این متن از جبران خلیل جبران رو
برای آدم امن زندگیتون بفرستین:
ای کاش می توانستم بگویم
که با من چه میکنی✨
تو جانی در جانم میآفرینی
تو تنها سببی هستی که به خاطر آن
روزهای بیشتر و شبهای بیشتر
و سهم بیشتری از زندگی میخواهم
تو به من اطمینان میدهی
که فردایی وجود دارد🦋
◕‿◕
🌸@Shamgiso
#لطف_شما
🤩۳۶۵ تایی مون مباررررررک🤩
خیلیخوشحالم از حضورِ شما دوستانم😍
و خیلی ممنونم که کانال مارو انتخاب کردین🌹
-بمونید برام قشنگام🧿
#ایده #شات_فانتزی_بابونه
سلام از سه شنبه 🌸🙋🏻♀
امیدوارم حالِ دلتون عالی باشه
و امروزت پر از اتفاقاتِ خوب باشه
@Shamgiso
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فان
بیایید با من مشورت کنید 😍😂
والا..
راهی جز خرید شمع نداری🕯
@Shamsgiso