نقاش خانمان سوز دیوانه
به عنکبوت بانو سلام کنید🕷 #کارکتر
سلام بیا دوست شیم
نقاش خانمان سوز دیوانه
اینم از این ✨ خودم رو با استایل و ... آدو ( خواننده ژاپنی)کشیدم ... نفر بعدی چه خواننده ای باشه؟ #کا
وااااااااااای چههههههه خوبهههه
هدایت شده از Sick mind.
اولین تقدیمی کانال تقدیم میکند.
تقدیمی از این قراره که،
۱.شما این پیام رو داخل کانالتون فور میکنید. (اگه کانال ندارید که هیچی.)
۲.لینک چنلتون و عکس اوسیتون رو برای "من" میفرستید.
۳.منم اوسیهاتونو با ارتاستایل های متفاوت به سبک خودم میکشم. این ارتاستایل ممکنه هرچی باشه. ممکنه برای یکی سیاهقلم، برای یکی دیجیتالی، مداد رنگی، چیبی یا... باشه.
شرایط: باید در کانال من عضو باشید وگرنه تقدیمی برای شما صورت نمیگیرد.
لینک چنل:::
https://eitaa.com/sickmind2
https://eitaa.com/sickmind2
https://eitaa.com/sickmind2
https://eitaa.com/sickmind2