میشه بهم بگید که شوخیه فردا باید پاشیم بریم مدرسه ؟!🔪🙂
میشه بگید این یه کابوس وحشتناکه . .
#بویگندمدرسه
شدیدا جای همهی ممبرای عاسیسم و رفقا انرژی مو تخلیه کردم . .
شهربازی رفتن یهویی شد ولی اصلا دوست نداشتم برگردم خونه شاید بعد از مدت ها از قبل کرونا تا همین امشب اومدم شهربازی !
آدرنالین ام رو هزاره قشنگ امشب😂💊
بهش نیاز داشتم واقعاااا🙂😂
خلاصه که جای همه تون خالی♥️(: