شمع | شبکهٔ مبلغان
وقتی از بیحجاب چِندِشت بشه، فلِشه اتهام رو باید سمت خودت بگیری!! ولی ما این کار رو نمیکنیم #ولاء_ط
▫️پک آموزشی هم عهد رو از دست ندین مشاهده از صفحه آپارات #شمع
aparat.com/playlist/6808051
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانم بیحجاب بهم گفت: حاجاقا شرمندهایم به خاطر ما دستت مجروح شد.
من انقدر حجالت کشیدم
ــــــــــــــــــــــــ
روایت حجت الاسلام وکیلپور از مجروح شدن دستش در اغتشاشات
#ولاء_طرفینی
#پیوندهای_اجتماعی
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
ما باید در خانه...
ــــــــــــــــــــــــ
اولین گروهی که ما باید پیوندهای اجتماعیمان را با آنها قوی کنیم، خانواده خودمان است.
ما باید در خانه کمکیار و کمکحال همدیگر باشیم.
ما باید در خانه راهگشای مشکلات هم باشیم.
ما باید در خانه هوای همدیگر را داشه باشیم.
ما باید در خانه اهل همدلی و اتحاد باشیم.
ما باید در خانه از یکدیگر تشکر کنیم.
کتاب میوندار۲ | صفحه ۷۹
ــــــــــــــــــــــــ
دانلود کتاب میوندار۲
shabaketabligh.ir/View-item-2-453
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
فساد چرا و چگونه مساله منبر شد؟!
اینکه منبری های خوب انقلابی هم در نوبتهای مکرر به #مساله فساد می پردازند و یکبار حکومت علوی را "الگو" گرفته، مثل برخورد با ابن هرمه را مطالبه و یکبار در صدد رفع شبهه مسری فساد به مشروعیت نظام افتاده با فسادهای درون حکومت علوی "مقایسه" میکنند؛ مبتنی بر یک درک و محاسبه پیشینی است:
مردم و حتی گروههای حزب اللهی درباره "میزان فساد"، ذهنیت منفی دارند و گلهمند و منتقدند!
از قضا پیمایش های علمی همین درک را تایید می کند. در آخرین پیمایش توسط مرکز تحلیل اجتماعی متا، از ۵بلوک جامعه، بلوک "وفاداران راسخ" -که در عمده مسائل همراه با نظام اسلامی هستند- در مساله #ادراک_فساد فاصله خیلی زیادی با عموم مردم ندارند!
۵۱ درصد شان قائل هستند فساد در ایران بیشتر از کشورهای دیگر است و ...!
تا اینجا معلوم است محاسبه و درک این منبریها از مساله مخاطبانِ خود با واقعیت و پیمایشها مطابق است و نمره خوب مساله یابی دارند.
اما #حل_مساله؛ چقدر در مقایسه با حکومت علوی است؟!
اینجا در مقام مناقشه صغروی در مستندات مقایسه نیستم. به نظر می رسد اگر باز درک درستی از میدان و "نسبت ذهنیت و عینیت" باشد راه حل های بهتر و موثرتری انتخاب شود.
در بین شاخص های اندازه گیری فساد، "شاخص ادراک فساد" هم شایع است و معمولا همین، منشأ رتبه بندی فساد کشورها می شود. به این شاخص اشکالات متعددی وارد است از جمله اینکه ادراک (ذهنیت) همیشه مطابق با واقعیت (عینیت) نیست. شایعات و جوسازی رسانه ای، ابهام و خروجی های نامطلوب و... همه میتواند ادراک فساد را افزایش دهد.
به حسب برخی پیمایش ها نسبت "ادراک فساد" به "تجربه و مشاهده فساد" در ایران ۷ به ۱ می باشد!
یعنی ۷ برابر از درک مستند فساد، ادراک و باور به آن -بدون مستند و دلیلی خاص- بین مردم شایع است.
با این وضعیت اگر گویندگان نتوانند خود را از حباب این تفاوت خارج کنند، احتمالا دنبال فهرست بلندی از فساد در حکومت علوی می گردند تا نتیجه مقایسه با جمهوری اسلامی حفظ شود!
برای مثال نمونه هایی که در نگاه سخت گیرانه علی(ع) توبیخ، استیضاح و دستور بازرسی بوده اما هرگز در قوانین ما فساد تلقی نمی شود -بلکه بعضی رویه هم هست- در آن فهرست فساد، شمارش می شود! از مهمان شدن استاندار بصره بر یک سفره که فقرا در آن نبودند (نامه۴۵) تا تذکر گرفتن شریح برای خانه ۸۰ دیناری اش (نامه۳)! و...
گویندهای مجبور میشود زیاد بن ابیهِ دوره معاویه را به حساب زیاد بن ابیه دوره علی(ع) -و حتی دوره امام حسن(ع)- بگذارد تا نمونه های فاسد در حکومت علوی را هم زیاد کند!
دیگری مجبور میشود "دوره حملات تروریستی و الغارات" بعد از صفین و خوارج -که به تصریح امام جز کوفه برایش نماند- را مثل "دوره استقرار و بسط ید امام در ولایات" بگیرد و از فرار استاندار بصره با بیت المال، نمونه از فساد در دوره علوی بگیرد؛ و حتی به خط و نشان نامه ۴۱ -که تهدید به ذوالفقار است اما همزمان از عدم بسط ید امام خبر می دهد- اشاره نکند!
ظاهراً وقتی مشکل نه "رخ دادن فساد" در حکومت اسلامی بلکه "ضریب خوردن ادراک آن" و "درک سستی در برخورد با آن" است؛ تصحیح دید مردم از راه دیگری می گذرد.
مثل:
۱. مطالبه #شفافیت نظام اداری (انحصارات، امتیازات، واگذاری ها، مزایا و...) برای رصد واقعی فساد، بجای معیار کردن ذهنیت ها و برساخت های رسانه ای و دشمن ساز.
۲. #تبیین درست در جهت پاره کردن حباب های کاذب در اذهان و واقعی کردن نسبت ها. رهبر انقلاب هم در دیدار امسال تصریح کردند: قوه قضائیه تصویر رسانه ای خوبی ندارد!
۳. #مطالبه برخورد فوری و کامل و غیر مبهم دستگاه قضایی با مفسدان و گزارش درست و به موقع به مردم.
این سه در سیره حضرت امیر(ع) نمونه ها دارد و البته برخی از آن منبری ها هم از این حل ها گفته و می گویند.
............................
۱. همه نتایج این پیمایش انتشار عمومی نیافته است لکن در پیمایش های مشابه میتوانید نتایج در مردم و جوانان را ببینید: shoaresal.ir/fa/news/118575
۲. این هم شنیده از مقامات مسئول است!
۳. ممکن است به حسب "صفات فاعلی" زیاد بن ابیه را کارگزار ترازی برای حکومت علوی ندانیم اما در دوره ایشان "قبح فعلی" از او گزارش نشده و تا صلح امام مجتبی(ع) هم به او وفادار مانده.
محسن قنبریان ۱۴۰۲/۵/۱۷
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحریمهای هوشمند آمریکا، ولا طرفینی رو از بین برده
چه طوری تونستن این کار رو بکنن؟!
ــــــــــــــــــــــــ
تحلیل حجتالاسلام #قنبریان از هدف تحریمهای آمریکا
#ولاء_طرفینی
#پیوندهای_اجتماعی
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
گزارش عملیات محرم ۱۴۰۲
نشرخوبیها ۲
ــــــــــــــــــــــــ
عملیات نشرخوبیها توسط اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در محرم ۱۴۰۲ انجام شده است. محور این عملیات تبلیغی، گفتمان پیوستگی اجتماعی بوده است که خلاصه اقدامات صورت گرفته در این داده نما ارائه شده است.
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از شجاعت مأمور خدماتی حرم
تا تصاویر جانسوز شاهچراغ
#شاهچراغ
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
منبرک فریاد مظلومیت
ویژه عملیات تروریستی شاه چراغ در کانال قرار داده شد.
ــــــــــــــــــــــــ
لطفا صوت منبر خود را جهت انتشار به آی دی زیر ارسال کنید:
@shabaketabligh1
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
منبرک فریاد مظلومیت.pdf
270.9K
منبرک فریاد مظلومیت
ویژه عملیات تروریستی شاه چراغ در کانال قرار داده شد.
#شاهچراغ
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
نظرسنجی کتابهای تبلیغی محرم ۱۴۴۵
ــــــــــــــــــــــــ
به منظور ارتقای سطح کیفی و اثرگذاری محصولات تبلیغی، با دقتهای علمی و تجربههای تبلیغی خود، ما را یاری کنید.
برای شرکت در نظرسنجی محتواهای تبلیغی محرم امسال، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید:
▫️https://survey.porsline.ir/s/1QtTT8i
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
آنلاین منبری دعوت کنید!
ــــــــــــــــــــــــ
اگر مجلسی دارید که نیاز به مبلِّغ دارد میتوانید درخواست خود را بهصورت آنلاین در سامانهٔ شمع ثبت کنید.
مبلغان سراسر کشور درخواست شما را مشاهده میکنند و با شما هماهنگ خواهند شد.
برای درخواست مبلغ رویِ لینک زیر کلیک کنید:
shabaketabligh.ir/InvitationCapacity-1
پشتیبان بخش ظرفیتهای تبلیغی
@zarfiyat_tablighi
#دعوت_آنلاین
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
قابل توجه مبلغین گرامی
آخرین مهلت ثبت گزارش تبلیغی محرم ۱۴۰۲ در سامانه شمع، فردا ۲۶ مرداد ماه می باشد. لذا اگر هنوز موفق به ثبت گزارش نشدهاید، هرچه سریعتر اقدام فرمایید.
ــــــــــــــــــــــــ
سامانه شمع
ShabakeTabligh.ir
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجتالاسلام والمسلمین ماندگاری:
تفالههای داعشی اگر عزیزان ما را در شاهچراغ بشهادت برسانید بدانید ملت ما بیدارتر میشود
#شاهچراغ
ــــــــــــــــــــــــ
کانال رسمی استاد ماندگاری:
@mandegari_mahdi
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طلبه کاری کرده که کانکس نیروی انتظامی رو از اونجا جمع کردن!
انقدر امن شده
#ولاء_طرفینی
#پیوندهای_اجتماعی
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
جملهای کاملاً باطل!
ــــــــــــــــــــــــ
در زندگی اجتماعی، بیتوجهی و بیتفاوتی ممنوع است.
در زندگی اجتماعی، زندگی دیگران به ما نیز مربوط است.
در زندگی اجتماعی، عاقبتبهخیری دیگران نیز به تو مربوط است.
در زندگی اجتماعی، به فکر رفیق هم باید باشی.
در زندگی اجتماعی، جملۀ «من برای خودم زندگی میکنم و دیگران برای خودشان!» جملهای است کاملا باطل!
کتاب میوندار۲ | صفحه ۷۵
ــــــــــــــــــــــــ
دانلود کتاب میوندار۲
shabaketabligh.ir/View-item-2-453
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh