Seved Messages.²
چون من به شدت علاقه به خوندن درمورد بیماری های روانی دارم واقعن داره خوشم میاد از هیچ وقت دروغ نگو
بخش دی و بیمار خاموش قراره برات خیلی جذاب باشه
☆☆☆
امروز داشتم سره بازی کاوره هم تیمیمو براش درست میکردم،درست نپوشیده بودش بعد آخرش اینجوری بود که مرسی مامان-🙆🏻♀
این اواخر کلن هرچی که فکرشو نمیکردم صدا شودم،نینی،مامان،خاله،آساهی،خاله آساهی،ثیب و...