-شاهرگ !(:
پاشو احمق ...! کم گذاشتم نه برای بقیه ؛ برای خودم !!
پاشو احمق !
برو پنجره رو باز کن و فریاد بزن .
جوری که سکوت این منظره زمستونی بشکنه .
جوری که دلم قرص بشه راحت له نمیشی .
جوری که خیالم راحت شه نمیشه تو رو راحت زمین زد .
شکست ، اما میدونم قراره بشکنی ! من اون ده سالو زندگی کردم .
#مچاله شدنتو تو خودت دیدم .
تو خودم هزار بار شکستم .
پاشدم و تیکه هامو جمع کردم و دوباره کنار هم چیدم . جوری دوباره قلب هزار پاره امو روفو کردم که اگه بدمش دستِ کسی تو ذوقش نخوره !
حالا ، ولی برمیگردم پشت سرمو نگاه میکنم .
میبینم کم گذاشتم ، برای خودم .
#ازلحاظِشب
#علیرضا_آریانفر
#کافهتهرون
EhaamEhaam - Negar (320).mp3
زمان:
حجم:
8.6M
رفتهای . .
بی من ای بیوفا تو چه آوردهای به روزم ؟
بی خبر رفتهای و
خبر از دل بیقرارم نداری !
آتشم میزند،این تب عاشقی،این غم بیقراری .
بیقرارم نگارم .
تیره شد روزگارم .
ابریام همچو باران .
کجایی تو ایجان،که طاقت ندارم( :
#ایهام