میلاد با سعادت ِحضرت ِ سیدالشهداء، اباعبدالله الحسین ع-روحی فداه-
بر تمام عاشقان آن حضرت مبارک :)
سپیدار؛
پایین پایت سر بگذارم، تو هم بیا ؛ بالای جسم ِمحتضرم باش یاحسین..
جان مرا بگیر حوالی قتلگاه ؛
این گونه آخرین خبرم باش یاحسین..
سپیدار؛
دستم به دامنت نرسید این جهان اگر ؛ بابالحسین منتظرم باش یاحسین :)
باشد قرار ِ بعدی ِ ما، اربعین، حرم ؛
مهر ِ قبولی ِ گذرم باش یاحسین..
سپیدار؛
ای دُرّ خوشاب یا اباعبدالله.. ای گوهر ناب یا اباعبدالله..
از نوکر در ماندۀ خود دست بگیر ؛
در روز حساب یا اباعبدالله :)
سپیدار؛
حسینی مسلکان! هنگام ِ بینایی ِ عین است.. زمان اشتیاق اولیای عالمِین است..
ببالید ای گدایان ِحسین، بر خود که امشب ؛
شب ِ میلاد ِ مسعود ِ شهنشاهم، حسین است :)