eitaa logo
دانلود
همشونو نگه داشتم😭))
همرو گذاشتم تو جعبه ای که یادگاریامو توش نگه میدارم😭🙇🏻‍♀
Seved Messages.²
همرو گذاشتم تو جعبه ای که یادگاریامو توش نگه میدارم😭🙇🏻‍♀
واقعن دوس دارم یه ویدئو درموردش بگیرم و چیزای توشو نشون بدم و تجدیده خاطره بکنم🙆🏻‍♀
فدات
Seved Messages.²
فدات
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوماندی این کارو نکنن