-شاهرگ !(:
دو روز دیگه میریم . . لباس زمستونیا و #پاییزه ها رو از گنجه در بیاریم،🧡:) پ.ن : دلبر اون لباس نارن
فردا تو کافه بارون قرار دارم . .
هواشناسی اعلام کرده آخه خزونه♥️🍂:)
#پاییز داره میاد پیش مون !
پ.ن : فردا، پس فردا با #رادیوپارادوکس خدمت میرسم(((:
#آسایشگاهجمشید
#روزشمارپاییز
میشه بهم بگید که شوخیه فردا باید پاشیم بریم مدرسه ؟!🔪🙂
میشه بگید این یه کابوس وحشتناکه . .
#بویگندمدرسه