eitaa logo
-شاهرگ !(:
55 دنبال‌کننده
229 عکس
10 ویدیو
1 فایل
در #شاهرگ شعرم . . دوباره افکار تو لخته میشود ! به کما میرود واژه هایم، کاش به هوش بیاید؛ این شعر خراب . . نویسنده داستان خودت باش🫀(: ⟿https://harfeto.timefriend.net/16636914558825
مشاهده در ایتا
دانلود
من میرم بازی رو ببینم بعد بازی در خدمتم .
امشب ببریم !
تموم شد .
ببیند رفقا گفتم که بازی برد و باخت داره ‌. دو رویه اس یا می‌بری یا میبازی ‌. تیم ما امشب باخت ! ولی هیچی از ارزش هاش کم نشد ما هنوز دوست شون داریم . هنوز بهشون افتخار میکنم لطفاً تضعیف روحیه رو بزارید کنار چون همه چیز رو بدتر می‌کنه خودتحقیری ها و . . دوم اینکه خسته نباشن بچه های تیم مون نیمه دوم واقعا تلاش کردن واقعا جنگیدن تحسین شون میکنم♥️(: هنوزم بچه ها برای ما تو اوج ان . سوم ، بریم سراغ اونایی که الان ریختن بیرون و دارن شادی میکنن خب ، ببین هم‌وطن😂! من یه صحبتی با شما دارم : من نه توهین میکنم نه افترا میزنم نه قضاوت نه تهمت . فقط میخوام به عنوان یه انسان نظر شخصیم رو بگم قبول دارم ما عقاید مون یک رنگ نیست و هر شخصی عقاید خودش رو داره و کاملا این برای من قابل احترامه . ما این همه سال در کنار هم با عقاید مختلف زندگی کردیم و هیچ مشکلی نداشتیم این از این ولی اینکه شما برای تیم حریف خوشحالی بکنی به نظرت درسته ؟ به نظر خودت یه دِینی رو از وطن خودت به گردن به خودت ننداختی ؟ اگر داری برای آزادی وطن می‌جنگی پس چرا داری همین وطن رو مورد تخریب قرار میدی ! وطن مقدسه خیلی ام مقدسه خاک مادری ام همینطور . شما هر عقیده ایم که داشته باشی بازم فرزند همین خاکی . پای برد و باختش باید وایسی ! شاید باورت نشه ولی هیچ کشوری نمیاد وقتی تیم کشورش باخت تیم حریف رو تشویق کنه هیچ کشوری ! حتی خوده آمریکاش . حتی اگر ناراحت هم نشدی حتی اگر شاد هم شدی جار نزن . سکوت کن . همین در آخر بازهم به بچه ها خسته نباشید میگم و میگم که فدای سرتون((: اشکاتون پاک کنید هنوزم فرصت هست . ممنون که امشب منو تحمل کردید شب تون بخیر فعلا🤞🏻(: ♥️.