وای یچیزی یادم اومد
داشتیم سه شنبه ای اسم فامیل بازی میکردیم یهو شیوا گفت سارا اشک بابات رو ننویس😭🤣
من: اسم بابا منه خودم میخوام بنویسمممم
شیوا: تموم شد نوشتم
من:
If I never existed again, don't forget me.
وای یچیزی یادم اومد داشتیم سه شنبه ای اسم فامیل بازی میکردیم یهو شیوا گفت سارا اشک بابات رو ننویس😭🤣
غذای جدید که کشف کردیم به لطف ریحانه جان ، بادمجان پلو💘
یعنی ریحانه هرچی چرت و پرت بود مینوشت بعدشم میگفت من خورد،بلدم درست کنم💘
من بعد از اینکه برای شغل ، نوشتم «کره درست من» ::
وای تازه واسه سلبریتی نوشته بودم بیبر جاستین😭(با ب بود)
Pov:تو پیامی رو میفرستی ، کمی بهش زل میزنی ، فکر میکنی چرت گفتی ، پاک میکنی