هدایت شده از جزیرهبدونِ D
مذاکره با آمریکا مثل فکرکردن ب کراشم میمونه ، میدونم بی فایدس ولی بازم دلم میخواد انجامش بدم .
مکالمه بین من و بدبختیِ جدید :
_ سلام بهونه قشنگ من برای ادامه زندگی.
+ برووو قشنگ تر از منم هست.
_ مگه حرفای قشنگ قشنگ نمیزدی که به اهدافمون میرسیمو فلان حالا بیا برس.
+ آخه کدوم اسکلی این برنامه هارو میبینه؟😭
_ تو باید ببینی اسکل جون😘