این شمع آیس لته مون
خیلی دلبری کردهاا😍☕️
ببینیم نظراتِ قشنگتونو🤩👇🏻
@Shamgiso
بخوام از پیام های قشنگتون بزارم
تا صبح باید اسکرین شات ببینید😁
ولی فعلا نکاتِ امروزو دریابید..👇🏻
#شمع_گیسو #وارمر_قلبی #نکته
دوست قشنگم..
اگه میخوای تو کارهات و هدفات
بیشتر عمل گرا باشی و اقدام کنی
🔴حتما در روز های سه شنبه،
چهارشنبه و پنجشنبه شمع قرمز
روشن کن و بابت عملگرا بودن
نیت کن🤌🏻
@Shamgiso