eitaa logo
『سَـربـٰازانِ‌‌ دَهـہ‌هَشتـٰادیٖ‌』
4.1هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
2.3هزار ویدیو
279 فایل
❁﷽❁ 🔸 #دهہ‌ھݜٺٵدێ‌هٵ هم‌شهید‌خواهندشد.. درجنگ بااسرائیل انشاءالله بشرط...⇩ 🍃🌹[شهیدانه زندگی کردن]🌹🍃 🤳خادم خودتون↶ @Shheed_BH_80 ☎️حرفهای شما↶ @goshi_80 📬تبادل‌‌وکپی↶ @shraet_80 🚩شروع‌کانال⇜ ²³`⁸`⁹⁸ #دوستات‌رو‌به_کانال_دعوت‌کن⇣🌸😊🌸⇣
مشاهده در ایتا
دانلود
. . .! بہ‌عشق‌آقام‌حسین"؏" تعطیلـی نداره این روضہ 🏴♥️ ⓙⓞⓘⓝ↴ ♡|→• @shohaadaae_80
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•[﷽‌]• سلام علیکم طاعات مقبول :) خوب هستین ان‌شاءالله!؟
⃣: خودتون رو معرفی بفرمایید. و با توجه به اینکه معمولا رازدار یک برادر، خواهر است. کودکی و جوانی حسین‌جان چطور گذشت!؟ و رفتار حسین‌جان نسبت به پدر و مادر عموما چطور بود!؟
⃣: در دوران نوجوانی به عنوان یک همراه در کنار حسین جان از برنامه‌های حسین جان تا چه اندازه اطلاع داشتید؟ واین برنامه‌ها تا چه حد در خودسازی شون ثمربخش واقع شد!؟ و آیا شده که در همان دوران از نگاه اطرافیان نسبت به اخلاق برادرتان حسرت بخورید!؟
⃣: حسین آقا در کنار جنب‌وجوش جوانی آیا به جهاد علمی و مطالعه کتاب و درس و بحث هم علاقه داشتند!؟ عموماً دیدگاهشون به مسیر علم و دانش چه بود!؟
⃣: تقریباً مرسوم است در بین روابط خواهر و برادری که گاها اختلافاتی به وجود می‌آید که شاید موجب به دعوا و دلخوری شود. نسبت به رابطه شما با حسین‌جان هم آیا این مورد صدق میکند!؟ اگر صدق ‌میکند، آنگاه عکس العمل طرفین چه بود!؟
⃣: یکی دیگر از ویژگی‌های رابطه خواهر و برادری درمورد مقدمه سازی ازدواج برای یکدیگر هست. حسین جان چطور در این زمینه پیش‌قدم شدند و در این امر ملاک هایی داشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⃣: چه شد که تصمیم به سوریه رفتن و دفاع از حرم شد!؟ و اینکه تقریباً در بین زندگی شهدا همیشه یک نقطه‌ای وجود داشته که موجب درخشش و اوج گرفتن آن شهید شده. بنظر شما نقطه‌ اوج حسین جان چی‌بوده!؟
⃣: در بین بیشتر تصاویر شهید یک خنده زیبای ثابت به چشم می‌خورد. نسبت به خنده توضیحاتی اگر هست بفرمایید.
⃣: شهادت؛ آرزو یا هدف حسین آقا بود؟ به چه صورت این توفیق نصیب حسین جان شد! و در مقابل عکس‌العمل شما و بقیه اعضاء خانواده از شنیدن این خبر چه بود!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا