره 🔹ی زمانی دولتها کسری بودجه خودشون رو با بازی دلار تامین میکردن الان بانکهای خصوصی و بیچاره مردمی که چشمشون به منحنی بالا و پایین رفتن دلاره 🔔اهای بچه حزب اللهی ⭕️🖊تو باید حواست به دلار باشه ظهور چیه تو باید نگران بالا رفتن طلا بشی ، قدرت گرفتن یمانی چیه اینجوری مردم رو سحر میکنند 🔹ضریب فلاکت رو دست کاری میکنند تا نشون بدن بشدت تو مملکت ما بالا رفته و مردم بغیر از بدبختی هیچی نمیبینن حالا میفهمید اون خود تحقیری غرب زده ها واسه چی بود، 🙏بخدا دارن بهتون دروغ میگن والله دارن بازی تون میدن والله اروپایی ها هنوز نمیتونن سرمایش و گرمایش کشورشون رو تامین کنند 🔸نیواورلئان آمریکا سونامی اومد دولت سه ماه اونجا نرفت و مردم بدبختش خودشون رو نجات دادن اینجا دو روز بود ✌️ولی سیستان سیل اومده و بچه جهادی ها پای کارن 💥 اونوقت یکی مثل علی کریمی بیشرف و حمید فرخ نژاد احمق میگن دولت پای کار سیستان نرفته @BACHE_HEZBOLLAHi