eitaa logo
کانال رسمی خبری دیزج شیخ مرجان
1.7هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
257 ویدیو
6 فایل
💐 #کـانـال‌ خبری دیزج شـــــــیــخ‌مـــرجـــان 💐 ‌‌ارتباط با ما 👈 @ebad_abedi ۰۹۱۴۸۹۹۲۶۵۳ با کانال شــیخ‌مـرجـان از خبرهای مهم مطلع شوید. دوستان و همشهریان گرامی را به کانال دعوت نماید. مدیر کانال : عباد عابدی
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️باعرض تسلیت اعلامیه ترحیم مرحومه خانم سیده فاطمه موسوی ساداتی
🔹 اطلاعیه نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی از یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی طی بخشنامه‌ای، نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان را از روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ اعلام کرد. در راستای صیانت از سرمایه‌های انسانی دستگاه‌ها و تداوم ارائه خدمات به مردم از تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ تا اطلاع ثانوی نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی به شرح ذیل اعلام می‌شود: - ۳۰ درصد از کارکنان دستگاه‌ها حضوری و مابقی به صورت دورکاری ایفاء وظیفه می‌کنند. ـ اولویت دورکاری با بانوان است بویژه بانوان باردار، سرپرست خانوار و دارای فرزندان دارای معلولیت یا دارای فرزندان شش سال و کمتر. همچنین کارکنان دارای مشکلات ریوی و قلبی و بیماری‌های صعب‌العلاج در اولویت دورکاری هستند. - حضور مدیران و معاونان دستگاه‌ها در محل کار الزامی است. - مدیران موظفند در تقسیم دورکاری عدالت را میان کارکنان رعایت کنند و ترتیبی اتخاذ کنند که تمام کارکنان از شرایط دورکاری یا حضور در محل کار برخوردار باشند. - حضور ۳۰ درصد از کارکنان، مشمول بانک‌ها و بیمه‌ها هم می‌شود. ـ دستگاه‌های عملیاتی و ارائه دهنده خدمات ضروری در حوزه بهداشت، درمان، ارتباطات، انرژی، حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، آتش‌نشانی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دفاعی از شمول این بخشنامه مستثنی و موظف به حضور در محل کار خود هستند. - دستگاه‌های اجرایی موطفند به نحوی برنامه‌ریزی کنند که در ارائه خدمات به مردم خللی ایجاد نشود. ⭐
◾️پزشکیان: شورای موقت رهبری دیروز تصویب کرد که دیگر به کشورهای همسایه حمله نشود و موشک شلیک نشود، مگر از مبداء آن کشورها حمله ای به ایران شود ✅@SheikhMarjan
🔻مشروح پیام تلویزیونی دکتر پزشکیان به مردم ایران: بسم الله الرحمن الرحیم 🔹خدمت ملت عزیز و بزرگ ایران سلام عرض می‌کنم. مجددا شهادت مقام معظم رهبری، فرماندهان بزرگوار کشور و جمعی از دانش‌آموزان و مردم مظلوم کشورمان را که از سوی مدعیان حقوق بشر، آزادی و انسانیت با بمباران مدارس، بیمارستان‌ها، منازل مسکونی و مراکز دیگر، بدون توجه به تمام قوانین بین‌المللی، بی‌گناه به شهادت رسیدند تسلیت عرض می‌کنم. 🔸لازم می‌دانم از مردم بزرگوار کشورمان که با وجود همه سختی‌ها هر شب در صحنه حضور دارند، صمیمانه قدردانی کنم؛ از همه ایرانیانی که دل در گرو وطن دارند و بدون توجه به اینکه چه مذهب، ظاهر و وضعیتی دارند، با حضورشان برای دفاع از تمامیت خاک و سرزمین ایران، در حقیقت از سربلندی و عزت ایران دفاع کرده و دشمنان را از آنچه نسبت به ایران در ذهن دارند، ناامید می‌کنند. 🔹باور و اعتقاد من این است که امروز باید همه اختلافات، دلخوری‌ها و مشکلاتی که احیانا با یکدیگر داریم کنار بگذاریم و همه دست به دست هم دهیم و از این آب و خاک و سرزمین با قدرت دفاع کنیم. تسلیم بدون قید شرط ایران خواب و خیالی است که دشمنان باید با خودشان به گور ببرند. 🔸ما به قوانین بین‌المللی و چارچوب‌های انسانی پایبندیم و کسانی که از اصول و حقوق انسانی دم می‌زنند نیز باید به آن پایبند باشند؛ اساسا کسی حق و اجازه ندارند حقوق حقه کشورها و از جمله ایران عزیز ما را نادیده بگیرد. 🔹لازم است از اینجا از کشورهای همسایه که در چارچوب دفاع و پاسخ به تجاوز دشمن، از سوی ما مورد حمله قرار گرفتند، از طرف ایران و خودم عذرخواهی کنم. ملت ایران وقتی رهبر عزیز، فرماندهان شجاع و جمعی از نیروهای مسلح قهرمان و جان‌ برکف خود را در نتیجه تجاوز وحشیانه دشمن از دست داد، تلاش کرده و می‌کند که از تمامیت ارضی، عزت و سربلندی خود با قدرت دفاع کند. ما قصد تجاوز به هیچ یک از کشورهای همسایه خود را نداشته و نداریم و بارها و بارها گفته‌ایم که آنها برادران ما هستند. ما به دنبال این بوده و هستیم که در منطقه با برادران و همسایگان عزیز خود دست به دست هم داده و صلح و آرامش پایدار برقرار کنیم و امیدوارم این هدف محقق شود. 🔸ما دیروز در شورای موقت رهبری تصمیم گرفتیم و این تصمیم به نیروهای مسلح ابلاغ شده که از این به بعد نباید حمله‌ای به کشورهای همسایه صورت بگیرد، مگر اینکه از آن کشورها بخواهد به ما حمله‌ای صورت گیرد. باور دارم و داریم که این مسئله باید با دیپلماسی حل و فصل شود تا با درگیری و جنگ که به ایجاد و بروز مشکل با کشورهای همسایه هم بیانجامد. 🔹مردم عزیز ما باید بدانند که تمام وزرا و نیروها در دولت، با تمام وجود پای کار هستند و آنچه از دست ما برای خدمت به مردم برمی‌آید، کوتاهی نخواهیم کرد. ما خدمتگزار مردم هستیم و تلاش خواهیم کرد که هیچ مشکلی برای مردم عزیز پیش نیاید، ولی واقعیت این است که در شرایط جنگی هستیم؛ اگر چه ما خودمان را برای جنگ آماده کرده بودیم و آماده هستیم. 🔸از خداوند بزرگ می‌خواهم در این ماه مبارک به ما آن باور، اعتقاد و ایمان را عطا کند که بتوانیم از تمامیت ارضی، سربلندی و عزت مردم و کشورمان با قدرت دفاع کنیم و این مسئله برای آیندگان درسی باشد که بدانند ایرانیان در تمام صحنه‌هایی که نیاز باشد، با هم هستند. 🔹ما باید با هم باشیم؛ به کشورهای همسایه و یکسری از گروه‌ها و جریان‌ها که در فکر این هستند که بخواهند از این فرصت استفاده کرده و به کشور ما حمله کنند، این پیام را می‌دهم که بهتر است بازیچه دست امپریالیسم نشوند. ممکن است ما با هم اختلاف و از هم گلایه داشته باشیم، اما چنین اقدامی به پشتیبانی رژیم نسل‌کش صهیونیستی و آمریکای قلدر، رنگ بی‌عزتی و بی‌غیرتی دارد. بازیچه دست استعمارگران و نسل‌کش‌ها شدن هیچ توجیهی ندارد و برای کسانی که تصور کنند و بخواهند با چنین اقداماتی آزادی و عزت خودشان را به دست بیاورند، سرابی بیش نیست؛ عزت را کنار روباه‌صفتان، دروغگویان و جهان‌خواران نمی‌شود به دست آورد و اگر ما با هم اختلافی داریم بهتر است با هم بنشینیم و این اختلافات را حل کنیم و بازیچه دست رژیم اسرائیل و آمریکا نشویم. سربلند، پیروز و موفق باشید. # دکتر مسعود پزشکیان ✅@SheikhMarjan
▪️باعرض تسلیت اعلامیه ترحیم سومین روز مرحومه خانم سیده فاطمه موسوی ساداتی
🔴 | موج ۲۶ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مقدس یا حیدر کرار اجرا شد@SheikhMarjan
🔻 کارشناس صداوسیما: رهبر آینده همان رهبر قبل است فقط جوان شده... ✅@SheikhMarjan
علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی تا ساعتی دیگر با مردم سربلند و شریف ایران صحبت خواهد کرد ✅@SheikhMarjan
دشمن امشب با بمباران کارخانه نشاسته‌سازی نقده ۳۰ کارگر در حال کار را به شهادت رساند. این حمله و حمله صبح امروز به آب شیرین کن قشم، موجب شده ایران تصمیم‌گیری برای تغییر الگوی حملات خود را آغاز کند. عراقچی هم هشدار داده این امریکا بود که حمله به زیرساخت‌ها را آغاز کرد.@SheikhMarjan