هدایت شده از فردایروزنبودنم.
بعنوان کسی که هم بازی رو گزارش کرد هم فوش نداد این آمار ممبرا حقم نیست.
زندگی انقدر عجیبه که کی فکرشو میکرد من یه روزی با بغض و حرفای رامین رضائیان گریهم بگیره؟!
ابراهیمی.
تنهادرشـریف.
منی که میدونم به داور پول دادن بگه آفسایده ولی نمیتونم ثابت کنم:
منی که مطمئنم ترامپ سر بازیای ایران با یه اسلحه میرفت تو اتاق VAR ولی نمیتونم ثابتش کنم.
ولی واقعا برای خوابم ناراحتم، لعنت به این ساعت آمریکا، لعنت به اتمسفر آمریکا، لعنت به خود آمریکا.
همه نشستن میگن احتمال صعود خیییلی بالاست و دیگه اونقدرام بدشانس نیستیم که کلا صعود نکنیم!
واکنش شانس ایران با آفساید، VAR، تیر دروازه، باسن طارمی و کفش شجاع.
باااااازم امیدتو خریدارم ایرانی.💘
میخواستم محتواهای فوتبالی و جیغ و داد هامو پاک کنم ولی اینجا برای منه و من یک دختر فوق فوتبالی هستم💓
پس شنبه | ششمِ تیر ۴۰۵ | زندگیمون تو تیر