یا با کسی که دقیقا نقطه مقابل شماست وارد رابطه نشید، یا اگرم میشید از بالا بودن جنبهتون و میزان فداکاریتون مطمئن بشید.
در غیر این صورت خیلی اذیت خواهید شد.
انقد نمیشه، نمیشه، نمیشه که کل ذوقت نابود میشه. تو دوست نداری اینجوری بشه، ولی همزمان دیگه هیچ ذوقی نداری و این تا روزها میشه عامل افسردگی، تا وقتی که کلا فراموشش کنی.