eitaa logo
سلطان نصیر
3.2هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
438 ویدیو
245 فایل
موضوع کانال: ادیان و عرفان و اسطوره و علوم غریبه و خفیه و ماوراء و نجوم و دشمن شناسی با رویکرد آخرالزمانی و مسئله ظهور حضرت صاحب الامر عجل اللّه آدرس جیمیل ما : 👇 @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Soltan313nasir@gmail.com کپی بدون ذکر منبع مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
AudioCutter_4_5938324957153987586.mp3
1.12M
الان جنگ اصلی در جهان در وادی علوم غریبه است 🔸استاد صمدی آملی پ ن: اشاره جناب صمدی آملی به استفاده از جادو در جنگ سوریه قابل توجه است. (این سخنان متعلق به دور قبل درگیری ها بوده است) @soltannasir
سلطان نصیر
الان جنگ اصلی در جهان در وادی علوم غریبه است 🔸استاد صمدی آملی پ ن: اشاره جناب صمدی آملی به استفاده
سال ۲۰۲۲ نمی خواهم توضیح بیشتر بدهم با توجه مطالب ۸ سال گذشته خود می توانید حدس بزنید ممکن است چه مسائلی هم اکنون در بعد باطنی علاوه بر بعد ظاهری در جریان باشد. @soltannasir
سلطان نصیر
الان جنگ اصلی در جهان در وادی علوم غریبه است 🔸استاد صمدی آملی پ ن: اشاره جناب صمدی آملی به استفاده
سخنان استاد صمدی آملی متعلق به دور قبلی درگیری های سوریه بوده است نه دور اخیر. @soltannasir
سلطان نصیر
سال ۲۰۲۲ نمی خواهم توضیح بیشتر بدهم با توجه مطالب ۸ سال گذشته خود می توانید حدس بزنید ممکن است چه
وقتی که ارتش یک کشور که از کمک نیروهای مستشاری روسی و ایرانی  و از پشتیبانی هوایی جنگنده های خودی و روسی بهره می برد و در موضع دفاعی مستقر است. در برابر یک نیروی شاید سی چهل هزار نفری از تروریست ها اینگونه فروپاشی می کند و ترس در دل نیروهایش می افتد و پا به فرار می گذارد و شلخته و بی نظم و بی برنامه عمل می کند. شما یقین داشته باشید که پای علوم غریبه و فن طلسمات و .... در جریان است. و اینبار پای باطن گرایان تُرکی در مجامع مخفی هم در میان است. فقط دنبال باطن گرایان غربی و قبالیست های جهود نباشید. @soltannasir
سلطان نصیر
وقتی که ارتش یک کشور که از کمک نیروهای مستشاری روسی و ایرانی  و از پشتیبانی هوایی جنگنده های خودی و
{...تُرکان نیز از سحر بهـره دارند، و کیسکه اعتماد بفضلش دارم بمن گفت : ترکها برای شکست دادن قشون، و نابودی دشمنان خود، و گذشتن از رودها، و طی مسافتهای دور بمدت بسیار کم ، کارهای شگفت انگیزی می نمایند. }(کتاب الفهرست ابن ندیم ص ۵۴۸ نشر اساطیر مقاله هشتم) نکته ۱: منظور ابن ندیم در اینجا استفاده اقوام تُرکِ آسیای مرکزی از جادوهای شمنی در جنگ است. نکته ۲: استفاده از جادو و علوم غریبه در جنگ منحصر در اقوام تُرک زبان آسیای مرکزی نبوده و نیست و دیگر اقوام هم نظیر مغان سکایی و ایرانی و سلتی ها و.... نیز از علوم خفیه در جنگ ها استفاده می کردند و تا کنون هم از این علوم به شکل به روز شده با کمک فناوری در جبهه های جنگ استفاده می شود. آنچه می توان از سخن ابن ندیم درک کرد این است که استفاده تُرکان از فنون و علوم خفیه کهن شمنی قدرتمند و امری شایع بوده است. @soltannasir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی زیرخاکی از ادای احترام اردوغان به گور هرتزل بنیانگذار مکتب غیرانسانی و ضداسلامی صهیونیسم کانال زهردارو در تلگرام 👇 @zahrdaroo
سلطان نصیر
فیلمی زیرخاکی از ادای احترام اردوغان به گور هرتزل بنیانگذار مکتب غیرانسانی و ضداسلامی صهیونیسم کانال
اردوغان در قبال خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی کل شمال سوریه را معامله کرده است. اما ان شاالله که تیر جملگیشان به سنگ بخورد و ورق به نفع جبهه مقاومت برگردد. @soltannasir
@soltannasir       {نگاهی به یک متن خشنومی ۱} {۳-۲-۱۱ از یک متن خشنومی دیگر ۱ - (ص ۱۳۷) زیر هشتمین آسمان بروج دوازده گانه، هفت آسمان دیگر قرار دارد.... تاثیرات متفاوت ...... سیارات بر زمین و نژادهای مختلف و تک تک انسانها، دین و آیین آنها، فرهنگ و تمدن و همه شورشهای بزرگ در سراسر جهان و همه ملت ها، به صورت تعالی و تنزل صلح یا جنگ، غم و اندوه ...... دیده می شود. در توصیف پیش - پیدایی گیهان شاهدیم که روان ها حاوی میزان متفاوتی درواو (Drvao)، یعنی بَدی هستند. حرکت و گردش سیارات با سرعتهای متفاوتی انجام می شود و روانها متناسب با میزان بدی شان، خود را در 👈آسمانهای سیارات گوناگون مستقر می کنند. در اینجا انبوهی از روان ها توانسته اند با تلاش خود و از طریق روندی شبیه تبخیر، بدی خود را زایل سازند با این حال انبوه دیگری از روان ها در این امر توفیق نیافته اند زیرا بدی آنها بسیار سخت و متراکم بوده است پس برای تطهیر چنین روان هایی طبیعت دمی (Dami) (آفرینش فضا) را ایجاد کرده که بوسیله آن بخش فناپذیر جهان آغاز می شود. ۲ پیش از ادامه بهتر است درک درستی از دو اصطلاح 《مزدا داته》Mazda-data و 《اهورا داته》 Ahura-data داشته باشیم که غالبا در فقه اللغه به اشتباه برگردانده شده است و به ترتیب یکی مربوط به تجسم روان های آلوده در قالب ماده، یعنی نگهداری آنها در پیکرهای مادی به منظور تطهیر معنوی و دیگری رهایی روان های مطهر از قالب از تطهیر کامل است - ص (۱۳۸ رهایی روان روندی است که نیازمند به پس زمانهای متمادی است و واژه روان (Urvan) در اوستا و اشتقاق Uru به معنی گسترده و An به معنی تنفس با هستی نشان میدهد که (روان) بنیانی است که همواره خود را می گستراند و بدین ترتیب آگاهی خود را وسعت میبخشد به بیان دیگر، آگاهی روانها از آغاز کاملا پرورش نیافته است. در تعبیر خشنومی روانی که درماه (پایه) قرار دارد یعنی در زیر عالم سیارات نوری است که دستخوش نقصان دانش الهی است و همین علت همه بدیها (دروج) در جهان است در نتیجه برای ایجاد تحول یعنی برای تبدیل این بدی (دروج) به اشه (نقدس) که هدف آفرینش است. روان ها از آسمان هشتم یعنی مسکن فلکی خود، تبعید می شوند... و این مبتنی بر مزدا-داته، یعنی اصل الهی تجسم روان در قالب ماده است که بواسطه آن روان بر روی زمین در پیکر مادی ابقا می شود. بر عکس می توان اظهار داشت هنگامی که روان در مسیر پارسایی است، و پس از مرگ به سوی عالم مینوی فراز می رود، در این سفر شادی بخش خود _ هرچند بسیار بسیار آرام به سوی عالم سیارات، بوسیله اهورا داته هدایت می شود که این قانون الهی دیگری، یعنی رهایی روان از ماده است. باید اشاره کرد که مزداداته و اهوراداته هر دو اصطلاحی تخصصی اند که داته در هر دو مورد به معنی «قانون» است و نه به معنی «آفریده» که در فقه اللغة به اشتباه ترجمه شده است (اگرچه از لحاظ ریشه شناختی صحیح است) و این مشکل بدلیل نبود دانش تفسیر رمزی زردشتی است. بنابراین با توجه به آنچه گفته شد می توان نتیجه گرفت که روان گناهکار بنابر مزدا_داته در این جهان مادی اسیر میشود و روان مقدس بنابر اهورا داته به عالم مینوی فراز می رود. Phiroz N.Tavaria, A Manual of Khshnoom.} (بُن مایه : منابع مکتوب دین زردشتی، مری بویس چاپ دایره المعارف بزرگ اسلامی صص ۲۰۰ و ۲۰۱ ) نکته۱: خواننده گرامی توجه نماید این متن و تقریبا اکثر متون خشنومی ای که در دسترس عموم قرار دارد از شاخه شاه بهرام نائوجی است. بنابراین تمام مطالب این متون ممکن است مورد تایید سایر شاخه های خشنومی نباشد. مطالعه آثار این نحله نشان می دهد که بخشی از آنچه بهرام نائوروجی در سمینارها و جزوه ها و کتب خویش به آن اشاره کرده نوآوری های خود وی بوده است و تعلیم مستقیم صاحب دلان دماوند نبوده است. هر چند که شاگردانش مدعی هستند که بذری را که صاحب دلان در باطن وی کاشتند این ثمره را داده است. اما هر کسی با  جریان های عرفانی آشنایی داشته باشد می داند که همواره نظر و درک شخصی در حیطه معارف مهم است. و بعضی تعالیم نائوروجی، لزوما ممکن است در انطباق کامل با اعتقادات صاحب دلان دماوند نباشد. (الله اعلم) نکته ۲: متون خشنومی آکنده از داده های نجومی است. و از نظر آنها نجوم نقش کلیدی در فهم اوستا دارد. بنده هم  بالشخصه منکر نقش کلیدی دانش نجوم در فهم اوستا نیستم. اما به نظر اینگونه می آید که بین بعضی داده های نجومی خشنومیان با متون پهلوی _نه اوستا_ تفاوت وجود دارد. در  بعضی متون پهلوی، ستاره پایه که می توان از آن به فلک البروج تعبیر کرد در زیر  ماه پایه و آن به نوبه خویش در زیر خورشید پایه قرار دارد. یعنی ترتیب این است فلک البروج و بعد فلک قمر و بعد فلک شمس. اما خشنومیان ظاهرا اعتقادی شبیه به فلکیات بطلمیوسی قدیم دارند. زیرا که فلک البروج را فلک هشتم و فلک قمر را پایین ترین فلک می دانند. ادامه...👇 @soltannasir
@soltannasir      { نگاهی به یک متن خشنومی ۲ } ادامه...👇 نکته ۳: هر چند که در متن به عود ارواح و تناسخ اشاره نشده است. اما مطالعه متون خشنومی نشان می دهد که آنها هم به مانند بعضی ادیان شرقی نظیر هندوان و بودایی ها و... اعتقاد به عود ارواح و تناسخ یا چیزی شبیه به آن دارند. (پیشتر نوشته ام که بنده به تناسخ اعتقاد ندارم. و آن را باطل می دانم و هر انسانی تنها یکبار متولد می شود.  آنچه که از دون به دون و جامه به جامه منتقل می شود حقیقتی دیگر است که شاید زمانی بدان پرداختم ) بنابراین از این منظر می توانید متن بالا را بار دیگر مورد ارزیابی قرار دهید. آنچه از متن بالا در کنار سایر متون خشنومی استنباط می شود این است که فردی که بتواند به بالای فلک ثوابت(فلک البروج) برسد از بازگشت دوباره به کالبد انسانی و زمین مادی رها خواهد شد و افرادی که در زیر فلک قمر یا عوالم زیرین هستند حتما پس از مدتی تامل و درنگ در فضای عالم مثالی آنجا به زمین باز خواهد گشت. اما افرادی که در فضای بین فلک قمر تا فلک ثوابت هستند باید بتوانند مزدا داته خویش را پاک نمایند تا سبک شود و بتواند صعود نماید. و این پاکسازی ممکن است کند باشد. اما اگر در روند پاکسازی اخلالی ایجاد شود و روان نتواند خود را از تعلقات مادی و زمینی  برهاند دوباره ممکن است تنزل کند و باز به قالب جسمانی باز گردد. در متون هندی (در خشنومی این را ندیده ام) پرتیاهارا و دهارنا و دهیانا از این جهت مهم است که به روح کمک می نماید در فرایند پاکسازی کارما دوباره تعلق خاطر به بازگشت به زمین پیدا ننماید. پ ن ۱ : اینکه خشنومیان به تناسخ یا چیزی شبیه به آن باور دارند برای فردی که با مطالعات ادیان آشنایی دارد مسئله عجیبی نیست. تعداد باور مندان به تناسخ و انگاره هایی شبیه به آن در میان پیروان ادیان و باورمندان به عالم ارواح  بیش از عدم باورمندان به آن است. و البته این توضیح نیز لازم است که کتب غربی و فیلم ها و سریال های غربی در ترویج این انگاره به عنوان عقیده رایج و غالب موثر بوده است. نکته ۴ : در جزوه خشنومی جناب فیروز تاورایا در ادامه مبحث ارواح که دکتر مری بویس آن را گزینش کرده بود و در کتاب خویش آورده بود. مطلبی نجومی پیوست شده که چون جالب بود آن را عینا برای شما نقل می نمایم : 👇 خشنومیان پنج دین اصلی جهان را تحت تاثیر پنج سیاره می دانند و خورشید و ماه به عنوان مراحل انتقالی بین دو دین عمل می کنند. آنان اینگونه باور دارند که : 👇 ۱: زرتشت و دیانتش زیر فلک مشتری ۲: (الف) شری کریشنا و مذهب ودایی (ب) بودا و بودیسم (ج) جین و جینیسم که همگی دارای فرقه بت پرستی هستند به سمت سفید تحت فلک عُطارد هستند. ۳: حضرت محمد رسول الله صلوات الله علیه و دین اسلام زیر فلک مریخ ۴: حضرت موسی کلیم الله و یهودیت زیر فلک زهره ۵: حضرت عیسی روح الله و مسیحیت زیر فلک زحل می باشند این اعتقاد با آنچه که ما در نجوم احکامی دوره اسلامی می دانیم متفاوت است. استاد ابوریحان بیرونی در التفهیم اسلام را منسوب به کوکب زهره و مسیحیت را منسوب به مشتری و یهودیت را منسوب به زحل و اگر درست خاطرم باشد ادیان بت پرستی را به مریخ منسوب می کند. که به نظر در مورد سه دین اسلام و یهودیت و مسیحیت معقول تر جلوه می نماید. علی الخصوص اسلام و یهودیت. اینکه چگونه خشنومیان ادیان را اینگونه به کواکب منسوب می کنند به محاسبات خاص ادواری زروانه بر می گردد که باز تاکید می نمایم مشخص نیست این محاسبات آموزه های صاحبدلان دماوند بوده یا خود بهرام نائوروجی این محاسبات را ابداع کرده است. علی ای حال بر طبق محسابات خشنومیان یک دوره زروانه ۸۱۰۰۰ سال است. و آنها معتقدند که از آخرین چرخه زروانه بیش از ۱۴۵۰۰ سال گذشته است. آنها دوره اول را به مدت یازده هزار سال فرض می کنند که با کوکب هرمزد یا مشتری نسبت داشت. طبق آموزه های خشنومیان اشو زرتشت در این دوره (در بازه زمانی حدود شش هزار سال پیش از میلاد) رسالت خویش را آغاز نمود که چرخه سلطنت مشتری بود و وزیر چرخه خورشید بود و قاضی چرخه ماه بود. و چون خورشید و ماه را از انتساب خارج می نمایند. بنابراین دینش به هرمزد منتسب شد. آنها دوره بعدی را متعلق به مریخ می دانند که از حدود بیش از ۳۵۰۰ سال پیش آغاز شده است. از آنجایی که هر دوره ای را به زیر دوره هایی تقسیم می نمایند و آن ها زیر دوره ها را بار دیگر به کواکب منتسب می نمایند. و باز این زیر دوره ها را نیز خود بار دیگر منتسب به کواکب می نمایند اینگونه است که ادیان یهودیت و مسیحیت و اسلام و بودیسم و جینیسم هر کدام به کوکبی منسوب شده است. پ ن۱: در نظر داشته باشید که در محاسبات زروانه خشنومی مدت زمان هر دوره و زیر دوره هایش بر خلاف نجوم ایرانی در تمدن اسلامی یکسان نمی باشد. برای مثال چرخه خورشید ۴۰۰۰ ساله و زحل در انتهای زروانه ۱۵۰۰۰ ساله است. پایان @soltannasir
کتاب اختیارات منظوم موضوع : نجوم احکامی تصحیح :  محمدحسین سلیمانی قیمت : ۷۵۰ هزار تومان چاپ : انتشارات آستان قدس : 👇 https://astanbook.ir/product/%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%88%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%AC%D9%88%D9%85-%D8%A7%D8%AD%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C/ @soltannasir
ایام شهادت مظلومانه بی بی دو عالم سیده النسا العالمین حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر فرزند گرامی اش حضرت مهدی موعود و منتقم عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه شیعیان و محبین حضرتش تسلیت و تعزیت باد.  @soltannasir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برشی از فیلم دزدان دریایی کارائیب ۴ و حمله پریان دریایی به قایق که آواز خوانی سحرآمیز (سیمیا) پری دریایی به زیبایی کار شده است. {قوم پریها پیدایش اهریمنی هستند و آن پنج فرقه اند. اندر آن پنج فرقه گروهی که نام تشتیزگان (بدستیزگان) است، آن فرقه به راه دادار اورمزد آمدند. دادار اورمزد آن گروه را در پیدایش (پناهی) خویش داشته است و نورمند گردانیده است. شمس و قمر این هر دو ستاره را پادشاه آن قوم کرده است. به وقت شاه جمشید آن فرقه دین مازدیسنی پذیرفته اند و از آن قوم بعضی بهشتی اند. آن پریها مقام خود در آب و در خوب جای و نیز بر بالها (بالا) مقام خود می دارند. اما بر دین اورمزدند. در دور پیشین همچو مردان 👈ظاهر بودند. و بعد از وقت زرتشت اسفنتمان پنهان شدند. اما آن قوم تشتیزگان نیکی و خوبی و خوشبویی می خواهند؛  و با ناپاک فرقه ی اهریمنی همیشه جنگ میکنند و آن ناپاک فرقه بدی و بدبویی و مردم آزاری می خواهند و آن پری که به سوی اورمزد است آفرینش اهریمن است، اما بهشتی هستند پادشاه ایشان شمس و قمر است. و این هر دو به حواله ی خورشید و ماه اند.}(کتاب جاماسپی بر پایه گزارش رهام اشه نشر شورآفرین ص ۱۷۲) @soltannasir