eitaa logo
🇵🇸🇮🇷عَݪَـــمدآرآݩ ــعِشق
1.1هزار دنبال‌کننده
24.6هزار عکس
12.9هزار ویدیو
27 فایل
براي بهترين دوستان خود آرزوي شهادت کنيد .. 🌷شهيد سيد مجتبي علمدار🌷 لینک ناشناس payamenashenas.ir/Shahid_Alamdar #تأسیس؛1398/1/12
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴بایدن: در تماس با نتانیاهو خواستار آتش‌بس نشدم 🔹بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی که شامگاه شنبه با بنیامین نتانیاهو داشته، آتش‌بس در جنگ غزه را خواستار نشده‌ است.
🔴پلیس فراجای جزیره کیش رستورانی که کنسرت بدل ساسی مانکن را برگزار کرده بود، پلمب کرد
🔷 انصارالله: با قلدری‌های آمریکا دریای سرخ شعله‌ور می‌شود محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن: 🔸یک ناوچه آمریکایی در هنگام عملیات شناسایی نیروهای یمنی در دریای سرخ، به صورت جنون‌آمیز، به سمت آنان تیراندازی کرده است. 🔸عبدالسلام خبر داد که یکی از موشک‌هایی که ناوچه آمریکایی شلیک کرد، در نزدیکی یک کشتی متعلق به جمهوری گابن (در غرب آفریقای مرکزی) منفجر شد. 🔸وی به آمریکا هشدار داد که اگر آمریکا و هم‌پیمانانش به زورگویی کنونی خود ادامه دهند، دریای سرخ هم شعله‌ور خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گوشه‌هایی از درگیری‌های نفس‌گیر القسام و سربازان صهیونیست را در ۶ دقیقه ببینید
🔷 مصر پیشنهاد آتش‌بس ۱۴ روزه داده است 🔸منابع خبری گزارش دادند که مصر یک چارچوب جدید برای توافق آزادی اسرا ارائه داده که شامل آزادی ۴۰ اسرائیلی در بند حماس در ازای یک آتش‌بس ۱۴ روزه می‌شود. 🔸طبق پیشنهاد مصر، تمام عملیات نظامی و اطلاعاتی اسرائیل در نوار غزه به مدت دو هفته متوقف خواهد شد. 🔸پیشنهاد مصر یک طرح سه مرحله‌ای برای پایان جنگ غزه است که همچنین شامل آزادی ۱۲۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی می‌شود.
شام سفارت انگلیس خبیث به سلبریتی های ملعون سبز و بنفش!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چه چیز می‌تواند جلودار لشکر فاطمیون باشد؟! برشی از مستند «روی خط آتش» با صدای ماندگار زنده یاد ، صداپیشه کهنه کار ایران که به تازگی دار فانی را وداع گفت.
❌️ شادمانی شرم‌آور علی‌کریمی ملعون که به خواهر خودش هم خیانت کرد بخاطر فوت یک هنرمند ⭕️ناصر طهماسب دوبلور پیشکسوت و از ارکان این هنر در ایران روز جمعه از دنیا رفت و خانواده او برای جلوگیری از سوءاستفاده عناصر معلوم‌الحال در مراسم ترحیم، او را بدون اطلاع‌رسانی عمومی به خاک سپردند. 🔻علی کریمی ملعون اما امروز با وقاحت تمام بابت فوت وی ابراز شادمانی کرد.
اون وجودی که میتونه فدایِ مهدی فاطمه بشه... حیف نیست فدایِ یه نفس طمع کار بشه که هیچوقت سیر نمیشه؟!
جایگاه مهم نیست چه بسا کسانی که جایگاه دارند اما جایگاهی ندارند...
پروردگارا ما رو حروم نکن!! حروم مسیرهای اشتباه... موقعیت‌های اشتباه... فکرهای اشتباه... گزاره‌‌های اشتباه... آدم‌های اشتباه…
آقای من! عمریست که به انتظارت نشسته ایم تا فرجی شود و بیآیی:)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مرگبارترین حمله رژیم صهیونیستی به غزه شب گذشته رقم خورد 🔹‌جنگنده‌های رژیم اشغالگر اردوگاه المغازی را بمباران کرد که دست کم ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جشن میلاد مسیح در زادگاهش به یاد مردم غزه لغو شد 🔹مردم شهر بیت‌لحم در کرانهٔ باختری سالروز میلاد حضرت عیسی را جشن نگرفتند و پلاکاردهایی را برای محکوم‌کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم غزه به‌دست گرفتند.
🔻 بیانیه جنبش حماس به مناسبت فرارسیدن اعیاد مسیحی 🔹جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از موضعگیری شریفانه مسیحیان قدردانی می‌کند که در پی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه جشن‌های امسال خود را به انجام شعائر دینی محدود کرده اند.
اینستاگرام در اقدامی عجیب فیلم های جنایت رژیم صهیونیستی در غزه را با برچسب برهنگی و فعالیت جنسی حذف کرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗝این دو نفر ،ضربه های زیادی به این انقلاب و کشور زدن. 👌دم سازنده این کلیپ گرم.. بهتر از این نمیشد روشنگری کرد.
🔴پیام مهم السنوار درباره دستاوردهای مقاومت/ ۵ هزار افسر صهیونیست را هدف قرار دادیم 🔹رئیس حماس در نوار غزه:گردان‌های قسام عملیات‌هایی بی‌سابقه و شدید ضد دشمن انجام داده و ارتش اسرائیل را در هم شکستند. گردان‌های قسام در طول جنگ زمینی با دشمن دست کم ۵ هزار نظامی و افسر صهیونیست را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته و یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم دیگر دچار معلولیت‌های دائمی شده‌اند. 🔹همچنین در سطح تجهیزات ارتش صهیونیستی نیز ۷۵۰ خودروی نظامی دشمن به طور کامل یا جزئی منهدم شده است.
🔴کناره‌گیری عباس موزون از برنامه زندگی پس از زندگی 🔹«عباس موزون» مجری و تهیه کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» درخواست استعفای شغلی خود را به سازمان صداوسیما ارائه کرده اما همچنان در تلاش برای ضبط و تولید فصل پنجم جهت پخش در رمضان پیش رو است. 🔹برخی از شنیده‌ها حاکیست که این استعفا به علت برخی از اختلاف نظرهای کاری با مجموعه مدیریت شبکه چهار بوده است.
مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه به شهادت رسید 🔹روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داد. 🔹وی از همرزمان سردار شهید سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.
اگر سید رضی شهید نمیشد جای تعجب داشت! آنهایی که سالیان اخیر با تحولات جبهه مقاومت مرتبط بودند، خوب می‌دانند که «فقط اسم سید رضی» در منطقه چه کارها که نمی‌کرد! چه رسد به خودش! گوارای وجود سید عزیز ✍🏻 میثم مطیعی
🛑 سخنگوی دولت: تاوان سختی خواهید داد.