ببیند رفقا
گفتم که بازی برد و باخت داره .
دو رویه اس
یا میبری یا میبازی .
تیم ما امشب باخت ! ولی هیچی از ارزش هاش کم نشد ما هنوز دوست شون داریم . هنوز بهشون افتخار میکنم
لطفاً تضعیف روحیه رو بزارید کنار چون همه چیز رو بدتر میکنه
خودتحقیری ها و . .
دوم اینکه خسته نباشن بچه های تیم مون نیمه دوم واقعا تلاش کردن واقعا جنگیدن تحسین شون میکنم♥️(:
هنوزم بچه ها برای ما تو اوج ان .
سوم ،
بریم سراغ اونایی که الان ریختن بیرون و دارن شادی میکنن
خب ،
ببین هموطن😂! من یه صحبتی با شما دارم :
من نه توهین میکنم نه افترا میزنم نه قضاوت نه تهمت . فقط میخوام به عنوان یه انسان نظر شخصیم رو بگم قبول دارم ما عقاید مون یک رنگ نیست و هر شخصی عقاید خودش رو داره و کاملا این برای من قابل احترامه .
ما این همه سال در کنار هم با عقاید مختلف زندگی کردیم و هیچ مشکلی نداشتیم این از این
ولی اینکه شما برای تیم حریف خوشحالی بکنی به نظرت درسته ؟ به نظر خودت یه دِینی رو از وطن خودت به گردن به خودت ننداختی ؟
اگر داری برای آزادی وطن میجنگی پس چرا داری همین وطن رو مورد تخریب قرار میدی !
وطن مقدسه خیلی ام مقدسه خاک مادری ام همینطور . شما هر عقیده ایم که داشته باشی بازم فرزند همین خاکی . پای برد و باختش باید وایسی ! شاید باورت نشه ولی هیچ کشوری نمیاد وقتی تیم کشورش باخت تیم حریف رو تشویق کنه هیچ کشوری ! حتی خوده آمریکاش . حتی اگر ناراحت هم نشدی حتی اگر شاد هم شدی جار نزن .
سکوت کن .
همین در آخر بازهم به بچه ها خسته نباشید میگم و میگم که فدای سرتون((:
اشکاتون پاک کنید هنوزم فرصت هست .
ممنون که امشب منو تحمل کردید
شب تون بخیر
فعلا🤞🏻(:
#وطن♥️.