هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
𝒕𝒐𝒍𝒊𝒅𝒚_𝒕𝒊𝒓𝒊𝒚𝒂𝒌
هدایت شده از My safe place🚷
جوری که رنگ آبی به یو میاد>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
هدایت شده از My safe place🚷
بچها من یه ایده ای دارم.
بیایین ازین به بعد در لحظه پیام های هم رو جواب بدیم🤝بیایید این دیر سین زدن پیوی هارو دور بندازیم(من خودمم اینجوریم)
اوکی؟
Tsukino…!
بچها من یه ایده ای دارم. بیایین ازین به بعد در لحظه پیام های هم رو جواب بدیم🤝بیایید این دیر سین زدن
منم هستم🤝
تلاش میکنم تا جایی که میشه در لحظه سین کنم🤝
بیاین حتی اگه نمیتونیم در لحظه جواب بدیم فقط بگیم که اره مثلا الان شرایط ویس نیست
https://eitaa.com/green_yuu/3066
منم همینطور 🤝
https://eitaa.com/green_yuu/3069
منم با راحیل موافقم...
هدایت شده از آتلانتیسِگمشده
نه واقعا مثل اینکه زمان امتحانات با زمانی که دلت میخواد فیلم/سریال/انیمه ببینی یه ارتباط خاصی داره
وگرنه که اینننن همه وقت
اد باید همون موقعی که پروژه و امتحان دارم دلم بخواد انیمه و سریال ببینم یا ریواچ کنم؟
بدبختی اینه اگه از این فرصت استفاده نکنی دوباره میری رو حالتی که حال نداری انیمه و اینا ببینی😭
هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
گفته بودی که چرا خوب به پایان نرسید؟
راستش زور من ِ خسته به طوفان نرسید
گر چه گفتند بهاران برسد مال منی
قصه آخر شد و پایان زمستان نرسید
من گذشتم که به تقدیر خودم تکیه کنم
جگرم سوخت ولی عشق به عصیان نرسید.
آمدی قصه ببافی که مُوَجه بروی؟!
در نزن، رفتهام از خویش کسی منزل نیست ..
نا ندارم که برای خودم اقرار کنم
ترک تو کردن و آواره شدن مشکل نیست
لوطیان خال بکوبید به بازوهاتان
ته دریای غمِ کهنه ی من ساحل نیست
اشک میریختم آنروز که بی رحم شدی
تا نشانم بدهی هیچ کسی کامل نیست
فلسفه ، فلسفه از خاطره ها دور شدی
علّتی در پسِ این سلسله ی باطل نیست
تا نشانم بدهی عشق جنونی آنیست
که کسی ارزشِ ناچیز به آن قائل نیست
آمدی قصه ببافی که مُوَجه بروی؟!
در نزن، رفتهام از خویش کسی منزل نیست...
هدایت شده از ☫تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه²»☫
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مشهد(:
𝒕𝒐𝒍𝒊𝒅𝒚_𝒕𝒊𝒓𝒊𝒚𝒂𝒌