eitaa logo
سپیدار | رو به نور
562 دنبال‌کننده
364 عکس
286 ویدیو
2 فایل
در عین واقعیات متعدد و گاهی تلخ، یک #حقیقت واحد معنادار وجود دارد که آن #روشن و #زیبا است... اینجا از اون #حقیقت و همچنین از آدم‌های خوب، اتفاق‌های قشنگ و امیدهای واقعی می‌گیم. برای دلِ ایران‌دوست‌ها 💚🤍❤ 👇🏻👇🏻👇🏻 @SepidarChannel
مشاهده در ایتا
دانلود
نامه‌ای که در اتوبوس تیم ملی دست‌به‌دست شد ▪️ از یک هوادار مکزیکی برای «ایران» ⚽️ امروز نیز مانند روزهای گذشته، جمعی از هواداران ایرانی و مکزیکی در بیرون هتل حضور داشتند؛ برای دیدار با ملی‌پوشان، گرفتن عکس یادگاری و امضا. اما در میان این شلوغی آشنا، حضور یک هوادار مکزیکی با چندین نسخه چاپ‌شده از یک نامه، توجه‌ها را به خود جلب کرد. ⚽️ او از همراهان تیم ملی خواست تا نامه‌اش را به دست سرمربی و بازیکنان برسانند؛ درخواستی که خیلی زود عملی شد. ملی‌پوشان نیز در مسیر کوتاه هتل تا زمین تمرین، در حالی که سوار بر اتوبوس بودند، مشغول خواندن این نامه شدند. ⚽️ نامه‌ای که به دو زبان اسپانیایی و فارسی نوشته شده بود و در آن آمده بود: «اجازه دهید با این جمله شروع کنم که ما از رفتار ناعادلانه‌ای که از سوی افرادی که نه شما را می‌شناسند و نه کوچک‌ترین احترامی برای انسان‌هایی که تنها هدفشان افتخارآفرینی برای کشورشان است قائل هستند، خشمگین هستیم. با این حال، به جای احترام، با تبعیض، موانع و بدرفتاری روبه‌رو شده‌اید. ⚽️ امروز، بیش از هر زمان دیگری، ما اعضای گروه فوق‌العاده‌تان را تحسین می‌کنیم؛ زیرا مطمئناً هر قدم، هر مسابقه، هر اشک و هر قطره عرق شما سرشار از عزت، اراده و عزم راسخ است؛ ویژگی‌هایی که بسیاری از افراد قادر به تشخیص آن نیستند. ⚽️ مطمئن باشید که شما با ایستادگی در برابر چالش‌های زندگی، با سربلندی و حفظ وقار خود، احترام ما را به دست آورده‌اید. همیشه به یاد داشته باشید که اگرچه دوستان زیادی در مکزیک دارید، اما اینجا در تیخوانا خانه دوم خود حضور دارید.» •┈┈••✾•🦋•✾••┈┈• @SepidarChannel
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتنگی یعنی از عالم و آدم دیگه من خستم حسین...❤️‍🩹
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماشالله به بصیرت و اقدام‌ به‌ موقع و اجرای زیباتون ❤️ چه شعر و چه شور و چه شعوری •┈┈••✾•🦋•✾••┈┈• @SepidarChannel
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همین الآنه‌هاااا اونم نه تو تهران بلکه تو یکی از شهرستان‌ها ـ دوتا از بچه های نازنین💜 در همین شب به خدا قسم که واقعی این گروه از مردم ان... و امام حسین این بچه‌ها ان... یادمون باشه امام حسینی بودن یعنی اینکه یار و گوش به ندای امام زمان‌مون باشیم... •┈┈••✾•🦋•✾••┈┈• @SepidarChannel
سپیدار | رو به نور
همین الآنه‌هاااا اونم نه تو تهران بلکه تو یکی از شهرستان‌ها ـ دوتا از بچه های نازنین💜 در همین شب #
مسئله سر چیزی به نام اولویت است... اینکه اولویت "تو" مهم نیست، اولویت "امام" را ببین! دعوا سر اولویت است. اگر امام میگه امروز دین و وطن یکی هستن، اگر ایشون هنوز روی تجمعات تاکید دارند، حتی اگر عزاداری و دسته و سینه زنی و شام امام حسین که همه عالی، باید طوری برنامه ریزی کنیم که ذیل اون اول حرف رهبر و امام رو زمین نمونه، نه اینکه به اسم امام حسین بزاریم خدایی نکرده دوباره به امام‌مون جسارت بشه...
شب، دلواپسِ آخرین فرصتِ رفتنی‌ها... و روز دل‌گرم به آخرین فرصتِ رسیدن‌ها! ​غربالِ عاشورا مُدام تکان می‌خورَد؛ هنوز هم... ​•┈┈••✾•🦋•✾••┈┈• @SepidarChannel