خدایمن باورم نمیشه چطور انقد کنار هم شیمی قشنگی دارن؟ و چطور بعضیا به خودشون جرئت میدن اینو مسخره کنن؟
آخه مگه تو کی هستی.
سپیدار؛
خیلی قشنگ دستشو میذاره رو صورتش. خیلی میکنه اینکارو. به قول نیوشا آدم لمسیه همش بغل میکنه دست می
هرچقدر زبون نداره آغوش داره ماشاءالله.
سپیدار؛
اربعین و عراق بهترین موقعیت واسه این شیمی.
هرجا جز ایران چون پاکستانم بهترین موقعیت
( هیچجا مثل عراق نیست )