eitaa logo
شیعه
12هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.5هزار ویدیو
19 فایل
بی شک بدون دید سیاسی درست و صحیح و در خط ولایت پر پروازی نخواهدبود. ادمین تبلیغ فقط صرفا جهت تبلیغ سوال غیر مرتبط ممنوع @Dadresan1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 مصداق ثمن بخس! گندم در برابر تنگه! یونجه در برابر هسته‌ای! از کی اینقدر حقیر شده‌اید؟!! عقل معاد که هیچ ، شما حتی بر خلاف ادعایتان عقل معاشتان هم درست کار نمی کند ... ✍ "قاسم اکبری" 🇮🇷@Shiitee
گروسی پذیرش ایران برای بازگشت نظارتها را در توافق با آمریکا تایید کرد روبیو هم گفت ایران بخاطر مسائل داخلی ورود آژانس را تکذیب میکند! آقایون با اونا می بندید که مردم خود دروغ بگید؟ آقایون مثل اینکه یادتون رفته اونا دشمنن نه مردم! مردم بر حذر باشید چشم بهم بزنید فروختن دادن رفته! ✍🏻 ابوالفضل‌ بازرگان 🇮🇷@Shiitee
همزمان با جهش بی‌سابقه قیمت موادغذایی و مسکن و در اوج فشارهای دشمن بر بازار ارز، اجازه واردات خودروهای لوکس داده اند. ریچاردنفیو (طراح تحریم‌های ایران) در خاطراتش برای دولتمردان آتی آمریکا نوشته: کالاهای لوکس را تحریم نکنید تا تبعیض، درد بیشتری به مردم ایران واردکند. 🖋️ سیدامیر سیاح 🇮🇷@Shiitee
442.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصویری زیبا و شگفت انگیز شبیه به نقشه ایران در دولژانسکایا، استان کراسنودار، روسیه این تصویر هوش مصنوعی نیست و در رسانه‌های روسیه خیلی سروصدا کرده است. احتمالا شفق قطبی است ... 🇮🇷@Shiitee
ترامپ: روند خرید محصولات کشاورزی برای ایران خیلی زود آغاز خواهد شد و من انتظار دارم که حجم آن بسیار زیاد باشد ما پول ایران را می‌گیریم و با آن مقادیر زیادی گندم، سویا و ذرت آمریکایی برای تهران خریداری خواهیم کرد ✍فاجعه از آنچه فکر میکردیم به ما نزدیکتر است در حالیکه ما درباره بندهای عجیب و بدتر از برجام ننگنامه جدید در حال بحثیم دقیقا مثل برجام آقایان با دستپاچگی جاسوسان آژانس را راه داده‌اند ،مقدمات خرید غلات تراریخته و مسموم آمریکایی را چیده‌اند ،تنگه هرمز را بخشیده‌اند مطمئنا به مسأله موشکی ورود کرده‌اند ....دیپلمبازی مسخره راه انداختند و هر چه دستاورد میدان بود واگذار کرده‌اند .... و جالب اینجاست جناب اژه‌ای از وحدت حرف زده است ....بنده خدا مملکت به تاراج رفته وحدت کیلویی چند ؟؟؟ وحدت شما یعنی سکوت !!! ای غنچه خوابیده چو نرگس نگران خیز کاشانهٔ ما رفت بتاراج غمان خیز از ناله مرغ چمن از بانگ اذان خیز از گرمی هنگامه آتش نفسان خیز از خواب گران خواب گران خواب گران خیز از خواب گران خیز/اقبال لاهوری 🇮🇷@Shiitee
رژیم صهیونیستی: ۶ عضو حزب‌الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادیم و ترور کردیم . نقض نشد ؟؟؟ بند اول تفاهم ؟؟ نه هنوز ؟؟؟شیخ نعیم تازنده است نقض نمیشه ؟؟؟اهان ...ببخشید حواسم نبود !!! آخ ببخشید وحدت ....یادم نبود . 🇮🇷@Shiitee
آسوشیتدپرس: ‌ آزادسازی ده‌ها میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده را به تأخیر انداخته و درخواست جریمه چند میلیارد دلاری برای خسارات وارد شده از سوی ایران را مطرح نموده است. عجب مذاکره کنندگان نخبه ،باهوش ،و همه چی تمامی دارییییییییم ... وحدت رو بهم نزن ...بگو‌دیپلمبازی ادامه میدانه اصلا خود میدانه آمریکا برادر ماست و اسرائیل هم حتما میشه برادرزادمون.... 🇮🇷@Shiitee
مطالبه مردم در شب ۱۱۶ حضور در خیابان . عزل رئیس جمهور محاکمه مذاکره کنندگان
زمان: حجم: 967.6K
صوت مداحی متفاوت سیدرضا نریمانی در شب عاشورا مالک بیا که دست علی را نفاق بست دل را معاویه به همین انتخاب بس تیغ خواص روی رگ‌گردن علیست قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست در فتنه‌ی مذاکره حرف از ظرایف است مالک! علی الأصول،علی،خود مخالف است امر فقط امر سید مجتبی حکم فقط حکم سید مجتبی گاهی عوام جامعه تأخیر میکنند در بین مصلحت طلبان گیر میکند چشم خواص در پی نان معاویه است در سینه خواص نشانه معاویه است تاعمر و عاص منتظر حرف و گفتگوست منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست مالک به هوش باش و کنار علی بمان میثم صبور باش و به دار علی بمان عمار با اقامه تبیین قیام کن تنهاست مرتضی تو به او یک سلام کن ده ضربه مانده جنگ رسیده به انتها دستت به تیغ باشد و چشمت به مرتضی مالک در این میانه تو با مرتضی بمان از این به بعد منتظر کربلا بمان 🇮🇷@Shiitee
امام خمینی ره فرمود تا سپاه هست کشور هست ... سپاهی که امام فرمودند سپاه تراز ..فرمانده تراز مثل شهید حاج قاسم سلیمانی مثل شهید تهرانی مقدم است .... اما اگه فرمانده سپاه حرف ولی فقیه رو با گوشت و پوست و استخوان نخونه و درک نکنه نتیجه این میشه که به نفع مذاکره و دریوزگی رای بده یا این میشه که مثل سردار رحیم صفوی بگه اینکه بیگانه بیاد تو کشورت سرمایه گذاری کنه نیاز به شجاعت تصمیم گیری داره ....بعد از اون طرف آقازاده ایشون که اتفاقا استاد دانشگاه تهرانه بیاد بگه ضرورت داره با آمریکا مذاکره کنیم ....یعنی بین افکار شما آقایان و بنیانگذار انقلاب و امام شهید و امام رشید فرسنگها راهه ، اونوقت چطوری شما که الفبای اطاعت از ولی فقیه رو بلد نیستید قراره به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار باشید ؟؟!!! 🇮🇷@Shiitee
زیر نویس شبکه‌ایران اینترنشنال آقایان مذاکره کننده مثل کبک سرشون رو کردن زیر برف و فکر میکنند چون خودشون نتیجه اشتباهاتشون رو نمی‌بینند دیگران هم کورند و نمی‌بینند ....حتی شبکه معاند هم دستتون انداخته آقایون زبان بلد آقایونی که رهبرتون و مغز متفکرتون‌ ظریف خائن هست ..آقایان دیپلمباز ....که سیاست را سالهاست باختید ... 🇮🇷@Shiitee