همه نشستن میگن احتمال صعود خیییلی بالاست و دیگه اونقدرام بدشانس نیستیم که کلا صعود نکنیم!
واکنش شانس ایران با آفساید، VAR، تیر دروازه، باسن طارمی و کفش شجاع.
باااااازم امیدتو خریدارم ایرانی.💘
میخواستم محتواهای فوتبالی و جیغ و داد هامو پاک کنم ولی اینجا برای منه و من یک دختر فوق فوتبالی هستم🙏🏼
پس شنبه | ششمِ تیر ۴۰۵ | زندگیمون تو تیر
هدایت شده از بیگانه.
درودها
این پیام و فوروارد کنید و توی « بیگانه »
و « نیمکت خالی » عضو باشید تا ۳ پست
از چنلتون در هر دو چنل فوروارد بشه. تگ💁🏻♀
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_8rlb3lm&btn=تنها.:)
سلام و گود نایت🌻