eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.7هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 اقدام علیه امنیت ملی توسط کانال های ارزی / اموال سودجویان را مصادره کنید 🔹درحالی که نرخ دلار با کاهش همراه است و دولت و بانک مرکزی در حال تثبیت نرخ ارز هستند، برخی کانال های ارزی که مالکان آنان میلیون ها دلار ارز خریداری کرده اند با انتشار اخبار جعلی به دنبال فریب مردم و بالا نگه داشتن قیمت دلار در بازار آزاد هستند. 🔹این اقدام که عملا خیانت ملی و مصداق بارز اقدام علیه امنیت ملی است باید به سرعت توسط نیروهای اطلاعاتی خنثی شود. 🔹مالکان این کانال ها با انتشار اخبار جهت دار و جعلی به دنبال ایجاد فضای منفی در کشور و بالا بردن نرخ دلار هستند تا به واسطه آن میلیاردها تومان سود را در جیب خود ببینند. 🔹این خیانت آشکار به ملت و کشور قطعا باید با اشد مجازات همراه باشد و ضمن مصادره اموال سودجویان و خائنان، در برابر مردم به سزای خیانت خود به ملت برسند.
📸 عصبانیت علی کریمی از عدم همراهی مردم با اراذل و اوباش! 🔹علی کریمی تصور می‌کند مردم مدافعان وطنشان را ول می‌کنند و به وحوش دست‌آموز ائتلاف عبری_عربی_غربی علیه ایران می‌پیوندن که هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند! 🔹 کریمی از ترس خود را در هتلی در امارات مخفی کرده است و در تلاش است تا اقامت دائم کانادا را بگیرد، کریمی به یک مهره سوخته برای سازمان‌های ترویستی موساد و مجاهدین تبدیل شده است چرا که نتوانسته است مردم را با خود همراه کند و قطعا حذف وی توسط موساد و مجاهدین برای تحریک احساسات جوانان و بدنام کردن نظام در برنامه‌های جوخه‌های ترور می‌تواند باشد! 🔹بنظر میرسد خطر ترور کریمی توسط عوامل موساد جدی است و به وی توصیه می‌کنیم تا دیر نشده است اشتباهاتش را بپذیرد و توبه کند به کشور بازگردد جمهوری اسلامی جزو رئوف‌ترین حکومت‌های جهان است و قطعا در صورت توبه تخفیف اساسی در حکمش لحاظ خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ️**پروژه کشته سازی چیست؟ 🔹 توضیح ماجرای کشته سازی توسط اغتشاشگری که در تور سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شده است.**
♦️ خطیب: انگلیس هزینه اقداماتش برای ناامن‌سازی ایران را خواهد داد/ شبکه اینترنشنال از سوی ایران به عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل و مرتبطین با آن تحت تعقیب خواهند بود وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با KHAMENEI.IR: 🔹در حوادث اخیر، دست رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر بود؛ در تبلیغات دست انگلیس و در هزینه‌کردن دست رژیم سعودی واضح‌تر بود؛ کل حمایت مالی نمایش منحط برلین در حوزه تبلیغات، فضاسازی، اجاره تجهیزات برای تصویربرداری و ارائه تسهیلات برای حضور خبرنگاران و غذاهای توزیع شده و... با هزینه سعودی صورت گرفت 🔹ما هرگز پشتیبان اقدامات تروریستی نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت 🔹شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران به‌عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت. هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی به‌عنوان ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 علت اصرار بر بی‌حجابی 🔻سؤال سیاستمدار برجستۀ فرانسوی از علیرضا پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرلشکر موسوی: باید خواهران و برادرانمان را که در جنگ شناختی به اسارت دشمنان درآمده‌اند به خانه برگردانیم فرمانده کل ارتش در اجلاسیه 565 شهید ارتش استان قم: 🔸اینکه دشمنان توانسته‌اند با جنگ شناختی روی افکار و ادراک برخی از ما تاثیر بگذارند یعنی خرمشهری از ما گرفته‌اند باید تلاش کنیم خرمشهرهای مان را پس بگیریم. 🔸 باید پاره های تن مان را از دشمن پس بگیریم.
💢 الهام علی‌اف قربون صدقه ارتش خودش رفته و ایران رو تهدید به جنگ کرده! 🔹 واکنش ارتش ایران: «م.کیائی»
پست اینستاگرامی فرزند شهید همت 🔹به زبان صریح و روشن می‌گویم که مثل اغلب فرزندان شهدا در کنار رهبر و مردم،پای کار کشور و نظام می ایستم.
🔴خلاصه: الاغ و فیل هرکدومشون حداکثر رای رو بياره هیچ فرقی برای جمهوری اسلامی ایران نداره و هر دو حزب متعهد به دشمن حداکثری با ملت ايران هستند اما برای عربستان مهمه که جمهوری‌خواهان باشند. و برای غربگرایان ایرانی و روزنامه‌های زنجیره‌ای غربگرا مهمه که دموکرات‌ها باشند. عربستان طرفدار فیل اصلاح‌طلبان و غربگرایان طرفدار خر
🔴این دو روزنامه غرب‌گرا رو ببینید! یعنی حتی یک خبر خوب در این کشور وجود نداشت که اینها کارش کنند؟! یعنی هيچ ارزشی برای امید به آینده و دل مردم رو خالی نکردن، در اینها وجود نداره؟! برخی از اینها از باد شکم بایدن هم شادی و امید به آینده خلق می‌کردند. راهبرد دشمن و رسانه‌های داخلی تزریق ناامیدی و است.
🔴‏دوستان به نظرتون چرا ‎ از دیشب همه خبرهاش رو روی انتخابات آمریکا متمرکز کرده؟! چه دلیلی داره یهویی! مگه مشغول انقلاب بوقی تو ایران نبود؟!
🔴 هراس سعودی از حمله ایران به خاک این کشور 🔹کانال ١٣ رژیم صهیونیستی: تنش میان واشنگتن و تهران موجب هراس عربستان سعودی شده است. ترس ریاض تکرار حمله سال ٢٠١٩، و هدف قرار دادن شرکت‌های نفتی این کشور است. سال ٢٠١٩ انصارالله یمن طی عملیاتی تأسیسات تولید نفت آرامکو سعودی در بقیق و خریص در شرق عربستان سعودی را هدف قرار داد.
آخرین نتایج انتخابات کنگره آمریکا 🔹الاغ‌‌ها(دموکرات‌ها) در سنا پیش افتادند 🔹بر اساس روایت واشنگتن‌ پست، تا به این لحظه در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا، جمهوری‌خواهان(فیل‌‌ها) ۱۸۸ کرسی و دموکرات‌ها(الاغ‌ها) ۱۵۸ کرسی به‌دست آورده‌اند. 🔹هر حزب برای به دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان حداقل نیاز به کسب ۲۱۸ کرسی دارد. 🔹در انتخابات سنا نیز دموکرات‌ها ۴۸ کرسی و جمهوری‌خواهان ۴۷ کرسی را توانسته‌اند از آن خود کنند. نتایج تا پايان سه شنبه‌ به وقت محلی اعلام خواهد شد.
ببین جمهوری اسلامی نمیره تو باید بیای
🔴بعد از تحریم اینترنشنال که خبراتون نصف شد و روساتون هم گفتن که چه عواقبی داره الان دولت انگلیس مستقیما خطاب قرار گرفته‌ و شما هم ‎ معرفی شدید. حتما از مشاوران حقوقیتون بپرسید چه اتفاقی خواهد افتاد. بيچاره‌های حقوق بگیر عربستان
🔴دقت کردید...؟!!
🔷 اعدام ۲ عضو گروهک تروریستی جیش‌الظلم در زاهدان 🔸روز گذشته ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم «راشد بلوچ و اسحاق آسکانی» به جرم انجام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی و تیراندازی به نیروهای انتظامی که به شهادت ۴ نفر از نیروهای مرزبانی و مجروح شدن تعدادی دیگر از پرسنل فراجا منجر شده بود اعدام شدند.
🔷 قاتلان شهید مجید یوسفی دستگیر شدند جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان: 🔸قاتلان شهید مجید یوسفی، شهید امنیت گیلان دستگیر شدند. 🔸براین‌اساس، ماموران انتظامی با تشکیل چندین تیم عملیاتی و انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی و پایش دوربین‌ها و بررسی مسیرهای منتهی به محل وقوع حادثه و همچنین بهره‌گیری از منابع مردمی موفق شدند خودروی L۹۰ سفید متهم را شناسایی کنند. 🔸ماموران پس از بررسی و پایش محیطی و رسیدن به پلاک مورد نظر با استعلام از سامانه‌های تحت اختیار، موفق شدند خودرو را شناسایی، توقیف و دو متهم این پرونده را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.
🔷 واکنش «شکارچی» به بلوف‌زنی آمریکایی‌ها با کوچک‌ترین خطای‌ راهبردی نابودشان می‌کنیم سخنگوی نیروهای مسلح ایران: 🔸آمادگی نیروهای مسلح در زمین، هوا، دریا را بسیار بالا است. 🔸برخی مواقع فرماندهان دشمن یا مسئولان سیاسی کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس یا رژیم جعلی صهیونیستی بولف‌هایی می‌زنند این درحالی است که خودشان این بولف‌ها را قبول ندارند ولی برای اینکه گفته باشند و جنگ روانی در جهان ایجاد کنند گاهی اوقات حرف‌های مفت ارائه می‌کنند. 🔸اینها خودشان می‌دانند که اگر خطایی راهبردی از آنها سر بزند چه بلایی سر آنها توسط ایران می‌آید، ارتش‌های این کشورها از تقابل با نیروهای مسلح ایران به سبب توانمندی و قدرت دفاعی وحشت دارند.
🔷نحوه شهادت بسیجی شهید مجید یوسفی در گیلان معاون هماهنگ‌کننده سپاه گیلان: 🔸شهید «یوسفی» در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر بود که راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود با سرعتی جنون‌آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند. 🔸مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی «مجید یوسفی» روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.
فرازی از وصیت نامه شهید محمود رادمهر🕊 🔸پـروردگـارا،نمـےدانـم ڪـه چـه زمـانـے ،در ڪجـا و چـگـونـه بـه دیـدار تو خواهم شـتافت.اما عاجـزانـه از تـو مـے خواهـم ڪه اولا مـرگ من در راه دفـاع از دینـت باشـد.و در این راه توفـیق شهـادت در راه خـودت را نصـیبـم ڪنـے. 🔸ثـانیا زمـان،مڪان و نحـوه شهـادتـم را به گونـه اے قرار دهـے ڪه بیشتـریـن پـیـروزے،سـود و عـزت را بـراے اسـلام عـزیز و شیعیـان امیـرالمـومـنیـن(عـلیه الـسـلام) و حـزب الله؛و بیـشتـریـن شـکسـت، ضـرر و ذلـت را براے دشمـنانت و حـزب شیـطان در پـے داشـته باشـد. شادی روح شهدا صلوات