فقط اومدم بگم :
با امروز چهار روز مونده بریم آسایشگاه جمشید(:
-رادیـٰوپارادوکس ام میخواد استارت بخوره با آسایشگاه و پاییز . .
#روزشمارپاییز
-شاهرگ !(:
فقط اومدم بگم : با امروز چهار روز مونده بریم آسایشگاه جمشید(: -رادیـٰوپارادوکس ام میخواد استارت بخو
سه روز دیگه پلی لیست ام میره به سمت و سوی سیاوش قمیشی و داریوش//:😂🍂
#مود
#روزشمارپاییز
#رادیوپارادوکس
خب قرار که حرکت خفن ام رو استارت بزنم،
از روز اول فصل خزون(:
با آسایشگاه جمشید و پاییز و بارون میام . .
دست در دستِ #رادیوپارادوکس !
یه تیم خفن یه نفره !
حالا یه صوتی ام براتون ضبط میکنم که بیشتر با #رادیوپارادوکس و تیم یهنفره مون آشنا بشید🤓💛!'
📌منتظرمون باشید . .
هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
خدا از این رفیقا بهتون بده
من با سوژهی خنده رو دروایسی دارم
کار من نیست بحث سیاسی
با کسی که نمیدونه
چی میگه و چی جواب میده 🤣