eitaa logo
شیعه
12هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.5هزار ویدیو
20 فایل
بی شک بدون دید سیاسی درست و صحیح و در خط ولایت پر پروازی نخواهدبود. ادمین تبلیغ فقط صرفا جهت تبلیغ سوال غیر مرتبط ممنوع @Dadresan1
مشاهده در ایتا
دانلود
مطالبه مردم در شب ۱۱۶ حضور در خیابان . عزل رئیس جمهور محاکمه مذاکره کنندگان
زمان: حجم: 967.6K
صوت مداحی متفاوت سیدرضا نریمانی در شب عاشورا مالک بیا که دست علی را نفاق بست دل را معاویه به همین انتخاب بس تیغ خواص روی رگ‌گردن علیست قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست در فتنه‌ی مذاکره حرف از ظرایف است مالک! علی الأصول،علی،خود مخالف است امر فقط امر سید مجتبی حکم فقط حکم سید مجتبی گاهی عوام جامعه تأخیر میکنند در بین مصلحت طلبان گیر میکند چشم خواص در پی نان معاویه است در سینه خواص نشانه معاویه است تاعمر و عاص منتظر حرف و گفتگوست منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست مالک به هوش باش و کنار علی بمان میثم صبور باش و به دار علی بمان عمار با اقامه تبیین قیام کن تنهاست مرتضی تو به او یک سلام کن ده ضربه مانده جنگ رسیده به انتها دستت به تیغ باشد و چشمت به مرتضی مالک در این میانه تو با مرتضی بمان از این به بعد منتظر کربلا بمان 🇮🇷@Shiitee
امام خمینی ره فرمود تا سپاه هست کشور هست ... سپاهی که امام فرمودند سپاه تراز ..فرمانده تراز مثل شهید حاج قاسم سلیمانی مثل شهید تهرانی مقدم است .... اما اگه فرمانده سپاه حرف ولی فقیه رو با گوشت و پوست و استخوان نخونه و درک نکنه نتیجه این میشه که به نفع مذاکره و دریوزگی رای بده یا این میشه که مثل سردار رحیم صفوی بگه اینکه بیگانه بیاد تو کشورت سرمایه گذاری کنه نیاز به شجاعت تصمیم گیری داره ....بعد از اون طرف آقازاده ایشون که اتفاقا استاد دانشگاه تهرانه بیاد بگه ضرورت داره با آمریکا مذاکره کنیم ....یعنی بین افکار شما آقایان و بنیانگذار انقلاب و امام شهید و امام رشید فرسنگها راهه ، اونوقت چطوری شما که الفبای اطاعت از ولی فقیه رو بلد نیستید قراره به نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار باشید ؟؟!!! 🇮🇷@Shiitee
زیر نویس شبکه‌ایران اینترنشنال آقایان مذاکره کننده مثل کبک سرشون رو کردن زیر برف و فکر میکنند چون خودشون نتیجه اشتباهاتشون رو نمی‌بینند دیگران هم کورند و نمی‌بینند ....حتی شبکه معاند هم دستتون انداخته آقایون زبان بلد آقایونی که رهبرتون و مغز متفکرتون‌ ظریف خائن هست ..آقایان دیپلمباز ....که سیاست را سالهاست باختید ... 🇮🇷@Shiitee
⭕️ حمله بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان از حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به اطراف منطقه نبطیه‌الفوقا خبر داد. این حمله در حالی انجام شد که با وجود اعلام آتش‌بس، ساکنان منطقه در حال برگزاری عزاداری حسینی بودند و منابع محلی از تداوم حملات هوایی اسرائیل به این منطقه خبر دادند. 🇮🇷@Shiitee
قرارگاه خاتم الانبیا اذعان کرد : تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را رصد کرده است 🇮🇷@Shiitee
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صدای «هل مِن ناصر یَنصُرُنى» از لبنان شنیده می شود... 🇮🇷@Shiitee
ونس: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مذاکرات سوئیس، توافق اولیه برای ایجاد یک کانال ارتباطی مستقیم نظامی میان آمریکا و ایران بود؛ کانالی که هدف آن جلوگیری از تشدید تنش‌ها در آینده است جی‌دی ونس مدعی شد: 🔹طرف ایرانی با این ایده موافقت کرده است. آن‌ها گفتند ما فردی از سپاه پاسداران را به دوحه می‌فرستیم تا در کنار فردی از فرماندهی مرکزی آمریکا مستقر شود و از این طریق بسیاری از این اختلافات و تنش‌ها را حل‌وفصل کنیم. 🔹اماراتی‌ها- که در میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) به‌مراتب مواضع تندتری دارند و بیش از همه به اسرائیل نزدیک هستند- اکنون در حال گفت‌وگو با ایرانی‌ها درباره انواع مختلفی از مشوق‌های اقتصادی هستند؛ گفت‌وگوهایی که پیش از این هرگز انجام نشده بود. 🔹اسرائیل و هر کشور دیگری در منطقه حق دفاع از خود را دارند. اما ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه از این حق دفاع برخوردار باشند، در حالی که هم‌زمان درباره راه‌های کاهش تنش و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها گفت‌وگو می‌کنیم. ✍خدایا اینا چکار کردند ؟؟؟ در تمام عرصه‌ها ورود کردند ....خدایا اصلا برجام در مقابل ننگنامه اینها گل و بلبله دوستان این مطلبی که ونس گفته واقعا فاجعه است ....یه مقدار فکر کنید روی این مطلب ... 🇮🇷@Shiitee
خلاصه حرف های سران قوا اینه: در مورد مقابله با دشمن خواسته‌های مردم خیابان و امام خامنه‌ای اصلا اهمیتی برامون نداره اما شما حق ندارید مخالفت کنید، باید وحدت رو حفظ کنید! ✍ سجاد زندی‌لک 🇮🇷@Shiitee
احمدی نژاد رو همه دوست داشتند دوره اول ریاست جمهوریش عالی کار کرد مخصوصا دو سال اول دور دوم خیلی دچار حواشی شد و حواشی ایشون رو از اصل دور کرد اما بازم مردم احمدی‌نژاد رو دوست داشتند تا اینکه در مقابل صحبت امام شهید اطاعت نکرد احمدی نژاد وقیح نبود بگه من نظر خودم رو دارم اما رفتارش و مخالفتش با امر امام باعث شد برای همیشه از چشم مردم مخصوصا خانواده شهدا بیفته .... حالا آقایون اگه سرمایه اصلی دوران صندلی شما محبوبیت نزد مردمه وقتی روی خواست امام پا گذاشتید و اصرار کردید حرف خودتون رو پیش ببرید برای همیشه از چشم مردم افتادید برای همیشه ....مهمترین سرمایه اجتماعیتون رو باختید ... 🇮🇷@Shiitee
دیشب رواق شهید کشور دوست چه خبر بوده ؟؟؟!! تعدادی از خانواده معزز شهدا و خانواده شهید کاوه جهت تجدید پیمان با رهبر عزیزمون و اینکه بگن ما گوش به فرمان شماییم با چند اتوبوس راهی تهران شدند ....بندگان خدا از همون اول مورد بی‌حرمتی واقع میشن و اوجش دیشب بوده که تنها موکتهای زیر پاشون رو از زیرشون میکشند متاسفانه برخورد توهین آمیز میکنند با خانواده شهدا درب رواق رو از روشون قفل میکنند حتی آب و برق هم‌ نداشتند ارتباط با موکب قطع میشه و این بندگان خدا مدتها در گرما بدون آب و برق میمونند البته این امت مبعوث شده همچنان در رواق شهید کشور دوست هستند بدون زیر انداز تنها با اندک زیر اندازای خودشون و شب هم همونجا بیتوته کردند روی آسفالت ....دوستان خواهر شهید کاوه عزیز هم جزو خانواده شهدا هستند اگه ممکنه براشون کم‌ نذاریم و بهشون بپیوندیم البته جمعیت تماما خواهران هستند .... خب حرکت این عزیزان حتما برای وفاق جالب نیست .... 🇮🇷@Shiitee