عزیز قلب منی. دلیل زندگیم. دلخوشیم.
امیدم تو نامیدی و خندم تو ناراحتی.
همیشه تو سختیها خودت اشکاتو پاک کردی و خندیدی تا ما فرو نریزیم.
خودتو سپر کردی تا ما ضربه نخوریم.
از همه چیزت گذشتی تا ما پیشرفت کنیم.
تو، بهترین و قشنگترین و قویترین آدمی هستی که تو زندگیم دیدم.
کاش میتونستم توصیفت کنم، ولی، کلمات و گم میکنم در مواجهه با تو.
این پیام و هرگز نمیبینی.
اما من میگم؛
دوستت دارم مامان، خیلی دوستت دارم..
تولدت مبارك، بهشت ِاردیبهشتی ِزندگیم.. خدا حفظت کنه..
۲.۲۵ :)🤍🤏🏻