eitaa logo
شیعه
12هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.5هزار ویدیو
20 فایل
بی شک بدون دید سیاسی درست و صحیح و در خط ولایت پر پروازی نخواهدبود. ادمین تبلیغ فقط صرفا جهت تبلیغ سوال غیر مرتبط ممنوع @Dadresan1
مشاهده در ایتا
دانلود
نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آمریکایی: ۶ فروند هواپیمای اف-۳۵ و اف-۱۶ حملات هوایی به ۴ موقعیت ایرانی در تنگه هرمز و جزیره قشم را انجام دادند. حملات آمریکا حدود ۹۰ دقیقه ادامه داشت..... هیچکدوم نقض آتش‌بس کذایی نیست !!!!! 🇮🇷@Shiitee
در راستای تقاضای غلات و داروی آمریکایی در دیپلماسیِ ذلت دولتمردان ما 👇👇 غرب‌زدگی و قِیِّ غربی یادداشت‌های آمریکا (قسمت ۲۰) سال‌های اول طلبگی‌ام بود، حاج آقای نواب برای تحلیل سیاسی هر هفته می‌آمدند مدرسۀ معصومیه. یه بار در یکی از سخنرانی‌ها گفتند که دنیای غرب آنچه را خورده قیّ کرده، و برخی در ایران برای گرفتن چیزی از آن قِیّ از هم سبقت می‌گیرند. آن موقع جمله حاج آقا نواب برای من نوجوان اندکی تند و شاید تلخ بود. یک بار، همسرم در ایام بهار شارلوتسویل که روزهای بسیار پرآلرژی‌ای هست، به‌خاطر ریزش مدام اشک‌ها، کرۀ چشم‌شان خشک می‌شد به کاسۀ چشم‌ می‌چسبید. آلرژی عجیبی بود که قبلا من مثل آن را ندیده بودم. پزشک خانمم، پمادی را تجویز کرد که کارگر نیافتاد. قبض خرید پماد را با خود پمادِ استفاده‌شده بردیم به داروخانه، و دارو را بدون هیچ‌گونه چانه‌زنی پس دادیم و 84 دلار گرفتیم. یک بار دیگر رفتم ساعتی مچی با بند کِشی خریدم. بعد از یک ماه از ساعت خوشم نیامد. قبض خرید ساعت را با ساعت بردم و دوباره بی‌هیچ چانه‌زنی پس دادم. پس گرفتن کالای فروخته شده یکی از قواعد رایج در فروشگاه‌های آمریکایی بود، و به نظرم آمریکا از این جهت در قواعد بازارش ممتاز بود.    ولی این مسئله برای من مهم بود که در نظام سرمایه‌داری که هرکجایش عطسه کنی باید مالیات بدی و هر کجا به قول امیرخانی (در رمان «بیوتن») اسم دلار می‌آید باید سجده کنی، چگونه کالاهای مصرف شده به‌آسانی پس گرفته می‌شود؟ یکی از دوستانم (از دانشگاه شریف) در شارلوتسویل، در جواب به من گفت که این موارد مصرف‌شده از نو بسته‌بندی می‌شود و به کشورهای غیرغربی صادر می‌شود. و از آنجا که آمریکا دارای اعتبار است، اعتبار آمریکایی باعث می شه کشورهای دیگر کالاهای مصرف شده آمریکایی را با طمع خریداری کرده و مصرف کنند. من حرف ایشان را جدی نگرفتم. بعد از بازگشت به ایران، یکی دو سال بعد، یکی از دوستان ایرانی مقیم آمریکا برای مدت کوتاهی به ایران آمده بود. در یکی از مغازه‌های تهران که افتخارشان به این است که جنس داخلی ندارند، خواسته بود شکلات هرشیز (شکلات آمریکایی) خریداری کند. دیده بود تاریخ شکلات آمریکایی هرشیز منقضی شده. وقتی این موضوع را به من گفت من به یاد تحلیل جناب نواب و رفیق دانشگاهی‌ام در شارلوتسویل افتادم که جنسی که در آمریکا از ارزش می‌افتد تازه برای ما ارزش پیدا می‌کند. بعدها دیدم گاهی قیّ غربی نقد هم نیست، نسیه است، و برخی نیز در ایران قیّ نسیه را از آمریکا بر محصول نقدِ آمده از دنیای اسلام یا شرق ترجیح می‌دهند. چند سال قبل یکی از سفرای ایران در شرق آسیا (در سفر تبلیغی که داشتم) سر افطار ماه رمضان به من می‌گفت که برخی آقایان در ایران، نسیه اروپایی (اون موقع مثال ایشان شرکت توتال و معطلی‌ پروژه‌های ایرانی به ناز اروپایی‌ها بود) را به نقد سرمایه‌های شرقی که ما آماده می‌کنیم ترجیح می‌دهند و به بهانه وعده‌های اروپایی‌ اجازه نمی‌دهند پروژه‌های نقد و بالفعل شرق در ایران فعال شود.  ✍دکتر حبیب‌الله بابائی ریاست پژوهشکده مطالعات تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی 🇮🇷@Shiitee
حمزه شکریان زینیمثلی لایبایع مثله.mp3
زمان: حجم: 14M
مثلی لایبایع مثله! حمزه شکریان ۱ـــــ آیا تفاهم با آمریکا به معنی بیعت کردن با آمریکاست؟ ۲ـــــ آیا ممکن است امام اجازه به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بدهد که مساوی بیعت است؟ پاسخ را در این صوت بشنوید. 👈 نکته مهم؛ ضمانت‌اجرای مسئولیت رییس‌جمهور و اعضای شعام، چیست! 🇮🇷@Shiitee
‌توضیحات قربانزاده درباره وضعیت تنگه هرمز در برنامه دیشب به وقت ایران، یک چیز را روشن کرد و آن هم روی هوا بودن مدیریت ایران بر تنگه هرمز ، چه الان و چه بعد از ۶۰ روز است. دلیلش به نظرم تلاش اشتباه برای رعایت حقوق بین‌الملل و جلب نظر عمان است. ✍ مسعود براتی 🇮🇷@Shiitee
همایش بیعت با امام امت 👇 با حضور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی 🔻یکشنبه ۷ تیر ماه 🔻ساعت ۸ صبح 🔻مکان: درب شمالی مجلس شورای اسلامی حضور بهم رسانید ...
‌ هیچ دوره‌ای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند! خاتمی، احمدی‌نژاد، روحانی، رئیسی، از یک قوه یا هر دو قوه دیگر، تحت فشار بودند. الان هیچِ هیچِ هیچ. اسم این پدیده، وفاق است. روح‌الله ایزدخواه 🇮🇷@Shiitee
قربانزاده : وضعیت مدیریت ایران بر تنگه هرمز روی هواست ، چه الان و چه بعد از ۶۰ روز دیگر ....!!!!!! 🇮🇷@Shiitee
زمان: حجم: 5.9M
♨️پاسخ به اظهارات خلاف واقع و تهمت‌های میثم مطیعی تقوا داشته باشید جناب آقای مطیعی! بجای اینکه برای اظهار نظرهای خلاف واقعی که داشتید و منجر به انحراف و دودستگی بین مردم انقلابی شد، عذرخواهی کنید، حالا با ساختن یک ادعای واهی و دعوای جدید، می‌خواهید ماجرای قبلی(همه چیز هماهنگ‌ست)، به فراموشی سپرده شود؟ چه کسی به فرماندهان ما اهانت کرد؟ جناب آقای محمدزاده 🇮🇷@Shiitee
محسن آزادی :کاش مایی که زیر بیرق فلانی و بهمانی سینه می‌زنیم گوش به فرمان ولی بودیم و فقط حرف آقا برامون ملاک بود و اینقدر درگیر اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نبودیم که اگر از این دو جناح خیری بود امروز وضعیتمون این نبود. 🇮🇷@Shiitee
داده‌های جدید نشان می‌دهد واشنگتن در حال ارزیابی مجدد حضور نظامی خود در خاورمیانه است. 🇮🇷@Shiitee
699.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کارشناس آمریکایی:جایی ایرانیها بودم علف می‌خوردم اما سلاح هسته‌ای می‌ساختم ....چون دوباره معلوم نیست آمریکا و اسرائیل بهتون حمله نکنند و حمله اتمی نکنند .... 🇮🇷@Shiitee
🔻خب خدا رو شکر این مشکل هم حل شد و قوه قضاییه موافقتش رو اعلام کرد البته قوه قضاییه هنوز صلاح ندیده نظرش رو درباره ماموریت و وظیفه اصلیش یعنی جلوگیری از فسادهای سازمان یافته، جنگ دشمن صهیونیستی علیه عفاف و حجاب، آسیبهای وحشتناک اجتماعی به دلیل رهاشدگی اخلاقی، مقابله با مسابقات هنجارشکنانه و کافه‌هایی همراه با تابوشکنیهای افسار گسیخته، حریم شکنی‌های عجیب در ماه محرم الحرام در کیش و تمامی شهرها، ناامنی مراکز فرهنگی و تفریحی برای خانواده های عفیف ایرانی، برهنگی های تصاعدی در مراکز مختلف و مهمتر از همه تعطیلی مجلس برای چهار ماه اعلام کند . 🇮🇷@Shiitee