حقیقتا الان که دوباره بزن بزن شد روانم آروم تره.
مغزم از اون همه سکوت داشت تیر میکشید.
جدیدا نمیتونم مغزمو کنترل کنم.
خود به خود تو سرم آهنگ پخش میکنه، خاطره مرور میکنه، اتفاقات روزمره رو بالا پایین میکنه، صحنه های مختلف و میچینه کنار هم، و من التماسش میکنم خفه شه که بخوابم، ولی نمیشه.
دارم دیوونه میشم.