وای من تازه حسبیالله و کامل گوش کردم. چقدر قشنگ و با مفهوم و به دلنشینِ. چقدر بوی شیعه میده.
چقدر بوی ایمان و حقیقت میده.
چاوشی الهی فدات بشن علی کریمی، اشکان خطیبی، حمید فرخنژاد و حتییییی محسن یگانه.
ماه رمضون عجیبی بود. اما دوسش داشتم. صرفا چون انسم با قرآن خیلی بیشتر شد و تونستم حفظ یه جز و تموم کنم.
خدایا عزرائیلتو یا سراغ من بفرست، یا سراغ این رضا پهلوی و هرچی پهلوی و هرچی طرفدار پهلویه.
هدایت شده از °•𝒎𝒚 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒖𝒓𝒊𝒕𝒆•°
-مراقب حرفاتون باشین،
شاید اونموقعی که داره از دهنتون میاد بیرون افتخار کنید،
اما شاید شما نفهمین ولی همون حرف میتونه تا یه مدت طولانی، شایدم همیشه توی ذهن طرف بمونه...
شاید بلد نباشه فراموش کنه، شاید زود رنج باشه، یا نمیدونم یه سری ویژگی هایی از این قبیل...
یادتون نره: "کلمات بیشتر از گلوله ها قابلیت کشتن دارن"
امیدوارم اگر برق قطع شد خونه ما اول قطع شه، واقعا به قطع ارتباط با دنیای بیرون نیاز دارم. میخوام غارنشین بشم.