🏵چه وقت انسان بزرگی هستیم؟
هرگاه از خوشبختی کسانیکه دوستمان
ندارند هم خوشحال شدیم..🎭
هرگاه برای تحقیر نشدن دیگران، از حقِ
خود گذشتیم..🎖
هرگاه شادی را به کسانی که آن را از ما
گرفته اند، هدیه دادیم..🎨
هرگاه خوبی ما، به علت نشان دادن بدی
دیگران نبود..🎗
هرگاه کمتر رنجیدیم و بیشتر بخشیدیم.
هرگاه به بهانه ی عشق از دوست داشتن
دیگران غافل نشدیم..💎
هرگاه اولین اندیشه ما برای رویارویی با
دشمن انتقام نبود..⚔
هرگاه دانستیم عزیز خدا نخواهیم شد
مگر زمانی که وجودمان آرام بخش دیگران
باشد..🎐
هرگاه بالاترین لذت ما شاد کردن دیگران
بود..
هرگاه آدم مهمی بودیم ولی جایی نگفتیم
که "میدونی من کی ام"؟🪄
@Shamgiso
#قلمی #پسر_برمودا #سفارش
سفارشِ مشتری ثابتِ گیسو 🌻
درمانِ این بی برقی ها 🤩👆🏻
با نور دهیِ عالی، بدود دود و بو
@Shamgiso