■ توحید تشیع ■
استاد #مؤیدی شرح دعای «مکارم الأخلاق» جلسه دوم | 23 آبانماه 1400 ~ 37 دقیقه | 17 مگابایت ــــــــــ
02_Makarem02-21512640_توجه به نیت اعمال.mp3
4.66M
دوم؛
«توجه به نیّت اعمال»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه دوم | دقیقه بیستویکم
~ 5 دقیقه | 4 مگابایت
نسخه تصویری:
eitaa.com/ShiaTowhid/1272
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
استاد #مؤیدی شرح دعای «مکارم الأخلاق» جلسه دوم | 23 آبانماه 1400 ~ 37 دقیقه | 17 مگابایت ــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوم؛
«توجه به نیّت اعمال»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه دوم | دقیقه بیستویکم
~ 5 دقیقه | 12 مگابایت
نسخه صوتی:
eitaa.com/ShiaTowhid/1271
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
دوم؛ «توجه به نیّت اعمال» حجتالاسلاموالمسلمین استاد #مؤیدی رمضانیه 1401 برگرفته از سلسلهجلسات شر
نکاتی از مواعظ استاد #مؤیدی
در ویدیوکلیپ «توجه به نیّت اعمال»
یکم؛
اگر جهانبینی انسان، مبدأ هستی، آفریدگار آفریدگان و مقصد همه نشانهها را نبیند، به «منطق اکثر» دچار میشود. اما اگر نور ایمان در دل بتابد، یقین شهودی در وجود انسان پایدار میگردد.
* «منطق اکثر»، یعنی اینکه نفس با قاطعیت حکم کند که هر آنچه از بیشترِ افراد سر میزند، بهحتم صحیح و هر آنچه از اقلیت سر میزند، بهیقین باطل است. در حالی که تعالیم شریعت، کُلیّت این قاعده را نفی و حتی رهروان راه حق و شاکران پروردگار را اندک و کمشمار میخواند. اگر نفس دچار «منطق اکثر» شود، در هر مرحله از زندگی یا حتی سلوک، در آستانه خطر است.
دوم؛
نیتهای خیر در اعمال صالح دارای مراتبی است. عالیترین نیت، نیتی است که جز خدا در آن نباشد. این نیز جز از یک قلب زلال نمیجوشد. چنین قلبی از آنجا که عاشق سرچشمه هستی است، به هر آنچه که رنگ پروردگار دارد، عشق میورزد.
سوم؛
با فرا رسیدن مرگ، قیامت صغرای هر فردی آغاز گشته، پردهها فرو افتاده و حق نمایان میشود؛ قیامتی که در آن هیچ کس دیگر خدا را انکار نمیکند.
چهارم؛
با معیار توجه به معاد باید در این جهان زندگی کرد؛ حال برخی برای فرار از عذاب دوزخ، برخی نیز برای رسیدن به بهشت و گروهی هم فقط و فقط برای رضای خداوند در زندگی پیش میروند. این سه رویکرد در طول هم و همه، مورد تأیید و مطلوب خداوند است.
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1272
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1271
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
استاد #مؤیدی شرح دعای «مکارم الأخلاق» ~ جلسه سوم | 6 آذرماه 1400 11 دقیقه | 5 مگابایت ــــــــــــــ
03_Makarem03-00560558_سر برآورده آسمان بنگر.mp3
5.08M
سوم؛
«سر برآورده، آسمان بنگر!»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه سوم | دقیقه یکم
~ 5 دقیقه | 5 مگابایت
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1277
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
نکاتی از مواعظ استاد #مؤیدی
در ویدیوکلیپ «سر برآورده، آسمان بنگر!»
یکم؛
نشانه آن که از یاد خدا روی برگردانده، این است که جز هوس زندگی دنیوی و توجه به جلوههای فریبای آن در وجودش یافت نمیشود؛ بهگونهای که او هیچ توجهی به مبدأ هستی، ملکوت و غیب عالَم، نیز حیات ابدی و عوالِم اصیل ندارد.
دوم؛
شباهت خداباوران و مادیگرایان در این است که هر دو به بُعد مُلکی و جسمانی این عالم معتقدند. اما تفاوتشان در باورمندیشان به عوالم دیگر آفرینش است. خداباوران، دامنه وجود را وسیعتر از آنچه که عیان است، میدانند؛ در حالی که مادیگرایان با حواس مادی، عقل دنیازده، خیال و وهمشان، خود را در تاریکترین، پَستترین و محدودترین جهان حبس کردهاند.
سوم؛
انسان موجودی است که از رهگذر شریعت حقّه، میتواند سِرّ و سَریره (حقیقت نوری و وجودی) خود را اوج بخشیده، به غیب عالم راه یافته و عوالم مافوق طبیعت و ماده را در نَوردَد.
چهارم؛
خدای متعال ـ و معنویات ـ را نمیتوان در آسمانِ عالَم مُلک پیدا کرد؛ غیب و ملکوت عالَم را باید جستوجو نمود.
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1277
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1275
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوم؛
«سر برآورده، آسمان بنگر!»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه سوم | دقیقه یکم
~ 5 دقیقه | 13 مگابایت
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1275
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
04_Makarem03-06451037_حقایقی فراتر از عالَم دنیا.mp3
3.89M
چهارم؛
«حقایقی فراتر از عالَم دنیا»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه سوم | دقیقه ششم
~ 5 دقیقه | 4 مگابایت
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1282
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
نکاتی از مواعظ استاد #مؤیدی
در ویدیوکلیپ «حقایقی فراتر از عالَم دنیا»
یکم؛
خواب، طبق تعالیم قرآنی مرگ کوچک است. انسان در خواب ـ حتی اگر پریشان و آشفته باشد، ـ از بُعد جسمانی و مُلکی خود جدا شده و به عوالِم دیگر برده میشود؛ چه رسد به رؤیاهای صادق!
دوم؛
خواب، طلیعهای بسیار محدود و سایهمانند از آن عوالِم غیبی است. انسان عوالم پس از دنیا را نمیشناسد؛ چه رسد به پروردگار هستی! از این روست که در نماز همواره خدا را باید تسبیح کرد؛ چون خداوند همواره بسی والاتر از آن است که از به ذهن و قلب میآید.
سوم؛
«دعای مکارمالأخلاق» برنامه جامع تربیتی و سلوکی اهلبیت علیهمالسلام است؛ نهتنها نقصی در آن نیست، بلکه بسیار بالاتر و کاملتر از آن است که به ذهنها خطور کند.
چهارم؛
آدمی از آنجا که در بُعد مُلکی خود گرفتار است، فقط به نیازهای متناسب با آن توجه دارد. در حالی که امام سجاد علیهالسلام در اولین فراز از این دعا، بالاترین ایمان را از خداوند مسئلت مینمایند. چرا که توجه به غیب و ملکوت، راهی برای طلوع ایمان است.
پنجم؛
در کاملترین مراتب ایمان، چشم باطن (حقیقت نوری و وجودی انسان) چنان باز میشود که سرانجام به نور «لاإلهإلاالله الملکالحقالمبین» روشن میگردد.
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1282
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1280
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چهارم؛
«حقایقی فراتر از عالَم دنیا»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه سوم | دقیقه ششم
~ 4 دقیقه | 10 مگابایت
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1280
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
◆ بخش دوم #فهرست ویدیوکلیپهای #رمضانیه ۱۴۰۱ حجتالاسلاموالمسلمین استاد #مؤیدی شانزده؛ «عبودیت در
#کمک_مؤمنانه #پویش_همدلی
همچنان که به لطف وسعت رزقی که خداوند عطایمان فرموده، بر سر سفره افطار و در کنار خانواده روزه خود را افطار میکنیم، حتماً نگران کوچکی سفره افطار آنان که شرمنده همسر و فرزندان خود هستند، خواهیم بود.
اطلاعات پویش #کمک_مؤمنانه را پست ریپلاید ببینید. 👆
■ توحید تشیع ■
استاد #مؤیدی شرح دعای «مکارم الأخلاق» جلسه چهارم | 7 آذرماه 1400 ~ 27 دقیقه | 12.6 مگابایت ـــــــــ
05_Makarem04-06321042_مراقبت از نور فطرت.mp3
4.93M
پنجم؛
«مراقبت از نور فطرت»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه چهارم | دقیقه ششم
~ 4 دقیقه | 5 مگابایت
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1291
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
نکاتی از مواعظ استاد #مؤیدی
در ویدیوکلیپ «مراقبت از نور فطرت»
یکم؛
گناهان هر شخص متناسب با جهانبینی و درک آن از توحید است. برخی، گناهان یقینی (مثل خوردن مشروب و زنا) مرتکب میشوند؛ گناهان برخی نیز این است که نمیتوانند حقانیت طرف مقابل خود را بپذیرند؛ حتی اگر خود باطل بگویند!
حتی برخی لطیفترند؛ گناه اینان آن است که مثلاً در مجادلهای که حق در آن با ایشان است، برای اتمام مجادله و بگومگوها، کوتاه نیامده و بر خطای دیگری چشم نمیپوشند.
(البته این یک ضابطه کلی نیست؛ بلکه در مواقعی مطرح میشود که طرف مقابل در نزاع، همسر، والدین، فرزند، اهل خانواده و بستگان، دوست، همسایه، همکار و ... است. اما در تقابل با دشمن دین، باید با همه وجود برای دفاع از حق و اثبات آن پایدار بود).
این ظرافتها و ریزبینیها نیز برای جویندگان علم نیز متفاوت است؛ گناه آنان این است که رنج تحصیل، تدریس و تبلیغ را برای رسیدن به آوازه و دیگر منافع مادی به جان بخرند.
دوم؛
اگر انسان هنوز به عصمت اکتسابی (از مراتب عالی توحیدی) نرسیده است، باید در درون خود این واقعیت را بپذیرد که در هر روز از عمر سپری ده، امکان خطاکاری را داشته است. حتی اگر گناهِ قطعیِ شرعی نبوده باشد. باید این خطاهای پنهان را در محاسبهها جستوجو، پیدا و برای آن استغفار کرد.
سوم؛
محاسبهگری اعمال باعث ایجاد حال ندامت و پشیمانی دل میشود. حال پشیمانی هم از خاموش شدن نور نفْس لَوّامه (وجدانِ ملامتگر) جلوگیری میکند.
چهارم؛
غفلت از محاسبه، سبب غفلت از مراقبه و پرهیزکاری از گناهان میشود؛ در نتیجه نفس لَوّامه نیز کمفروغ میگردد. در این حالت، انسان به خطا، گناه و بدی بیاعتنا شده و حتی گاه با طلبکاری از خداوند خطاهای خود را توجیه میکند.
پنجم؛
نور فطرت در چنین شخصیتی، خاموش و در حجابهای تاریک و شدید پنهان میگردد. دیگر هیچ نوری از چنین فطرت خاموششدهای که در هنگامه سختیها و ابتلائات باید فریادرسی کند، در دل نمیتابد.
ششم؛
اینچنین، باید از نور ایمان فطری که هر انسانی از آن برخوردار است، مراقبت کرد.
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1291
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1289
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
استاد #مؤیدی شرح دعای «مکارم الأخلاق» جلسه چهارم | 7 آذرماه 1400 ~ 27 دقیقه | 12.6 مگابایت ـــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پنجم؛
«مراقبت از نور فطرت»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه چهارم | دقیقه ششم
~ 4 دقیقه | 10 مگابایت
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1289
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
استاد #مؤیدی شرح دعای «مکارم الأخلاق» جلسه چهارم | 7 آذرماه 1400 ~ 27 دقیقه | 12.6 مگابایت ـــــــــ
06_Makarem04-17102204_تقابل هوای نفس با صدق و راستی~1.mp3
2.43M
ششم؛
«تقابل هوای نفْس با صدق و راستی»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه چهارم | دقیقه هفدهم
~ 5 دقیقه | 2 مگابایت
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1300
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
نکاتی از مواعظ استاد #مؤیدی
در ویدیوکلیپ «تقابل هوای نفْس با صدق و راستی»
یکم؛
هیچگاه حق و مظاهر آن (عدل، صدق، پاکی، درستی و ...) با تمایلات نفسانی که رنگ دنیادوستی دارد، سازگار نیست.
دوم؛
پرهیزکاران که همیشه آخرتمداری میکنند، با دنیا آنچنان که زندگیِ ابدیِ اخروی اقتضا میکند، در آمیخته، از برخی منافع بهره برده و برخی منافعِ در دسترسِ غیرمشروع را بهراحتی فرو میگذارند. تا جایی که در نگاه دوستداران دنیا، زندگی آخرتباوران، بیمعنا و دور از قاعده به نظر میرسد. برای مثال، «حاجقاسم» در بیابانها دنبال چه بود؟ دنیادوستان او را خارج از منطق خود میدانستند؛ در حالی که شدت ایمان و باور او به آخرت، دلیل شیفتگیاش به جهاد و شهادت بود.
سوم؛
اگر افراد، با فراگیری علوم دینی و دانشهای وحیانی و نیز عمل به آن، در مسیر حق پیش روند، از عالمان ربانی خواهند شد که خود، «حاجقاسمها» تربیت میکنند.
چهارم؛
انسان در ابتدا بیشتر به ایمان فطری خود بیتوجه است. اما با رشد و ارتقای ایمان، توجهی حقیقی در انسان به آن شکل میگیرد.
پنجم؛
کسانی که ایمانی رشدیافته دارند، در پله دوم نردبان ایمان، به این حقیقت میرسند که باید حق را بپذیرند؛ هر چند در ظاهر به زیان آنان باشد. نیز از باطل صرف نظر کنند؛ هر چند در ظاهر به نفعشان باشد.
ششم؛
انسان باید تلاش کند تا این امر پُراهمیت (اخذِ حقِ زیانبار و انصراف از باطل سودمند) را در خود ملکه و پایدار نماید.
هفتم؛
گاهی انسان در برههای، از حال خوش برخوردار و سراسر شوق به معنویت و «سلوک الی الله» است. اما از آنجا که پیروی از حقّ زیانبار و پرهیز از باطلِ پُرمنفعت را در خود ملکه نکرده است، در هنگامه مواجهه با طوفانهایی از حوادث مختلف (غضبی، شهوی، رقابتی و ...) توان استقامت نداشته، در هم شکسته و احوال خوش معنوی خود را یکباره از دست میدهد.
هشتم؛
انسان باید برای تمرین تزکیه نفْس ــ که از رهگذر حقمداری و باطلگریزی میگذرد، ــ از کم و اندک آغاز کند. زندگی خانوادگی (تعامل با والدین، همسر و فرزندان) یکی از بهترین محیطها برای تمرین تزکیه نفْس است.
آدمی در دشمنی کردن با دشمنان اسلام، باید شدیدترین جلوههای غضبها را از خود بروز دهد. اما بهراستی چرا در تعامل با همسر که خود، شیعه و قلبی به رنگ ایمان دارد، باید درشتی کرد؟ تزکیه نفْس را باید از همین بزنگاهها آغاز کرد.
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1300
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1297
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ششم؛
«تقابل هوای نفْس با صدق و راستی»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه چهارم | دقیقه هفدهم
~ 5 دقیقه | 12 مگابایت
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1297
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
◆ بخش اول #فهرست ویدیوکلیپهای #رمضانیه ۱۴۰۱ حجتالاسلاموالمسلمین استاد #مؤیدی یک؛ «مُلک و ملکوت ا
برای بهتر شدن کیفی ویدیوکلیپهای «رمضانیه 1401» صمیمانه درخواست میشود تا صاحبان نظر، تجربه و ایده، انتقادها و پیشنهادهای خود را برای ادمین (@ST_A01) ارسال فرمایند.
پیشاپیش از همافزایی حامیانهتان تشکر میکنم.
07_Makarem05-01330537_ایمان، یقین و معادباوری.mp3
3.75M
هفتم؛
«ایمان، یقین و معادباوری»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه پنجم | دقیقه یکم
~ 4 دقیقه | 4 مگابایت
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1307
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
نکاتی از مواعظ استاد #مؤیدی
در ویدیوکلیپ «ایمان، یقین و معادباوری»
یکم؛
ایمان و یقین نوری است که در قلب (حرم الهی) میتابد و با نورانیت این دو حقیقت، توجه به مبدأ و معاد در آن ایجاد میشود.
دوم؛
بیشتر افراد با انواع اشیا سر و کار دارند؛ در حالی که به مبدأ و معاد هیچیک از آنها توجه ندارند. این موضوع، درباره دانشهای مختلف عقلی و تجربی نیز حاکم است.
سوم؛
بیتوجهی به مبدأ و معاد در هر بُعد از ابعاد، هر شأن از شئون و هر شیء از اشیای این آفرینش، با تعالیم آیات قرآنی و انبیاء الهی در مخالفت است.
چهارم؛
فرعون مظهر طاغوت، خودخواهی و خودپرستی است. انسان در زندگی یا در پی فرعون میرود یا در پی موسای نبی علیهالسلام.
پنجم؛
اگر انسان از خط الهی پیروی کرده و از انبیا و اهلبیت علیهمالسلام تبعیت کند، خواهد دید که خودخواهیها و انانیٌتهای او (مثل خودخواهیهای نژادی، نسبی، مالی، جنسیتی، علمی، عبادی، شغلی) بهتدریج غروب میکند؛ تا جایی که دیگر هیچ یک از این وسوسهها توان نفوذ به قلب او و ایجاد انگیزههای پوشالی را ندارد. در مقابل، توجه به الله تبارکوتعالی که مبدأ و سرچشمه آفرینش است در قلب وی پدیدار میشود؛ تا جایی که او وابستگی همیشگی و هرآنیِ همه آفریدگان را به خداوند درک میکند.
ششم؛
در وجود فردی که همواره خود را با مبدأ و معاد خلقت هماهنگ میکند، انگیزهها و نیتهای پاک و خالصی جریان مییابد؛ «صِبۡغَةَ ٱللَّهِ وَ مَنۡ أَحۡسَنُ مِنَ ٱللَّهِ صِبۡغَةࣰ»!
هفتم؛
بهترین نیتها، خداخواهی و جلب رضایت الهی است. این مهم، از رهگذر درک مبدأ و معاد به ارمغان میآید. آیا چنین فردی با چنین مرتبهای از ایمان و یقین که توجهی تام را به مبدأ و معاد برایش ایجاد کرده است، میتواند به هیاهوهای پوچ دنیوی دلخوش باشد؟
نسخه تصویری: eitaa.com/ShiaTowhid/1307
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1305
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
استاد #مؤیدی شرح دعای «مکارم الأخلاق» جلسه پنجم | 13 آذرماه 1400 ~ 33 دقیقه | 16 مگابایت ـــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هفتم؛
«ایمان، یقین و معادباوری»
حجتالاسلاموالمسلمین
استاد #مؤیدی
رمضانیه 1401
برگرفته از سلسلهجلسات
شرح دعای مکارمالأخلاق
جلسه پنجم | دقیقه یکم
~ 4 دقیقه | 10 مگابایت
نسخه صوتی: eitaa.com/ShiaTowhid/1305
——————
با «توحید تشیّع» همراه باشید؛
@ShiaTowhid
تلگرام|اینستگرام|سروش|توییتر
ـ #مکارم_الاخلاق #رمضانیه
■ توحید تشیع ■
هفتم؛ «ایمان، یقین و معادباوری» حجتالاسلاموالمسلمین استاد #مؤیدی رمضانیه 1401 برگرفته از سلسلهجل
در این ویدیوکلیپ یکی از اصلیترین دستآویزهای سلوک را خواهید شنید ...