فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی گمان فلسفه قربان،
سر بریدن نیست . دل بریدن است ✨
دل بریدن از هر چیزی که به آن تعلق داری ،
دل بریدن از هر چه تو را از او میگیرد✨
عيد قربان ، عيد سرسپردگی و بندگی به درگاه احديت است ...
عيد قربان ، سر بريدن «نفس» است ؛ و پا بريدن از «شيطان» ...
در این عيد قربان سربلندی ابراهیم ، آرامش اسماعیل ، امیدواری هاجر ، عطر عرفه و برکت عید قربان را برای شماخوبآن آرزومندم ✨
زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمهی زمزم ✨
باسلام و احترام
🌕🌺🌕عید
🌕🌺🌕قربان
🌕🌺🌕عید
🌕🌺🌕ایثار
🌕🌺🌕و عشق
🌕🌺🌕و بندگی
🌕🌺🌕بر شما
🌕🌺🌕دوستان
🌕🌺🌕عزیز
🌕🌺🌕 و خانواده
🌕🌺🌕محترمتان
🌕🌺🌕تبریک و
🌕🌺🌕تهنیت
🌕🌺🌕باد
#عید_قربان
🕊#سدرةالمنتهی↙️↙️↙️
🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در ملا عام قربانی نکنید...
تذکر مرحوم استاد فاطمینیا از اثرات بد قربانی کردن در معابر عمومی و علی الخصوص تاثیر روی کودکان
#عید_قربان
🕊#سدرةالمنتهی↙️↙️↙️
🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضرت آیتالله مکارم شیرازی
🔹در پی کسالت و بستریشدن حضرت آیتالله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران، از ایشان عیادت کردند.
🕊#سدرةالمنتهی↙️↙️↙️
🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸
36.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعضای حرام گوسفند
بفرستین برای کسانی که قربونی انجام میدن
عید قربان
احکام به زبان خیلی ساده
🕊#سدرةالمنتهی↙️↙️↙️
🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸
Eyde Ghorban.mp3
1.56M
#کلیپ_صوتی
🐏عید سعید قربان
🎙دکتر محمدعلی انصاری
⏱زمان: ۰۷:۴۵ حجم: ۱.۵ MB
🕊#سدرةالمنتهی↙️↙️↙️
🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸
💠العبد محمدتقی بهجت(ره):
🔸مودت و محبت اهلبیت (علیهمالسلام) حتی برای کافر نافع است.
🔸در بالای ایوان طلای حضرت امیر (علیهالسلام) نوشته شده است: «رسول خدا (صلیاللهعلیهوآله) فرمود: اگر همه مردم بر محبت علی (علیهالسلام) گِرد میآمدند، هرگز خداوند آتش جهنم را نمیآفرید».
📚در محضر بهجت، ج۲، ص۳۰۲
🕊#سدرةالمنتهی↙️↙️↙️
🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸
4_5821443761565074334.mp3
2.58M
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی
(به کار گیری نیروی جوانی در راه خدا)
🕊#سدرةالمنتهی↙️↙️↙️
🌸🕋👉@Sedrah👈🕋🌸
#نهج_البلاغه
▫️فَالْحَقُّ أَوْسَعُ الاَْشْيَاءِ فِي التَّوَاصُفِ وَ أَضْيَقُهَا فِي التَّنَاصُفِ لاَيَجْرِي لاَِحَد إِلاَّ جَرَى عَلَيْهِ، وَ لاَ يَجْرِي عَلَيْه إِلاَّ جَرَى لَهُ
🟠حق در مرحله بيان، از هر چيز وسيع تر است و همه از آن دفاع مى کنند; ولى در مرحله عمل از هر چيز سخت تر و پيچيده تر است (چرا که) حق به نفع کسى جريان نمى يابد مگر اينکه در برابر آن حقى به گردن او قرار مى گيرد (و مسئوليتى براى او به وجود مى آورد) و حق بر گردن کسى نمى آيد مگر اينکه به نفع او حقى بر ديگرى خواهد بود.
✍در واقع امام(عليه السلام) در اين عبارت به دو نکته اشاره مى فرمايد: نخست اينکه همه انسانها با واژه حق آشنا هستند و هر کس دم از طرفدارى حق مى زند و براى حفظ منافع خود زير چتر اين واژه قرار مى گيرد، در حالى که هنگام عمل، براى اداى حقوق ديگران بسيار سخت گير است، گويى حق را يک طرفه مى داند، لذا امام(عليه السلام) در بيان نکته دوم به اين اصل اساسى اشاره مى فرمايد که در هيچ مورد حق يک جانبه وجود ندارد; در همه جا بدون استثنا اگر حقّى براى کسى قرار داده شود طرف مقابل نيز حقّى بر او پيدا مى کند; مثلا استاد بر شاگرد خود حق دارد، زيرا او را تعليم داده و تربيت آموخته است. به يقين شاگرد نيز بر استاد حق دارد، زيرا هنگامى که فکر و عمر و جوانى خويش را در اختيار استاد قرار مى دهد بايد در تعليم و تربيت او بکوشد و چيزى فروگذار نکند.اگر طلبکار حقّى بر بدهکار دارد که بايد آن را به موقع ادا کند، بدهکار نيز حق متقابلى دارد و آن اينکه اگر توان پرداخت را نداشته باشد به او مهلت دهد
📘#خطبه_216
🕊#سدرةالمنتهی↙️
👉@Sedrah